ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

مقدمه :

انسان از ابتدای خلقت خویش همواره به ارتباط با هم نوع نیاز داشته و این نیاز در گذر سال ها و قرن ها بیشتر شده به صورتی که تبدیل به یک ضرورت انکار پذیر در زندگی انسان ها شده است و همین نیاز باعث شده انسان به دستاوردهای بزرگی مانند پست، تلگراف، تلفن و اینترنت دست یابد و مطمئناً دستاوردهای بهتری نیز در آینده براساس همین نیازها به وجود خواهد آمد و در حقیقت جهان پهناور امروز به واسطه همین ارتباطات ایجاد شده به دهکده جهانی تبدیل شده است.



لینک دانلود:


دانلود گزارش کارآموزی واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات



دانلود گزارش کارآموزی واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات

 





ارسال توسط ali ahamadi


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد - قابل ویرایش

اخلاق حسابداری در درجه اول یک زمینه ای از اخلاق کاربردی، مطالعه ارزش های اخلاقی و قضاوت می باشد که در حسابداری و حسابرسی اعمال می شود. این یک نمونه از اخلاق حرفه ای است. اخلاق حسابداری برای اولین بار توسط لوکا پاچیولی(Luca Pacioli ) معرفی شد، و بعد از آن توسط گروه های دولتی، سازمان های حرفه ای و شرکت های مستقل گسترش یافته است. اخلاق در دوره های حسابداری در موسسات آموزش عالی و همچنین توسط شرکت های حسابداری آموزش و حسابرسان تدریس می شود.

 


لینک دانلود:


اخلاق در حسابداري


اخلاق در حسابداري

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,اخلاق در حسابداري,اخلاق در حسابداري چيست,اخلاق در حسابداری و حسابرسی,اخلاق در حسابداری+pdf,اخلاق در حسابداری مدیریت,اخلاق در حسابداری و حسابرسی Pdf,اخلاق در حسابداری اسلامی,اخلاق حسابداري,اخلاق در حسابداری منابع انسانی,اخلاق در حسابداری مالی,مقاله اخلاق در حسابداری و حسابرسی,اخلاق حرفه ای در حسابداری و حسابرسی,اخلاق حرفه اي در حسابداري و حسابرسي,نقش اخلاق در حرفه حسابداری و حسابرسی,اخلاق حسابداری+pdf,اخلاق حرفه ای در حسابداری+pdf,اخلاق حسابداری مدیریت,اخلاق حرفه ای در حسابداری مدیریت,اخلاق حسابداری,اخلاق حسابداری نرگس سرلک,اخلاق حرفه اي حسابداري,اخلاق حسابداری در ایران,اخلاق حسابداری دکتر سرلک,اخلاق در حسابداري و حسابرسي,اخلاق و حسابداری منابع انسانی,
ارسال توسط ali ahamadi


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

 


لینک دانلودک

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی


دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,مدیریت بازاریابی,مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر,مدیریت بازاریابی کاتلر Pdf,مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر Ppt,مدیریت بازاریابی و فروش,مدیریت بازاریابی فرهنگی,مدیریت بازاریابی ورزشی,مدیریت بازاریابی چیست,مدیریت بازاریابی و تبلیغات,مدیریت بازاریابی جهانی,مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده Pdf,مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر دانلود,مديريت بازاريابي فيليپ كاتلر,دانلود کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر Pdf,Pdf مديريت بازاريابي كاتلر,مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر Pdf,خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر Pdf,دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر Pdf,کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر Ppt,خلاصه اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر(pdf),کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر Pdf,مدیریت بازاریابی و فروش سایپا,مدیریت بازاریابی و فروش ایران خودرو,مدیریت بازاریابی و فروش شهرداری شیراز,مديريت بازاريابي و فروش,مدیریت بازاریابی و فروش چیست؟,مدیریت بازاریابی و فروش دارو,مدیریت بازاریابی و فروش Pdf,مدیریت بازاریابی و فروش شرکت سایپا,مدیریت بازاریابی و فروش بیمه,مديريت بازاريابي فرهنگي,جزوه مدیریت بازاریابی فرهنگی,مقاله مدیریت بازاریابی فرهنگی,درس مدیریت بازاریابی فرهنگی,مقالات مدیریت بازاریابی فرهنگی,طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی,نمونه سوالات درس مدیریت بازاریابی فرهنگی,مدیریت بازاریابی فرهنگ,تحقیق مدیریت بازاریابی فرهنگی,مدیریت بازاریابی ورزشی Ppt,مدیریت بازاریابی ورزشی Pdf,مدیریت بازاریابی ورزشی سارا کشکر,مدیریت بازاریابی ورزشی دانشگاه ازاد تبریز,مدیریت بازاریابی ورزشی+پاورپوینت,مدیریت بازاریابی ورزشی چیست,مدیریت بازاریابی ورزشی محرم زاده,مدیریت بازاریابی ورزشی رنجبریان,مديريت بازاريابي ورزشي,مدیریت استراتژیک بازاریابی چیست,مدیریت بازرگانی بازاریابی چیست,رشته مدیریت بازاریابی چیست,مدیریت بازاریابی خدمات چیست,مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی چیست,مدیریت Mba گرایش بازاریابی چیست,مدیریت بازاریابی و تبلیغات جهانگردی,ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات,مجله مدیریت بازاریابی و تبلیغات,کتاب مدیریت بازاریابی و تبلیغات جهانگردی,کتاب مدیریت بازاریابی و تبلیغات,دوره مدیریت بازاریابی و تبلیغات,نمونه سوالات مدیریت بازاریابی و تبلیغات جهانگردی,دانلود ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات,ماهنامه مديريت بازاريابي و تبليغات,مدیریت بازاریابی جهانی کیگان Ppt,مدیریت بازاریابی جهانی Ppt,مدیریت بازاریابی جهانی کیگان,مدیریت بازاریابی جهانی نوروزی,مدیریت بازاریابی جهانی انتشارات مهربان,کتاب مدیریت بازاریابی جهانی,دانلود کتاب مدیریت بازاریابی جهانی کیگان,خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جهانی کیگان,مقاله مدیریت بازاریابی جهانی,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

چکیده

ارگونومی یا عوامل انسانی مطالعه ی ویپگیهای انسان وکاربرد آنها در طراحی محیط های کار تعریف می شود.محیط کار مشتمل بر عوامل زیادی است مانند :ارتبات فضایی وچیدمان تجهیزات-نوع وتعداد حرکات مورد نیاز برای انجام یک وظیفه-دما وروشنایی وابعاد جسمانی کارگر.استفاده مکرر از بدن برای انجام وظایف یا حرکاتی که غیر معمولند یا حرکاتی که بدن به سختی نور را برای انجام آن منطبق می کند.می توانند منجر به آسیبهای بافتها و اعضایی از بدن شوند که مستقیما درگیر این حرکات می باشند .این جراحات جراحات استفاده مکرر یا اسیبهای تکراری نامیده می شوند.کارگر مسن از نظر ایجاد این جراحات در خطر بالاتری قرار دارند ماآسیبهای ناشی از کار بیش از حد اعضای بدن می تواند عضوی از جامعه را درگیر کند .آسیبهای معروف ناشی از حرکات تکراری شامل سندروم تونل کارپال –سندروم رینود و انگوشت ماشه و همچنین کشیدگیها ورگ به رگ شدنها-التهابها و دردناک شدن ماهیچه ها وسایر بافتهای نرم میباشد.

 


لینک دانلودک


دانلودتحقیق ارگونومی در محیط کار


دانلودتحقیق ارگونومی در محیط کار

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,ارگونومی,ارگونومی در بیمارستان,ارگونومی در محیط کار,ارگونومی در معماری,ارگونومی کار با کامپیوتر,ارگونومی صندلی,ارگونومی کفش,ارگونومی در صنعت,ارگونومی محیط کار,ارگونومی خودرو,ارگونومی در بیمارستان Ppt,پاورپوینت ارگونومی در بیمارستان,اصول ارگونومی در بیمارستان,پروژه ارگونومی در بیمارستان,ارگونومی بیمارستان,رعایت اصول ارگونومی در بیمارستان,اصول ارگونومی در بیمارستان ها,ارگونومی کار در بیمارستان,پمفلت ارگونومی در بیمارستان,ارگونومی در محیط کار Ppt,ارگونومی در محیط کار,pdf,ارگونومی در محیط کار اداری,ارگونومی در محیط کاری,ارگونومی در محیط کار چیست,ارگونومی در محیط کار صنعتی,دانلود پاورپوینت ارگونومی در محیط کار,ارگونومي در محيط كار,اصول ارگونومی در محیط کار,ارگونومی در معماری داخلی,ارگونومی در معماری Pdf,ارگونومی در معماری چیست,کاربرد ارگونومی در معماری,ارگونومی در طراحی معماری,پاورپوینت ارگونومی در معماری,ارگونومی معماری,ارگونومیک در معماری,تاثیر ارگونومی در معماری,ارگونومی کار با کامپیوتر Pdf,ارگونومی کار با کامپیوتر Doc,ارگونومی کار با کامپیوتر+ppt,ارگونومي كار با كامپيوتر,اصول ارگونومی کار با کامپیوتر,ارگونومی در کار با کامپیوتر,پاورپوینت ارگونومی کار با کامپیوتر,پوستر ارگونومی کار با کامپیوتر,نرم افزار ارگونومی کار با کامپیوتر,ارگونومی صندلی اداری,ارگونومی صندلی راحتی,ارگونومی صندلی مدارس,ارگونومی صندلی ماشین,ارگونومی صندلی خودرو,ارگونومی صندلی هواپیما,ارگونومی صندلی اتوبوس,ارگونومی صندلی کودک,ارگونومی+صندلی کامپیوتر,ارگونومی کفش ورزشی,ارگونومی کفش کودکان,ارگونومی کفش پاشنه بلند,ارگونومی در کفش,ارگونومی در کفش ورزشی,ارگونومی در طراحی کفش,ارگونومی در صنعت نفت,ارگونومی در صنعت چاپ,ارگونومی در صنعت جوشکاری,ارگونومی در صنعت نساجی,ارگونومي در صنعت خودروسازي,ارگونومی در صنعت برق,ارگونومی در صنعت پتروشیمی,ارگونومی در صنعت خودروسازی,ارگونومی در صنعت,ppt,ارگونومی محیط کار اداری,ارگونومی محیط کار Ppt,ارگونومی محیط کار چیست,ارگونومی محیط کار پرستاران,پرسشنامه ارگونومی محیط کار,ارگونومی و محیط کار,عوامل ارگونومیک محیط کار,ارگونومی خودرو چیست,ارگونومی در خودرو,ارگونومی طراحی خودرو,پاورپوینت ارگونومی خودرو,ارگونومی در طراحی خودرو,ارگونومیک خودرو,ارگونومی فرمان خودرو,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

آمار در دو شاخه آمار توصیفی و احتمالات و آمار استنباطی بحث و بررسی می شود. احتمالات و تئوریهای احتمال اساسا از دایره بحث ما خارج است. همچنین آمار توصیفی مانند فراوانی، میانگین، واریانس و … نیز مفروض در نظر گرفته شده اند.

۱- آمار استنباطی و آمار توصیفی

در یک پژوهش جهت بررسی و توصیف ویژگیهای عمومی پاسخ دهندگان از روش های موجود در آمار توصیفی مانند جداول توزیع فراوانی، در صد فراوانی، درصد فراوانی تجمعی و میانگین استفاده میگردد. بنابراین هدف آمار توصیفی یا descriptiveمحاسبه پارامترهای جامعه با استفاده از سرشماری تمامی عناصر جامعه است.

در آمار استنباطی یا inferential پژوهشگر با استفاده مقادیر نمونه آماره ها را محاسبه کرده و سپس با کمک تخمین و یا آزمون فرض آماری، آماره ها را به پارامترهای جامعه تعمیم می دهد.برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از روش های آمار استنباطی استفاده می شود.

پارامتر شاخص بدست آمده از جامعه آماری با استفاده از سرشماری است و شاخص بدست آمده از یک نمونه n تائی از جامعه آماره نامیده می شود. برای مثال میانگین جامعه یا µ یک پارامتر مهم جامعه است. چون میانگین جامعه همیشه در دسترس نیست به همین خاطر از میانگین نمونه یا که آماره برآورد کننده پارامتر µ است در بسیاری موارد استفاده می شود.

۲- آزمون آماری و تخمین آماری

در یک مقاله پژوهشی یا یک پایان نامه باید سوال پژوهش یا فرضیه پژوهش مطرح شود. اگر تحقیق از نوع سوالی و صرفا حاوی پرسش درباره پارامتر باشد، برای پاسخ به سوالات از تخمین آماری استفاده می شود و اگر حاوی فرضیه ها بوده و از مرحله سوال گذر کرده باشد، آزمون فرضیه ها و فنون آماری آن به کار می رود.

هر نوع تخمین یا آزمون فرض آماری با تعیین صحیح آماره پژوهش شروع می شود. سپس باید توزیع آماره مشخص شود. براساس توزیع آماره آزمون با استفاده از داده های بدست آمده از نمونه محاسبه شده آماره آزمون محاسبه می شود. سپس مقدار بحرانی با توجه به سطح خطا و نوع توزیع از جداول مندرج در پیوست های کتاب آماری محاسبه می شود. در نهایت با مقایسه آماره محاسبه شده و مقدار بحرانی سوال یا فرضیه تحقیق بررسی و نتایج تحلیل می شود. در ادامه این بحث موشکافی می شود.

۳- آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک

آمار پارامتریک مستلزم پیش فرضهائی در مورد جامعه ای که از آن نمونه گیری صورت گرفته می باشد. به عنوان مهمترین پیش فرض در آمار پارامترک فرض می شود که توزیع جامعه نرمال است اما آمار ناپارامتریک مستلزم هیچگونه فرضی در مورد توزیع نیست. به همین خاطر بسیاری از تحقیقات علوم انسانی که با مقیاس های کیفی سنجیده شده و فاقد توزیع (Free of distribution) هستند از شاخصهای آمارا ناپارامتریک استفاده می کنند.

فنون آمار پارامتریک شدیداً تحت تاثیر مقیاس سنجش متغیرها و توزیع آماری جامعه است. اگر متغیرها از نوع اسمی و ترتیبی بوده حتما از روشهای ناپارامتریک استفاده می شود. اگر متغیرها از نوع فاصله ای و نسبی باشند در صورتیکه فرض شود توزیع آماری جامعه نرمال یا بهنجار است از روشهای پارامتریک استفاده می شود در غیراینصورت از روشهای ناپارامتریک استفاده می شود.


لینک دانلود:


دانلود جزوه آمار استخدامی


دانلود جزوه آمار استخدامی





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:دانلود تست های درس آمار, دانلود جزوه درس آمار, دانلود جزوه کامل درس آمار, دانلود درسنامه های درس آمار,جزوه آمار استخدامی,دانلود جزوه آمار آزمون استخدامی,دانلود جزوه آمار مقدماتی استخدامی,جزوه آمار برای استخدامی,دانلود جزوه آمار استخدامی,جزوه آمار مقدماتی استخدامی,جزوه آمار آزمون استخدامی,جزوه ریاضی و آمار استخدامی,جزوه آمار برای آزمون استخدامی,دانلود رایگان جزوه آمار استخدامی,دانلود جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,دانلود رایگان جزوه استخدامی آمار,دانلود رایگان جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,دانلود رایگان جزوه ریاضی و آمار آزمون استخدامی,جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,جزوه ریاضی وآمار مقدماتی آزمون استخدامی,جزوه ریاضی و آمار مقدماتی برای استخدامی,جزوه ریاضی و آمار برای آزمون استخدامی,جزوه آموزشی ریاضی و آمار برای استخدامی,جزوه آمار و ریاضی آزمون استخدامی,جزوه آمار استخدامی,دانلود جزوه آمار آزمون استخدامی,دانلود جزوه آمار مقدماتی استخدامی,جزوه آمار برای استخدامی,دانلود جزوه آمار استخدامی,جزوه آمار مقدماتی استخدامی,جزوه آمار آزمون استخدامی,جزوه ریاضی و آمار استخدامی,جزوه آمار برای آزمون استخدامی,دانلود رایگان جزوه آمار استخدامی,دانلود رایگان جزوه ریاضی و آمار آزمون استخدامی,دانلود جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,دانلود رایگان جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,جزوه آموزشی ریاضی و آمار برای استخدامی,جزوه ریاضی و آمار مقدماتی برای استخدامی,جزوه ریاضی و آمار برای آزمون استخدامی,جزوه ریاضی وآمار مقدماتی استخدامی,جزوه ریاضی وآمار مقدماتی آزمون استخدامی,جزوه آمار و ریاضی آزمون استخدامی,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

دانلود پروپوزال رشته عمران

 


لینک دالود:


نمونه پروپوزال های رشته مدیریت



نمونه پروپوزال های رشته مدیریت

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,رشته مدیریت بازرگانی,رشته مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد,رشته مدیریت بازرگانی به انگلیسی,رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور,رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه علمی کاربردی,رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد,رشته مدیریت بازرگانی بین الملل,رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی,رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی,رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور,رشته مدیریت,رشته مدیریت صنعتی,رشته مدیریت مالی,رشته مدیریت Mba,رشته مدیریت دولتی,رشته مدیریت کسب و کار,رشته مدیریت هتلداری,رشته مدیریت شهری,رشته مدیریت جهانگردی,رشته مدیریت صنعتی چیست؟,رشته مدیریت صنعتی کارشناسی ارشد,رشته مدیریت صنعتی پیام نور,رشته مدیریت صنعتی گرایش مالی,رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید,رشته مدیریت صنعتی بازار کار,رشته مدیریت صنعتی ارشد,رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد,رشته مدیریت صنعتی کاربردی,رشته مدیریت مالی دانشگاه تهران,رشته مدیریت مالی کارشناسی ارشد,رشته مدیریت مالی ارشد,رشته مدیریت مالی دانشگاه آزاد,رشته مدیریت مالی کارشناسی,رشته مدیریت مالی دولتی,رشته مدیریت مالی دانشگاه پیام نور,رشته مدیریت مالی در امریکا,رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی,رشته مدیریت Mba چیست؟,رشته مدیریت Mba کارشناسی ارشد,رشته مديريت Mba,رشته مديريت Mba چيست؟,رشته مدیریت Mba دانشگاه آزاد,رشته Mba مدیریت دارو,معرفی رشته مدیریت Mba,رشته مدیریت اجرایی Mba,رشته ی مدیریت Mba,رشته مدیریت دولتی کارشناسی ارشد,رشته مدیریت دولتی چیست,رشته مدیریت دولتی پیام نور,رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور,رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی,رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد,رشته مدیریت دولتی دانشگاه علمی کاربردی,رشته مدیریت دولتی ارشد,رشته مدیریت دولتی و بازار کار,رشته مدیریت کسب و کار چیست؟,رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک,رشته مدیریت کسب و کار کوچک,رشته مدیریت کسب و کار الکترونیک,رشته مديريت کسب و کار,رشته مدیریت کسب و کار الکترونیکی,رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک چیست,دروس رشته مدیریت کسب و کار,معرفی رشته مدیریت کسب و کار,رشته مدیریت هتلداری چیست؟,رشته مدیریت هتلداری و جهانگردی,رشته مدیریت هتلداری در دانشگاه علمی کاربردی,رشته مدیریت هتلداری دانشگاه آزاد,رشته مدیریت هتلداری پیام نور,رشته مدیریت هتلداری در کانادا,رشته مدیریت هتلداری در مالزی,رشته مدیریت هتلداری در ایران,رشته مدیریت هتلداری در شیراز,رشته مدیریت شهری چیست,رشته مدیریت شهری دانشگاه آزاد,رشته مدیریت شهری دانشگاه تهران,رشته مدیریت شهری مقطع دکتری,رشته مدیریت شهری در دانشگاه آزاد,رشته مدیریت شهری دانشگاه علمی کاربردی,رشته مديريت شهري,معرفی رشته مدیریت شهری,رشته مدیریت امور شهری,رشته مدیریت جهانگردی چیست,رشته مدیریت جهانگردی پیام نور,رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه علمی کاربردی,رشته مدیریت جهانگردی در دانشگاه آزاد,رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران,رشته مدیریت جهانگردی کارشناسی ارشد,رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبایی,رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه آزاد,رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه پیام نور,
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

همانطور که می دانید درس پایگاه داده ها یکی از مهمترین دروس رشته کامپیوتر، به ویژه در گرایش نرم افزار می باشد.

از این رو در این پست یک جزوه بسیار کامل را برای کاربران سایت آماده کرده ایم.این جزوه تمامی سرفصل های این درس را شامل می شود و به صورت تایپ شده تنظیم شده است.

 

 


لینک دانلود:


 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,جزوه درس پایگاه داده,جزوه درس پایگاه داده ها,جزوه درس پایگاه داده پیشرفته,جزوه درس پایگاه داده پیشرفته کارشناسی ارشد,جزوه درس پایگاه داده کاردانی,جزوه درس پایگاه داده پیام نور,جزوه درس پايگاه داده,جزوه درس پایگاه داده مقسمی,جزوه درس پایگاه داده دانشگاه پیام نور,جزوه درس پایگاه داده رانکوهی,جزوه درس پایگاه داده ها پیام نور,دانلود جزوه درس پایگاه داده ها,دانلود جزوه پایگاه داده ها,دانلود جزوه پایگاه داده ها پارسه,دانلود جزوه پایگاه داده ها پیام نور,جزوه درسی پایگاه داده ها,جزوه ی درس پایگاه داده ها,جزوه کامل درس پایگاه داده ها,جزوه درس اصول طراحی پایگاه داده ها,جزوه درس پایگاه داده پیشرفته ارشد,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته ارشد,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته کارشناسی ارشد,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته دانشگاه شریف,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته دکتر کیوان پور,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته سی جی دیت,دانلود جزوه درس پایگاه داده پیشرفته,دانلود جزوه پایگاه داده کاردانی,دانلود جزوه پایگاه داده کاردانی کامپیوتر,دانلود جزوه پایگاه داده پیام نور,دانلود جزوه پایگاه داده مقسمی,دانلود جزوه پایگاه داده دانشگاه پیام نور,دانلود جزوه پایگاه داده ها دانشگاه پیام نور,دانلود جزوه پایگاه داده رانکوهی,جزوه+خلاصه+درس+پایگاه+داده+رانکوهی,دانلود جزوه درس پایگاه داده روحانی رانکوهی,جزوه درس پایگاه داده کامپیوتر,جزوه درس پایگاه داده رشته کامپیوتر,دانلود جزوه پایگاه داده کامپیوتر,
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

برای بهره برداری اقتصادی از کابل ها، انتخاب بهینه سطح مقطع از اهمیت خاصی برخوردار است. در این جزوه عوامل مؤثر در انتخاب کابل مورد بررسی قرار می گیرند ، لازم به ذکر است که برای انتخاب بهینه سطح مقطع محاسبه تلفات و محاسبه اقتصادی نیز لازم می باشد که در این قسمت به آن پرداخته نشده است.

معیارهای انتخاب کابل را می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

الف) ولتاژ نامی.

ب) انتخاب سطح مقطع با توجه به جریان دهی کابل.

پ) در نظر گرفتن افت ولتاژ مجاز.

ت) تحمل جریان اتصال کوتاه توسط کابل.

 


لینک دانلود:


دانلود رایگان تحقیق کابل


دانلود رایگان تحقیق کابل

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,تحقیق کابل برق,تحقیق درباره کابل برق,تحقیق در مورد کابل برق,مقاله کابل برق,تحقیق در مورد انواع کابل برق,تحقیق کابل شبکه,مقاله کابل شبکه,تحقیق درباره کابل شبکه,تحقیق کابل های شبکه,تحقیق در مورد کابل شبکه,تحقیق درباره کابل های شبکه,تحقیق در مورد انواع کابل شبکه,تحقیق کابل های فشار قوی,تحقیق در مورد کابل های فشار قوی,مقاله کابل های فشار قوی,تحقیق درباره کابل های فشار قوی,مقاله در مورد کابل های فشار قوی,تحقیق در مورد کابل های شبکه,مقاله انواع کابل های شبکه,تحقیق درباره انواع کابل های شبکه,تحقیق در مورد انواع کابل های شبکه,تحقیق کابل های روغنی,تحقیق کابل کواکسیال,تحقیق در مورد کابل کواکسیال,مقاله کابل کواکسیال,تحقیق کابلشو,تحقیق درباره سیم برق,تحقیق در مورد کابل های برق,تحقیق درباره سیم کشی برق ساختمان,تحقیق سازه کابلی,مقاله سازه کابلی,تحقیق سازه های کابلی,تحقیق در مورد کابل های فیبر نوری,تحقیق در مورد کابل,تحقیق در مورد کابل ها,تحقیق در مورد کابل فیبر نوری,
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

دانلود پروپوزال رشته عمران

 


لینک دامنلد:

دانلود پروپوزال رشته حسابداری5



دانلود پروپوزال رشته حسابداری5

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,پروپوزال رشته حسابداری,پروپوزال رشته حسابداری+pdf,نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود پروپوزال رشته حسابداری,پروپوزال آماده رشته حسابداری دانلود رایگان,پروپوزال آماده رشته حسابداری,موضوع پروپوزال رشته حسابداری,دانلود رایگان پروپوزال رشته حسابداری,یک نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود نمونه پروپوزال رشته حسابداری,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حسابداری,نمونه پروپوزال پر شده رشته حسابداری,نمونه پروپوزال آماده رشته حسابداری,نمونه فرم پروپوزال رشته حسابداری,چند نمونه پروپوزال رشته حسابداری,نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته حسابداری,دانلود رایگان نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود پروپوزال آماده رشته حسابداری,دانلود رایگان پروپوزال آماده رشته حسابداری,دانلود فرم پروپوزال رشته حسابداری,دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حسابداری,خرید پروپوزال آماده رشته حسابداری,پروپوزال آماده رایگان رشته حسابداری,پروپوزال های آماده رشته حسابداری,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

در حال حاضر الکترونیک کلید فتح شگفتیهای جهان است و با تمام علوم و فنون موجود به نحوی پیوند خورده است . از وسائل ساده خانگی تا پیچیده ترین تکنیک های فضایی همه جا صحبت از تکنولوژی فراگیر الکترونیکی است و امروز صنعت مدرن بدون الکترونیک و تکنولوژی های وابسته به آن عملا مطرود و از کار افتاده است . در این کتاب با ساختمان و کاربرد انواع قطعات الکترونیکی به همراه تصاویر مربوطه آشنا خواهید شد. قطعاتی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند عبارتند از : انواع مقاومت، انواع دیود، انواع ترانزیستور، انواع سلف و انواع خازن.

 


لینک دانلود:


دانلود جزوه آشنایی با قطعات الکترونیکی



دانلود جزوه آشنایی با قطعات الکترونیکی

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,قطعات الکترونیکی,قطعات الکترونیکی Smd,قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,قطعات الکترونیکی خودرو,قطعات الکترونیکی موبایل,قطعات الکترونیکی اس ام دی,قطعات الکترونیکی تلفن همراه,قطعات الکترونیکی جدید,قطعات الکترونیکی نظامی,قطعات الکترونیکی چیست,قطعات الکترونیکی Smd چیست,قطعات الکترونیک Smd,شناخت قطعات الکترونیکی Smd,خرید قطعات الکترونیکی Smd,فروش قطعات الکترونیکی Smd,فروش قطعات الکترونیک Smd,فروشگاه قطعات الکترونیک Smd,آشنایی با قطعات الکترونیکی Smd,فروشگاه قطعات الکترونیکی Smd,قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها Pdf,انواع قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,شناخت قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,آشنایی با قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,قطعات الکترونیک و کاربرد آنها,آموزش قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,معرفی قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,دانلود قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها,قطعات الکترونیک خودرو,فروش قطعات الکترونیکی خودرو,شرکت قطعات الکترونیکی خودرو,تولید کننده قطعات الکترونیکی خودرو,تولید قطعات الکترونیکی خودرو,آموزش قطعات الکترونیکی خودرو,قیمت قطعات الکترونیکی خودرو,شرکت قطعات الکترونیک خودرو,تولید کنندگان قطعات الکترونیکی خودرو,فروش قطعات الکترونیکی موبایل,آشنایی با قطعات الکترونیکی موبایل,قطعات الکترونیک موبایل,خرید قطعات الکترونیکی موبایل,شناسایی قطعات الکترونیکی موبایل,معرفی قطعات الکترونیکی موبایل,شناخت قطعات الکترونیکی موبایل,کتاب قطعات الکترونیکی موبایل,کانی در قطعات الکترونیکی موبایل,قطعات الکترونیک اس ام دی,فروش قطعات الکترونیکی اس ام دی,فروشگاه قطعات الکترونیک اس ام دی,قطعات الکترونیکی تلفن همراه از کدام کانی است,درساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه ازکدام کانی صنعتی استفاده میشود,درساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه ازکدام کانی استفاده میشود,درساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه ازکدام کانی صنعتی,درساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه,ساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه,کانی قطعات الکترونیکی تلفن همراه,درساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه ازکدام کانی,ساخت قطعات الکترونیکی تلفن همراه ازکدام کانی صنعتی,قطعات الکترونیک جدید,جدیدترین قطعات الکترونیکی,قطعات جدید الکترونیک صنعتی,معرفی قطعات جدید الکترونیکی,قطعات الکترونیک نظامی,فروش قطعات الکترونیکی نظامی,خرید و فروش قطعات الکترونیکی نظامی,خرید قطعات الکترونیک نظامی,قطعات الکترونیک چیست,مونتاژ قطعات الکترونیکی چیست,
ارسال توسط ali ahamadi


اندازه گيری چيست

اندازه گيری عبارتست از تعيين يک کميت و يا مقدار فيزيکی توسط يک عدد و بر حسب يک واحد.  بنابراين برای اندازه گيری نياز به واحد هائی داريم ( مانند  ولت ،  متر ، کيلوگرم ، ثانيه و ....).  البته واضح است که برای برای اندازه گيری هر کميت تکنيکها و يا روشهای منحصر به آن وجود دارند ( کوليس ، ورنيه ، ميکرومتر ، خطکش ، ولت متر و سيستمهای اندازه گيری ديگر ).

 


لیک دانلود:



جزوه اندازه گیری




جزوه اندازه گیری

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,جزوه اندازه گیری الکتریکی,جزوه اندازه گیری الکتریکی کاردانی,جزوه اندازه گیری الکتریکی پارسه,جزوه اندازه گیری الکتریکی دانشگاه شریف,جزوه اندازه گیری الکتریکی+pdf,جزوه اندازه گیری الکتریکی پیام نور,جزوه اندازه گیری الکتریکی شریف,جزوه اندازه گیری الکتریکی حق مرام,جزوه اندازه گیری الکتریکی و الکترونیکی,جزوه اندازه گیری الکتریکی دانشگاه تهران,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی کاردانی,جزوه آزمایشگاه اندازه گیری الکتریکی کاردانی,جزوه اندازه گیری الکترونیکی,جزوه اندازه گیری الکترونیکی سنسور,کتاب اندازه گیری الکترونیکی,دانلود جزوه اندازه گیری الکترونیکی,جزوه اصول اندازه گیری الکترونیکی,دانلود کتاب اندازه گیری الکترونیکی دکتر رضایی,دانلود کتاب اندازه گیری الکترونیکی,دانلود کتاب اندازه گیری الکترونیکی دکتر امیرحسین رضایی,کتاب اندازه گیری الکترونیکی دکتر رضایی,کتاب اندازه گیری الکترونیکی رضایی,جزوه اندازه گیری دقیق,جزوه اندازه گیری دقیق و آزمایشگاه,جزوه اندازه گیری دقیق دکتر عبدالله,کتاب اندازه گیری دقیق,کتاب اندازه گیری دقیق و کالیبراسیون,کتاب اندازه گیری دقیق و آزمایشگاه,جزوه آزمایشگاه اندازه گیری دقیق و کنترل کیفیت,جزوه آزمایشگاه اندازه گیری دقیق,دانلود کتاب اندازه گیری دقیق,دانلود کتاب اندازه گیری دقیق و کالیبراسیون,جزوه اندازه گیری و بردار,جزوه ی آموزشی اندازه گیری و بردار,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی پارسه,کتاب اندازه گیری الکتریکی پارسه,دانلود کتاب اندازه گیری الکتریکی پارسه,دانلود رایگان کتاب اندازه گیری الکتریکی پارسه,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی دانشگاه شریف,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی دانشگاه تهران,کتاب اندازه گیری الکتریکی دانشگاه شریف,جزوه ی اندازه گیری الکتریکی دانشگاه شریف,دانلود کتاب اندازه گیری الکتریکی Pdf,دانلود کتاب اندازه گیری الکتریکی پیام نور,کتاب اندازه گیری الکتریکی پیام نور,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی پیام نور,جزوه ی اندازه گیری الکتریکی پیام نور,کتاب اندازه گیری الکتریکی دانشگاه پیام نور,دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی دانشگاه پیام نور,جزوه اندازه گیری و ارزیابی مراتع,جزوه اندازه گیری و ارزیابی مراتع پیام نور,کتاب اندازه گیری و ارزیابی مراتع پیام نور,دانلود جزوه اندازه گیری و ارزیابی مراتع,دانلود جزوه اندازه گیری و ارزیابی مراتع مینا ربیعی,دانلود کتاب اندازه گیری و ارزیابی مراتع پیام نور,دانلود کتاب اندازه گیری و ارزیابی مراتع,
ارسال توسط ali ahamadi

عنوان پایان نامه:

بررسی عملکرد  شرکتهای خدماتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل servqual

در این پایان نامه تلاش گردیده است  تا با شناسایی انتظارات و ادراکات مشتریان شکاف بین این انتظارات را تعیین نموده و به ارائه راهکارهایی برای پرکردن این شکاف یا کم کردن آن ارائه دهد.در این پایان نامه بر اساس مدل پاراسورامان ۵ بعد موارد محسوس، و

 


لینک دانلود:


دانلود تحیقیق بررسی عملکرد شرکتهای خدماتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل




دانلود تحیقیق بررسی عملکرد شرکتهای خدماتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از مدل

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,عملکرد شرکت,عملکرد شرکت چیست,عملکرد شرکت ها,عملکرد شرکت های بیمه,عملکرد شرکت مخابرات,عملکرد شرکت+pdf,عملکرد شرکت های بورس,عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری,عملکرد شرکت های کارگزاری,عملکرد شرکت Doc,عملکرد مالی شرکت چیست,عملکرد شرکت های بازرگانی,عملکرد شرکت های تولیدی,عملکرد شرکت های دولتی,عملکرد شرکت های سرمایه گذاری,عملکرد شرکت های Psp,عملکرد شرکت های تامین سرمایه,عملکرد شرکت های بیمه در سال 95,عملکرد شرکت های بیمه به تفکیک رشته,عملکرد شرکت های بیمه در سال 92,عملکرد شرکت های بیمه در سال 93,ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه,عملکرد مالی شرکت های بیمه,شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه,آمار عملکرد شرکت های بیمه,گزارش عملکرد شرکت های بیمه,عملکرد شرکت مخابرات ایران,عملکرد مالی شرکت های بورس,ارزیابی عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری,عملکرد شرکت سرمایه گذاری,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 67     کد محصول :4183      حجم فایل:403,91 KB      نوع فایل :rar 

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

سرزمین پهناور ایران پیوسته خواستگاه خلق هنرهای ناب،اصیل و معنوی در عین حال متناسب با زندگی مردم و آداب و رسوم جوامع و اقوام خود بوده است.قلمزنی و کاربرد فلزات طبق مستندات تاریخی موجود و مسبوق به بیش از هزار سال قبل از میلاد می باشد.آثار بجا مانده در هردوره و اعصار گوناگون خود نمایانگر حرکتی متداوم و لاینقطعی است که علاوه بر نمادهای عینی و مادی که در قالب ظروف،جام ها و…قلمزده شده به وجود آمده نماینگر فضای روح بخش و معنوی است که ریشه در باورها و اعتقادات حاکم بر دورۀ خود داشته است و نهایتا موجب بروز پدیده های قدسی و یا هنرهای معنوی و مبدأگرا گردیده است.قلمزنی و هنرهای دیگر از این دست تنها فعالیت انسان مسلط و یا صنعتگر و ابزارساز در به کار بردن قلم و چکش بر روی قطعه یا ظرف فلزی نیست بلکه بر گرفته از شوق و دیگر وجوح تمایز انسانی در بکارگیری تعمق و تعمل وی می باشد. انسانی باهوش و زیرک که با جوهرذکاوت دست به مکاشفه ای عمیق در طبیعت و مخلوقات می زند و به تکاپویی بر می خیزد که موجب بروز و تبلور حرکتی انفعالی خودآگاه به نام خلق اثر هنری که آمیخته ای از شعف ناخودآگاه فطری در بطن و ابزار و ادوات و مواد و مصالح در جهان مادی است می گردد.

هنر قلمزنی عبارت است از تزئین و کندن نقوش بر روی اشیا فلزی به ویژه مس،طلا،برنج و یل به عبارت دیگر ایجاد خطوط و نقوش به وسیلۀ قلم با ضربۀ چکش بر  روی اجسام فلزی. مس به سبب نرمی و شکل پذیری که دارد،در هنر قلمزنی متداول تر از سایر فلزان است.از سوی دیگر به اعتقاد باستان شناسان و مورخان هنر،مس،نخستین فلزی است که در هنر فلز کاری و قلمزنی مورد توجه انسان قرار گرفت.هنر قلمزنی یکی از رشنه های هنرهای سنتی ایران است که می توان ن رآ در دسته بندی،در ردۀ هنرهای صناعی و در گروه فلزکاری قرار داد.قلمزنی هنری والا و ارزشمند در فرهنگ سنتی و هنرهی معنوی ایرانیان است و از جایگاه ویژه ای برخوردار است،که به کمک ذوق و اندیشه هنرمند ایرانی با تأثیر از آداب،سنن،فرهنگ و مذهب،در بیان آرا و عقاید ایرانیان به زیباترین شئ فلزی نقش بسته و در درازنای تاریخ رویدادها و تحولات گوناگون پشته سر گذاشته و ماندگاری آن را به نسل های بعد منتقل کرده است.

هنر قلمزنی روی فلز از آن رو بیشتر مورد توجه هنرمندان است که از دوام و بقای بیشتری نسبت به سایر اشیا برخوردار است. نقش مایه‌ها و نمادهای نقوش در ادوار تاریخی و فرهنگی گوناگون بر اساس دگرگونی های عقیدتی و فرهنگی متفاوت اند و تحت تاثیر و تاثیرات شرایط اجتماعی تغییر می کند و سیر تحول را به دنبال خود دارند.

 

 پیشینه هنر قلمزنی در ایران

پیشینه قلمزنی به زمان سکاها یا سیت‌ها نسبت داده می‌شود که نژاد آریایی داشتند دوره پیش از تاریخ پیشینه این هنر در ایران، تاریخ روشنی ندارد و از اثر مستندی که بیانگر نخستین مکان یا نخستین شیء باشد که بر روی آن قلمزنی، چکش کاری و یا حکاکی شده‌است، اطلاع دقیقی در دست نیست.کاربرد فلز، به ویژه مس در ایران و خاور نزدیک به چند هزار سال پیش از میلاد می‌رسد (لک پور، ۱۳۷۵، ص۷).در اواخر هزاره دوم و اوایل هزاره اول پیش از میلاد هنر و صنعت فلزکاری در نقاط گوناگون ایران به ویژه در شمال و شمال غرب و حاشیه جنوبی دریای مازندران شکوفایی داشته‌است. از آثار مهم به دست آمده در این دوره جام طلای حسنلو است که در۱۳۳۵ ه.ش کشف شد و دارای نقوش برجسته چون خدایان سوار بر گردونه یا ارابه‌ است.در هزاره اول پیش از میلاد فلزکاری و قلمزنی در ایران از رونق و اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده‌است و آثار با ارزشی از آن دوران بر جای مانده که از جمله آن‌ها جام‌های طلای مارلیک است.


لینک دانلود:

مقاله کامل در مورد قلمزنی


مقاله کامل در مورد قلمزنی





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:پیشینه هنر قلمزنی در ایران, تحقيق قلمزني, تحقیق در مورد قلمزنی, دانلود تحقيق قلمزني, روش اجرای هنر قلمزنی, قلمزني, قلمزنی در اصفهان, قلمزنی‌ مس‌ و برنج‌‌, مقاله در مورد قلمزنی, مقاله قل, تحقیق در مورد قلمزنی, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله در مورد قلمزنی, دانلود مقاله فارسی, دانلود مقاله قلمزنی, سایت مقاله, مقاله در مورد قلمزنیمزني, هنر قلمزنی, هنر قلمزنی در دوره اسلامی, هنر قلمزنی در دورهٔ سلجوقی,وسايل و ابزار قلم زني,قلمزنی,قلمزنی به انگلیسی,قلم زنی اصفهان,قلمزنی روی فلز,قلمزنی روی چوب,قلمزنی در اصفهان,قلمزنی روی چرم,قلمزنی روی نقره,قلمزنی روی انگشتر,قلمزنی تبریز,واژه قلمزنی به انگلیسی,قلمزني اصفهان,تابلو قلمزنی اصفهان,قیمت قلم زنی اصفهان,اساتید قلم زنی اصفهان,سماور قلمزنی اصفهان,کارگاه قلم زنی اصفهان,فروش قلم زنی اصفهان,آموزش قلمزنی اصفهان,آموزش قلمزنی روی فلز,قلمزني روي چوب,آموزش قلمزنی روی چوب,طرح قلمزنی روی چوب,قلمزني در اصفهان,هنر قلمزنی در اصفهان,آموزش قلمزنی در اصفهان,تاریخچه قلمزنی در اصفهان,آموزشگاه قلمزنی در اصفهان,آموزش قلمزنی روی چرم,ابزار قلمزنی روی چرم,حکاکی و قلمزنی روی چرم,آموزش قلمزنی روی انگشتر,قلمزنی روی رکاب انگشتر,قلمزنی سبک تبریز,طرح قلمزنی تبریز,قلمزنی به سبک تبریز,
ارسال توسط ali ahamadi

 عداد صفحات: 17+ عکس     کد محصول :4184      حجم فایل:659,82 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

 هنر ایران درختی کهن است که ریشه در ژرفای خاک کویر و شاخه تا بلندی البرز و سایه بر سر مردمی دارد که پیوند خود با او نه بریده و نه کاسته اند . مردمی که با هنر به دنیا آمده و در کنار آن زندگی   می کنند .

چاپ پارچه تجسمی زنده از فرهنگ و هنر این سرزمین دارد .در ادوار مختلف تاریخ و نشانه های فرهنگ عمیق و پر قدرتی است که نه تنها در مقابل هجوم اقوام مختلف مقاومت کرده ، بلکه توانسته فرهنگهای تحمیلی بیگانه را در خود حل نموده و به آن سیمایی ایرانی ببخشد .براستی مردم ایران دربارة هنر چه میدانند جز اینکه به حضور دائم آن در کنار خود عادت کرده اند و چگونه میتوان برای مردم در مورد مسئله ای که که به آن آشنا هستند صحبت کرد .برای تحقیقاتی که به ما داده شده بود به مراکز گوناگونی رفتیم تا بتوانیم قسمتی از هنری که شاید که فقط با اسم آن آشنا هستیم شناختی کامل ، که نه شناختی سطحی داشته باشیم زیرا صنایع دستی این مرز و بوم دارای تنوع و ظرافتهای بسیار است که ما در پیچ و خم ظرافتهای آن به دنبال یافتن ناشناخته های این هنر زیبا میباشیم تا گوشه ای از تمدن ایران باستان را تداعی کنیم .امید است با این کار یا بنیانگذاران این هنر را زنده نگهداریم و برای ماندگاری این صنایع در فرهنگ ایران تلاش کنیم .

 

چاپ پارچه و چاپ سنتی

تولید طرحهای رنگی ونقوش روی پارچه به وسیله باسمه یا قالب ظاهرا در سدة چهارم بیش از مسیح در هند بوجود آمده است. در کارنامه های چینی نوشته شده است که پارچه های چاپی از سال ۱۴۰ پیش از مسیح از هند به چین آورده شد. در زبــان فارسی واژه چیت به معنی پارچه های چاپی است واین واژه در اصل هندی است. استرابوStrabo مورخ رومی در اولین سالهای پس از میلاد مسیح نوشته است که در زمان وی پارچه های چاپی از هند به اسکندریه میرفت. کشفیاتی که در آثار باستانی مصر شده نشان می دهد که چیت تا سدة چهاردهم به بازارهای آنجا وارد می شده است. در دوره ساسانیان چاپ روی پارچه در ایران یافت وروشهای نوینی در تزیین پارچه های ابریشمی وکتانی وابریشمی ابداع گردید. نخستین پارچه های چاپی در شمال اروپا از گورسنت کاســاریوس اهل آرلس St. Caesarius  Arles(در حـــدود ۵۴۳ میــلادی) بدست آمده است. این پارچه ها به سبک شرقی درست شده بود. بالاخره وقتی چاپ باسمه ای پارچه در اروپــــا متداول شد، روش آن با شرق فرق داشت.

چیتساز اروپای قرون وسطی یعنی از سدة سیزدهم به بعد، ماده رنگی را که با چسب ویژه ای آمیخته کرده بود از قالبهای خود به پارچه منتقل می کرد وفقط روی آن نقش می بست. از سوی دیگر چیت سازی مشرقی رنگهای واقعی که تمام الیاف وپود پارچه را رنگ می کند به کار می برد.چاپ عبارت است از رنگرزی در قسمتهایی از پارچه وفرق آن با رنگرزی این است که در رنگرزی تمام قسمتهای پارچه همرنگ می شود ولی در چاپ می توان با استفاده از یک یا تعدادی رنگ روی روی زمینه سفید یا رنگ شده طرح دلخواه را بوجود آورد از حدود اوایل قرن هفتم هجری قمری ومزمان با هجوم مغولها یه ایران  راه یافتند ودر گذشته اصفهان، شیراز ، بروجرد، همدان، رشت، کاشان، نخجوان، یزد، سمنان، گناباد، نجف آباد، روستاهای فارسان، گزبرخوار، خورزرق، برخوار، لنجان، سبره و… جزو مراکز مهم قلمکــار به شمار ممی رفتند واز نظر اهمیت پارچه های قلمکار بروجردی در درجه اول قرار داشته است. .

فهرست مطالب

مقدمه ۲
چاپ پارچه و چاپ سنتی ۴
پارچه قلمکار ۵
شستشو و رنگرزی پارچه ۸
مراحل چاپ چیت یا قلمکار ۹
چگونگی چاپ باتیک ۱۱
پارچه بافی در ایران ۱۲
منابع و مآخذ ۱۷


لینک دانلود:

تحقیق پارچه قلمکار با عکس






ارسال توسط ali ahamadi

 

تحقیق موسيقي كلاسيك



قیمت: ۶۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 107     کد محصول :4186      حجم فایل:99,55 KB      نوع فایل :rar 
 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

مقاله حاضر در ۸ فصل  گردآوری شده است. موسیقی کلاسیک ،عناصر و اجزای موسیقی، صدای سازها، ارکستر ، پیوند سازها، موسیقی دانان، فرم ها و اصطلاحات، موسیقی باخ ،هندل، ویوالدی و پرسل ،اسکارلاتی و تلمان  را معرفی می کند.یاد گرفتن مطالب ضروری در مورد موسیقی کلاسیک آن قدر وقت و استعداد و زحمت لازم ندارد که مثلاً برای نواختن ساز لازم است. هدف ما نیز در کتاب حاضر این نیست که از شما متخصص موسیقی بسازیم، بلکه قصد ما این است که کمک کنیم تا شما شنوندة بهتری شوید و لذت بیشتری ببرید. در ابتدا خوب است نگاهی بیندازیم به بعضی عناصر اساسی در موسیقی کلاسیک.ریتم همان نبض یا ضربان قلب در موسیقی است و آن را پیش می راند. هر فعالیتی که در نظر بگیرید، از نفس کشیدن گرفته تا راه رفتن، دارای ریتم است و در موسیقی نیز ضربان و تپش معمولاً ویژگی و نوع موسیقی را معلوم می کند. مثلاً آوازهای گرگوریوسی جریانی آرام دارند، کنسرتوهای سبک باروک دارای فراز و فرودهای دقیق و منظم هستند، و بعضی موسیقی‌ها نیز ضرب متوقف دارند.ملودی توالی نت هایی است با زیر و بم های مختلف که به هم چسبیده اند تا چیز رضایت بخشی بسازند. وقتی از سالن سینما بیرون می آیید و موسیقی فیلم را با سوت می زنید، دارید یک ملودی را با سوت می زنید. وقتی آوازی از شوبرت تارهای قلب تان را می لرزاند، یا بی اختیار تم‌ِ اصلی کنسرتوی شمارة دوی راخمانینوف را زمزمه می کنید، معنی اش این است که این آهنگ سازان توانسته اند ملودی هایی بسازند که در یادها می مانند.هارمونی عبارت است از صدا دادن همزمان دو یا چند نت. هارمونی سبب غنای صدای ملودی می شود، بر الگوهای متغیر ریتمیک تأکید می کند، و به موسیقی کلاسیک غنا و رزونانس مخصوص آن را می بخشد. ارون کاپلند گفته است: «هارمونی یکی از اصلی ترین دریافت های ذهن بشر است.»رنگ، طنین یا لحن هر خواننده یا ساز سبب عمق و تنوع موسیقی می شود. مانند تفاوت یک فیلم سیاه و سفید با یک کارتون تکنی کالر است. مانند سُسی است که سرآشپز به غذا اضافه می کند، خطوط سیالی است که استاد معماری به آسمان خراش وارد می کند. مجموعة حلقة ریشارد واگنر را بدون سازهای برنجی تصور کنید، یا تصور کنید که «فور اِلیزه»ی بتهوون را به جای پیانو با ترومپت بنوازند، آن وقت متوجه می شوید که رنگ چه تأثیری بر دریافت ما دارد. صدای تلفیقی سازهای مختلف ارکستر را «رنگ ارکستری» می نامند. گاهی سازهای بادی چوبی غلبه دارند، گاهی سازهای زهی، آهنگ ساز است که این رنگ های مجزا را مخلوط و سازگار می کند تا صدای مورد نظرش ایجاد شود.ترکیب همة این اجزا و عناصر، اساس موسیقی کلاسیک است. آهنگ ساز باید این ترکیب‌ها را انجام دهد، خواننده یا نوازنده باید آن ها را اجرا کند، و در هر مقوله و دسته ای واریاسیون‌های بی پایانی وجود دارد که منتظرند تا شنوندة حریضی آن ها را ببلعد. ما کارمان خیلی ساده تر است، صرفاً میوة تلاش آن ها را می چینیم.

واژه های کلیدی: ریتم، هامونی، ملودی، تونالیته، ویولن، ارکستر، باروک

 

8 فصل تشکیل شده که در زیر عناوین فصل مختلف آن را مشاهده می کنید :

  • فصل اول را می توان مقدمه نامید تا با موسیقی کلاسیک آشنایی پیدا کنید.
  • فصل دوم به عناصر و اجزای موسیقی کلاسیک پرداخته است.
  • در سومین فصل از این مقاله صدای ساز های مختلف را شرح داده است.
  • چهارمین فصل نیز نقش ارکستر را بیان کرده است.
  • پیوند ساز ها عنوان فصل پنجم به کار رفته شده در این مقاله است.
  • همچنین در ششمین فصل می توانید مطالبی در مورد موسیقی دانان بخوانید.
  • فصل هفتم فرم ها و اصطلاحات مربوطه ذکر شده است.
  • و در آخرین فصل شما می توانید چند خطی را در مورد باروک مطالعه کنید.

موسیقی کلاسیک چیست؟

در واقع، در موسیقی کلاسیک خیلی چیز ها را می توان مطرح کرد. همان طور که سرآشپز ماهری می تواند غذای خوشایند ذائقه و حتی چشم ما بپزد، آهنگ ساز نیز اجزای گوناگون را ترکیب می کند تا اثری پدید آورد که هم گوش و هم ذهن ما آن را بپسندد.

کار آهنگ ساز البته با سرآشپز تفاوتی هم دارد. زیرا اجرا کننده نیز در موسیقی نقش مهمی دارد و می تواند با افت و خیزها و تأکیدهای خود به قطعه موسیقی حالت های جدیدی ببخشد. البته آهنگ ساز اثر را می سازد، اما اجرا کننده ضمن تبعیت از فرمول های آهنگ ساز می تواند لحن و رنگ آن را کم و زیاد کند. در موسیقی جاز بداهه نوازی حرف اول را می زند، اما در موسیقی کلاسیک، ضمن وفاداری به اثری که آهنگ ساز ساخته است، راه های مختلفی برای نواختن سازها و خواندن اصوات مطابق نیت ها و ریتم ها وجود دارد.

مطالبی بیشتر درباره موسیقی کلاسیک

برای همه ی ما این مسأله پیش آمده است که برای یادگرفتن موضوعی خاص سال ها وقت بگذاریم اما اگر بخواهیم فقط اطلاعاتی در مورد یک موضوع کسب کنیم کار سخت و دشواری نیست. مطالب این مبحث به شما برای آشنایی بیشتر با موسیقی کلاسیک کمک می کند. وقتی ما صوت های منظمی را برای بیان احساساتمان در یک مجموعه جمع می کنیم یعنی ما موسیقی نواختیم. موسیقی کلاسیک نیز مانند دیگر موسیقی ها است با این تفاوت که فرم آن ها مشخص تر است و نوع سازماندهی صوت ها نیز متفاوت است.


لینک دانلود:

تحقیق موسيقي كلاسيك






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:آشنايی با موسيقی كلاسيك, انواع موسيقی كلاسيك, پایان نامه موسيقی کلاسيک, تحقيق در مورد موسيقی کلاسيک, تحقيق موسيقی کلاسيک, دانلود تحقيق موسيقی کلاسيک, سرشت موسيقی كلاسيك, مقاله در مورد موسيقی کلاسيک, مقاله موسيقی کلاسيک, موسيقی كلاسيك چيست؟, موسيقی کلاسيک, موسیقیآشنايی با موسيقی كلاسيك, انواع موسيقی كلاسيك, پایان نامه موسيقی کلاسيک, تحقيق در مورد موسيقی کلاسيک, تحقيق موسيقی کلاسيک, دانلود تحقيق موسيقی کلاسيک, سرشت موسيقی كلاسيك, مقاله در مورد موسيقی کلاسيک, مقاله موسيقی کلاسيک, موسيقی كلاسيك چيست؟, موسيقی کلاسيک, موسیقی, تحقیق در مورد موسیقی دوره کلاسیک, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله در مورد موسیقی دوره کلاسیک, دانلود مقاله فارسی, دانلود مقاله موسیقی دوره کلاسیک, سایت مقاله, مقاله در مورد موسیقی دوره کلاسیک,تحقیق موسیقی کلاسیک,مقاله موسیقی کلاسیک,تحقیق درباره موسیقی کلاسیک,تحقیق در مورد موسیقی کلاسیک,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 151     کد محصول :4188      حجم فایل:206,39 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

نويسندگي
براي نويسندگي بايد در انسان سه شرط فراهم شود: 1- اينكه تصميم قاطع و جدي بگيرد و بپذيرد كه نويسندگي هم فني است مانند فنون ديگر كه قابل يادگيري مي باشد. 2- اعتماد به نفس لازم را فراهم كردن به منظور يادگيري مهارت نويسندگي. 3- اوقات خاصي را براي مطالعه ونوشتن اختصاصي دادن. پر واضح است كه در اين صورت انسان مقدمات كار نويسندگي را براي خود فراهم كرده است.

ارتباط خواندن ونوشتن
طبيعي است كه اگر انسان سخني براي گفتن نداشته باشد، نمي تواند چيزي بگويد كه مخاطب از آن بهره مند گردد، و برعكس، انسان اگرذهني پربار و انباشته از نكات علمي، اخلاقي، انساني، تاريخي و… داشته باشد، خود به خود زمينه بروز و گفتار آن فراهم مي آيد و انسان در اين مرحله است كه ضرورت گفتن ونوشتن را تشخيص مي دهد. بايد اعتراف كنيم كه در خواندن يك متن يا نوشته حداقل دو مرحله براي نويسندگي پيموده ايم: مرحله نخست اينكه نكات علمي موجود در آن نوشته را مي آموزيم مرحله دوم اينكه مي آموزيم كه چگونه نويسنده متن مذكور توانسته است براي بيان مقصود و منظور خود، واژگان را برگزيند و معاني و مفهوم ايجاد شده درذهن خودش را در قالب كلمات و جمله‌هايمناسب بريزد و به شنوده منتقل نمايد. به همين دليل است كه بايد گفت يك نويسندة خوب، يك خواننده خوب است و كسي كه بتواند يك نشوته اي را خوب بخواند و با تمام زواياي مطرح شده در آن ارتباط برقرار كند و همراه شود، توانسته است مهارت نويسندگي را بياموزد و با تمرين وممارست وكسب تجربه در نوشتن، نويسنده ماهري بشود.

چرا نوشتن از گفتن دشوارتر است؟
انسانها گمان مي كنند كه چون زبان فارسي زبان مادري شان است و با آن آشنا هستند نيازي به آموختن آن ندارند، در حاليكه اين گماني باطل و بيهوده است! زبان – هر چند هم زبان مادري انسان باشد – دستگاهي است پيچيده كه براي فهم مقصود و منظور گوينده به آن زبان، آشنايي با آن پيچيدگي هاي موجود ، لازم و ضروري است. بهترين دليل اين مدعا هم اين است كه اصولاً نوشتن ازگفتن بسيار مشكل تر است. وقتي انسان سخن مي گويد به دليل اينكه شنونده در روبروي انسان قرار دارد مي تواند با لحن كلام و تغييرات لازم ، معنا و مفهوم مورد نظر را به او بفهماند، گاهي كلمات را شكسته ادا كند گاهي كلمات را با تغيير لحن كلام درمعني خاص خود بكار برد، در حالي كه در نوشتن اينگونه نيست. اولاً در نوشتن ما تصميم مي گيريم كه نوشته خود را ماندگار كنيم و بوسيله خط و كتابت آنرا به انسانهايي كه اكنون جلو چشم ما حاضر نيستند ، برسانيم، پس لازم مي آيد كه كلمات به گونه اي انتخاب شوند كه نظم فكري و كلامي افزونتري داشته باشند. ثانياً چون هنگام نوشتن، مخاطب ما افراد مختلف- با سطح فكرهاي مختلف- مي باشند اين است كه بايد در هنگام نوشتن مقصود طوري بيان شود كه مبهم نباشد و كلمات در معاني صحيح و درست خود بكار روند و كلمات در اجزاي مخصوص جمله هر كدام در جاي مخصوص خود قرار بگيرند تا فهم مطالب را دشوار نسازند.


لینک دانلود:

تحقیق اصول و فن نویسندگی






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,فن نویسندگی,فن نویسندگی Pdf,فن نويسندگي,آموزش فن نویسندگی,کتاب فن نویسندگی,فوت و فن نویسندگی,دانلود کتاب فن نویسندگی,فن های نویسندگی,آشنایی با فن نویسندگی,دانلود كتاب فن نويسندگي,فوت و فن های نویسندگی,دانلود کتاب از فن نگارش تا هنر نویسندگی,اصول نویسندگی,اصول نویسندگی Pdf,اصول نویسندگی رمان,اصول نویسندگی کتاب,اصول نویسندگی در رادیو,اصول نویسندگی فیلمنامه,اصول نویسندگی رادیو,اصول نویسندگی چیست,اصول نویسندگی نمایشنامه,اصول نویسندگی طنز,آموزش نویسندگی,آموزش نویسندگی کتاب,آموزش نویسندگی Pdf,آموزش نویسندگی رمان,آموزش نویسندگی طنز,آموزش نویسندگی خلاق,آموزش نویسندگی برای کودکان,آموزش نویسندگی در سایت,آموزش نویسندگی فیلمنامه,آموزش نویسندگی سایت,کتابهای اموزش نویسندگی,آموزش نویسندگی رمان Pdf,آموزش نویسندگی به کودکان,آموزش نویسندگی کودکان,فیلم آموزش نویسندگی در سایت های دانلود,آموزش نویسندگی وب سایت,روش نویسندگی,روش نویسندگی رمان,روش نویسندگی اسدالله مبشری,روش نويسندگي,روش های نویسندگی,کتاب روش نویسندگی,آموزش روش نویسندگی,راه و روش نویسندگی,دانلود کتاب روش نویسندگی,روش هاي نويسندگي,دانلود کتاب روش های نویسندگی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 96     کد محصول :4190      حجم فایل:45,43 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

در این پژوهش به بررسی شکل­ گیری هنر پاپ پرداخته شد. از این­ رو در فصل مفاهیم، اصطلاحات و کاربردها، معنای لغوی و اصلاح این واژه مورد مطالعه قرار گرفت. سپس پست مدرن به عنوان بسترگاه شکل­ گیری این سبک و ارتباط­ اش با آن مورد بررسی قرار گرفت. نقش ابزار، مواد و تکنیک­ های مختلف و همچنین ترکیب­ بندی و نقش تکرار در این سبک به صورت مفصل شرح گردید. در فصل دوم این پژوهش به بررسی هنر پاپ آمریکا به عنوان پیشتاز این سبک پرداخته شد. همچنین در فصل سوم، هنر پاپ انگلیس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کشورها در شکل­ گیری و رشد هنر پاپ مورد بررسی قرار گرفت. فصل چهارم این پژوهش مربوط به هنر پاپ آرت در ایران است. در این فصل به معرفی هنرمندانی که در ورود این سبک به ایران تاثیر داشته­اند و یا از روش پاپ آرت در آفرینش اثر هنری­شان استفاده می­کنند، معرفی شدند. در فصل پایانی و اصلی این پژوهش به مقایسه­ ی هنر پاپ در ایران و سایر کشورها به خصوص آمریکا و انگلیس پرداخته شد.

فهرست مطالب :

 

پیشگفتار

چکیده

مقدمه 

فصل اول : تعاریف، مفاهیم و کاربردهای پاپ آرت

واژه­ شناسی پاپ آرت

اصطلاح پاپ آرت

هنر پست مدرن و پاپ آرت

نقش ابزار و مواد و سایر هنرها در پاپ آرت

ترکیب بندی و نقش تکرار در پاپ آرت

فصل دوم : پاپ آرت در انگلیس

فصل سوم : پاپ آرت در آمریکا

فصل چهارم : پاپ آرت در ایران

فصل پنجم : مقایسه پاپ آرت ایران و سایر کشورها

نتیجه­ گیری

منابع


لینک دانلود:


تحقیق هنر پاپ






ارسال توسط ali ahamadi

 عداد صفحات: 36     کد محصول :4191      حجم فایل:22,91 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می طلبد که در عرصه و شرایط تازه از دیدگاهی نو به قرائت گفتمان های نظری و تاب و تنش های فرهنگی بپردازد و همراه با شناخت و تحلیل و راه و رسم دیگران،‌راه حلی کارآ برای مسایل اجتماعی و فرهنگی خود بیابد. امروز،‌خواه وناخواه جهان به دورانی تازه گام نهاده و پدیده یی که چه نادرست پست مدرنیسم نام گرفته با سایه روشن های پیدا و پنهان در تمام بحث های روشنفکری و هنری جهان رخنه کرده است. بیست سالی هست که اصطلاحی پست مدرنیسم با تاثیر گذاری بر ذهنیت و فرهنگ و هنر انسان ها تمامی جهان را به انحای گوناگون زیر سیطره خود گرفته است شبح پست مدرنیسم بر آن چه انسان امروز می اندیشید آن چه تولید می کند، آن چه می داند،‌آن چه نمی داند و آنچه در گل طبیعت و هستی او نامیده می شود سایه انداخته است. پست مدرنیسم نه تنها مشکل امروزین هستی انسان را معین می کند بلکه خیال شکل دادن تمامی آینده او را نیز در سر می پروراند. اگر اندیشمندان و روشنفکران گذشته از دگرگونی های مشخص و تعریف پذیر نگران بودند؛ هنرمند و روشنفکر امروز با پدیده یی روبرو است که تعریف بردار نیست. مطالعه پیشینه و تبار این پدیده نمی توانست بدون آشنایی با اندیشه و نظریات اندیشمندان شکل مطلوب خود را پیدا کند نگرش تحقیر آمیز و اهانت بار پست مدرنیسم به «دیگران» که می باید در پیوند با نگرش های مدرنیسمی و تاریخ استعمار بررسی شده و نیز تاثیرگذاری فیمینیسم،‌از او مانیستی لیبرال گرفته تا پست استراکچرالیستی رادیکال،‌ بر روند فرهنگ و هنر دو دهه پایانی قرن بیستم هم موردی نبود. که بتوان نادیده گرفت و از آن گذشت. به دلایلی که ذکر شد،‌نیاز به آشنایی با پست مدرنیسم به آشکارترین نحو ممکن چهره ی خود را می نمایاند و اوضاع ایجاب می کرد که این آشنایی به صریح ترین و ساده ترین راه و زبان ممکن صورت پذیرد.

 پست مدرنیسم:

پست مدرنیسم پدیده ی است که شبح آن بر جهان امروز سایه افکنده و از آن به عنوان واژه یی برای توصیف یک دگرگشت گسترده در دهه های پایانی سده ی بیستم یاد میشود. دهه ی 1980 دوران تاخت و تاز و رشد و در عین حال دگرگونی پست مدرنیسم بود. با آن که در این زمان کوتاه بارها چهره عوض کرد و حتی تا پای احتضار هم پیش رفت همچنان به رشد خود ادامه داد. واقعیت هم این است که پست مدرنیسم نه تنها در مباحث هنری و روشنفکری رخنه کرده است بلکه،‌ بر تمام جوانب زندگی، سیاست،‌اقتصاد،‌ادیان و اخلاقیات. ارتباطات و رسانه های همگانی و حتی «ساختار احساس» و روابط انسان ها با یکدیگر تاثیر نیز گذاشته است. ماهیت پست مدرنیسم به گونه ای که دائما چهره عوض می کند و برای روز آمد بودن بررسی ها باید از آخرین دگرگونی ها و نظرگاههای آن آگاهی داشت. پست مدرنیسم در هوایی است که ما استنشاق می کنیم ما امروز در دوران پست مدرنیسم زندگی می کنیم و این بهانه که پست مدرنیسم منحصر به جهان غرب است پذیرفتنی نیست چرا که آثار و نشانه های آن در همه جا دیده میشود. و از قضا این مد تازه ی روشنفکری معاصر، فراگیرترین و پر دامنه ترین یورش فرهنگی به جوامع غیر غربی است و چیزی همانند آن تا کنون تجربه نشده است. این ادعا که ما در دوران پست مدرنی زندگی می کنیم به چند زمینه و اصل کلی استوار است:‌


لینک دانلود:

تحقیق اصول و مباني پست مدرنيسم






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب: اصول و مبانی پست مدرنیسم, تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم, دانلود اصول و مبانی پست مدرنیسم, مقاله اصول و مبانی پست مدرنیسم,پست مدرنيسم,پست مدرنيسم در سينما,پست مدرنيسم چيست,پست مدرنيسم در ايران,پست مدرنيسم در تعليم و تربيت,پست مدرنيسم و هويت سياسي,پست مدرنیسم,مقالات پست مدرنيسم,مقالات پست مدرنیسم,مقالات پست مدرن,مقالات پست مدرن در معماری,مقاله پست مدرنیسم,مقاله پست مدرن,مقاله پست مدرنیسم Pdf,مقاله پست مدرن در معماری,مقاله درباره پست مدرنیسم,دانلود مقالات پست مدرنیسم,مقاله در مورد پست مدرنیسم,مقاله پست مدرنیزم,مقاله پست مدرنیته,مقالات پست مدرنیزم,مقاله معماری پست مدرن,مقاله معماری پست مدرن+pdf,مقاله در مورد معماری پست مدرن,مقاله ای در مورد معماری پست مدرن,مقاله در مورد پست مدرن,تحقیق در مورد پست مدرنیسم,مقاله ای در مورد پست مدرنیسم,مقاله ای کامل در مورد پست مدرنیسم,تحقیق در مورد معماری پست مدرن,تحقیق در مورد پست مدرن,مقاله ای در مورد پست مدرن,مقاله در مورد پست مدرنيسم,پست مدرنیسم در ادبیات,پست مدرنیسم در معماری,پست مدرنیسم در هنر,پست مدرن در سينما,پست مدرنیسم در سینما,پست مدرن در سینما,پست مدرنیسم سینما,پست مدرنيسم و سينما,پست مدرن چيست,پست مدرنیست چیست,غزل پست مدرن چيست,معماري پست مدرن چيست,شعر پست مدرن چيست,مدرنيسم و پست مدرنيسم چيست,پست مدرنیسم در ایران,پست مدرن در ایران,پست مدرنیسم در ادبیات ایران,ظهور پست مدرنیسم در ایران,معماري پست مدرن در ايران,معماری پست مدرنیسم در ایران,پست مدرنیسم در نقاشی ایران,پست مدرنیسم ایران,پست مدرنيسم و تعليم و تربيت,پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت,پست مدرن و تعلیم و تربیت,پست مدرنیسم در تعلیم و تربیت,پست مدرنیسم و هویت سیاسی,پست مدرنیسم چیست,پست مدرنیسم در مدیریت,پست مدرنیسم Pdf,پست مدرنیسم در ادبیات داستانی,پست مدرنیسم در ادبیات فارسی,پست مدرنیسم در ادبیات داستانی معاصر ایران,پست مدرنیسم در ادبیات چیست,پست مدرنیسم در ادبیات و غزل فارسی,پست مدرنیسم در ادبیات داستانی ما,پست مدرن در ادبیات,پست مدرن در ادبيات,پست مدرن در معماری چیست؟,پست مدرن در معماری ایران,سبک پست مدرنیسم در معماری,پست مدرن در معماري,سبک پست مدرن در معماری,تعریف پست مدرن در معماری,مقالات پست مدرن در معماری,مدرنیسم و پست مدرنیسم در معماری,پست مدرنیسم و معماری,پست مدرنیسم و هنر,مدرنیسم و پست مدرنیسم در هنر,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 22     کد محصول :4192      حجم فایل:1,62 MB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اکسپرسیونیسم(Expressionism)

اکسپرسیونیسم یا هیجان‌نمایی (Expressionism) نام یک مکتب هنری است. اکسپرسیونیسم شیوه‌ای نوین از بیان تجسمی است که در آن هنرمند برای القای هیجانات شدید خود از رنگ‌های تند و اشکال کَجوَش (معوج) و خطوط زمخت بهره می‌گیرد. دوره شکل گیری این مکتب از حدود سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۳۵ میلادی بود ولی در کل این شیوه از گذشته‌های دور باهنرهای تجسمی همراه بوده و در دوره‌های گوناگون به گونه‌هایی نمود یافته‌است. برای نمونه مکتب تبریز در نگارگری ایرانی و مکتب سونگ در هنر چین را اکسپرسیونیست هنر ایران و چین می‌نامند.

پیشینه

عنوان «اکسپرسیونیسم» در سال ۱۹۱۱ برای متمایز ساختن گروه بزرگی از نقاشان به کار رفت که در دههٔ اول سدهٔ بیستم بنای کار خود را بر باز نمایی حالات تند عاطفی، و عصیان گری علیه نظامات ستم گرانه و ریاکارانهٔ حکومت‌ها، و مقررات غیر انسانی کارخانه‌ها، و عفونت زدگی شهرها و اجتماعات نهاده بودند. این هنرمندان برای رسیدن به اهداف خود رنگ‌های تند و تشویش انگیز، و ضربات مکرر و هیجان زدهٔ قلم مو، و شکل‌های اعوجاج یافته و خارج از چارچوب را با ژرفا نمایی به دور از قرار و سامان ایجاد می‌کردند و هرآنچه آرامش بخش و چشم نواز و متعادل بود از صحنهٔ کار خود بیرون می‌گذاشتند. بدین ترتیب بین سالهای ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۳ مکتب اکسپرسیونیسم با درکی خاص از هنر خاص ونسان ونگوگ و به پیشتازی نقاشانی چون کوکوشکا، امیل نولده و کرشنر در شهر درسدن و با عنوان «گروه پل» به وجود آمد.

هنرمندان جیمز انسور در ۱۸۶۰در بلژیک به دنیا آمد و در ۱۹۴۹ در همان شهر درگذشت.

ادوارد مونک نروژی که پردهٔ معروفش جیغ در سال به تنهایی مفهوم کامل شیوهٔ اکسپرسیونیسم را در نظر بیننده روشن می‌سازد.

امیل نولده در ۱۸۶۷در شلزویگ،ناحیه‌ای در شمال غربی آلمان متولد شد و در۱۹۵۶ در سیبول درگذشت.

وی با تجسم بخشیدن به پندارهای دینی و صور کابوسی ذهن آشفته‌اش یکی از نقطه‌های اوج این شیوه را در وجود می‌آورد.ژرژ روئو در ۱۸۷۱ در پاریس متولد شد و ۱۹۵۸ در همان شهر از دنیا رفت.

وی در بیشتر آثارش الهامات دینی و تلخ کامی‌های خود را با شکلهای زمخت و چهره‌های سرد و عبوس (که از جهاتی یادآور تصویر سازی قرون وسطایی و تنگ افتاده در فضایی فشرده‌اند)مجسم می‌سازد. او همچنین در آثارش رنگهای تند و تیره و خطوط سیاه بسیار کلفت(همانند بند کشی سربی در شیشه‌های منقوش کلیساهای گوتیک) به کار می‌برد.کته اشمیت کلویتز متولد کالینینگراد (Kaliningrad) در ۱۸۶۷ و در درسند (Dresden) در سال ۱۹۴۵ درگذشت.

اکسپرسیونیسم در فرانسه

در فرانسه می‌توان دو مکتب اکپرسیونیسم و فوویسم را از برخی جهات فنی و صوری چون،رنگ‌های به نهایت تند، شکلهای ساده شده،جزییات از قلم افتاده،با هم قرین و مشابه دانست. ولی فوویست‌ها از رنگهای تند و خطوط ضخیم برای ایجاد نمای دیداری استفاده می‌کردند حال آنکه اکپرسیونیست‌ها از این خصوصیات برای بیان حالات درونی سود می‌جستند.


لینک دانلود:


مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی

 




تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:اکپرسیونیسم انتزاعی, اکسپرسیونیسم, اکسپرسیونیسم در فرانسه, پیکره سازی, دانلود مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی, مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی, نگارگری ایرانی,هیجان‌نمایی, اکسپرسيونيسم, اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, اکسپرسیونیسم در انگلستان, اکسپرسیونیسم در فرانسه, تحقیق اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, تحقیق در مورد اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, دانلود مقاله اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, مقاله اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, مقاله در مورد اکسپرسيونيسم يا هيجان نمايی, هيجان نمايی,هیجان نمایی انتزاعی,هیجان نمایی,هیجان نمایی اکسپرسیونیسم,معماری هیجان نمایی,سبک هیجان نمایی,نقاشی هیجان نمایی, تحقیق در مورد اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله,دانلود مقاله اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی, دانلود مقاله در مورد اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی, دانلود مقاله فارسی,سایت مقاله, مقاله در مورد اکسپرسیونیسم یا هیجان نمایی,اکسپرسیونیسم,اکسپرسیونیسم انتزاعی,اکسپرسیونیسم در معماری,اکسپرسیونیسم در ادبیات,اکسپرسیونیسم در نقاشی,اکسپرسیونیسم در تئاتر,اکسپرسیونیسم در عکاسی,اکسپرسیونیسم در سینما,اکسپرسیونیسم انتزاعی چیست؟,اکسپرسیونیسم در موسیقی,هنرمندان اکسپرسیونیسم انتزاعی,نقاشان اکسپرسیونیسم انتزاعی,مکتب اکسپرسیونیسم انتزاعی,تعریف اکسپرسیونیسم انتزاعی,سبک نقاشی اکسپرسیونیسم انتزاعی,نقاشی های اکسپرسیونیسم انتزاعی,هنرمندان سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی,ویژگی های اکسپرسیونیسم انتزاعی,اکسپرسیونیسم در معماری چیست,اکسپرسیونیسم در معماری ایران,اکسپرسیونیست در معماری,سبک اکسپرسیونیسم در معماری,تعریف اکسپرسیونیسم در معماری,مکتب اکسپرسیونیسم در معماری,اکسپرسیونیسم معماری,اکسپرسیونیسم انتزاعی در معماری,اکسپرسیونیسم در ادبیات نمایشی,اکسپرسیونیسم در ادبیات ایران,مکتب اکسپرسیونیسم در ادبیات,اکسپرسیونیسم ادبیات,اکسپرسیونیست در ادبیات,سبک اکسپرسیونیسم در نقاشی,اکسپرسیونیسم نقاشی,اکسپرسیونیست در نقاشی,اکسپرسیونیست در تئاتر,سبک اکسپرسیونیسم در تئاتر,اکسپرسیونیسم تئاتر,سبک اکسپرسیونیسم در عکاسی,اکسپرسیونیسم عکاسی,اکسپرسیونیسم در سینما و عکاسی,اکسپرسیونیسم در سینمای ایران,اکسپرسیونیست در سینما,سبک اکسپرسیونیسم در سینما,مکتب اکسپرسیونیسم در سینما,تعریف اکسپرسیونیسم در سینما,
ارسال توسط ali ahamadi

 فایل ورد قابل ویرایش

 

طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج فارس 

 

مقدمه:
 
 
 
1-1-انتخاب موضوع:
 
یشرفت صنعتی در کشورهای مختلف، همراه با بروز تحولات اساسی در ارکان اجتماعی و سیمای عمومی شهرهاهمراه بوده و مشکلات بسیاری را در زمینه های مختلف حیات اجتماعی و خصوصیات کالبدی این شهرها، به خصوص شهرهای بزرگ به وجود آورده است.تمرکز بیش از حد فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در شهرهای بزرگ، رشد بی رویه و دگرگونی عمیق کالبدی در سیمای عمومی این کلان شهرها را به همراه دارد.
 
از آنجایی که این دگرگونی ها با سرعتی فزاینده و شتابی بیش از حد، تمامی ارکان اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد، برای هماهنگ ساختن فضاها و کالبدهای شهری با شرایط نوین به اجبار الگوهای موجود در شهر قدیم را نداشته، دقیقا″ موجب بروز وضعیت نا مطلوبی در خصوصیات کالبدی و فیزیکی شهرها می گردد.
 
تمرکز بیش از حد فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و امکانات مختلفی که عرضه می دارد، باعث به وجود آمدن جاذبه های متفاوت شهری گشته و هجوم جمعیت را به این نواحی موجب می گردد.
 
رشد جمعیت در شهرها، نیاز به امکانات خدماتی و فضاهای متفاوت شهری را افزایش داده و ارگانیسم شهر را دستخوش تحولاتی عمیق می گرداند.یکی از عمده ترین مشکلاتی که به واسطه این آشفتگی محیط فیزیکی شهر را به مخاطره می افکند، نبد و کمبود فضاهای عمومی و مجتمع های فرهنگی می باشد. که آلودگیهای فردی، اجتماعی را افزایش داده و از طرف دیگر امکانات گذراندن اوقات فراغت را برای عموم مردم و در آخر شکوفا شدن ذوق و سلیقه هنری فردی اجتماعی را به شدت محدود می سازد.
 
این چنین است که برخورد با موضوعی تحت عنوان مجتمع تفریحی-فرهنگی از اهمیتی خاص برخوردار گشته و یکی از اساسی ترین مقولات را در زمینه معماری تشکیل می دهد.لذا برخورد با آن باید به صورت سنجیده و همه جانبه انجام پذیرد.
 
 
 
1-2-بیان مساله:
 
شهر ارگانیسمی است زنده و پویا که سه حزه عمومی کار،تفریح و استراحت در آن به نحوی تنگاتنگ در هم می آمیزندو شکلهای کالبدی متفاوتی را در گستره شهر پدید می آورند.
 
هر کدام از این سه حوزه علاوه بر مشخصات ویژه خود،در ارتباطی متقابل از یکدیگر تاثیر می پذیرند و هر کدام موجودیت دیگری رامشروط و محدود می سازند.هنگامی که این سه حوزه را به عنوان سه جنبه از حیات اجتماعی یک شهر و به عنوان سه قسمت مجزا که صرفا″در کنار یکدیگر قرار می گیرند در نظر بگیریم،آنگاه یک مجتمع فرهنگی- تفریحی به عنوان یکی از ارکان خدماتی، نه تنها یک واحد مجزا، بلکه مجموعه ای از فعالیت های مختلف در رابطه با پیرامون خود است که در ارتباط متقابل با آن عمل می نماید.مجموعه ای از عملکردهای سه حوزه عمومی کار، تفریح و استراحت که در زمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و همانند ستون فقراتی اجزای شهر را به یکدیگر پیوند می دهد.
 
شاید بتوان چنین دیدگاهی را اینگونه جمع بندی نمود که شهر در کلیت خود با ستون فقراتی که تار و پودش در تمامی گستره شهر و اجزای تشکیل دهنده آن از جمله مجتمع فرهنگی- تفریحی به عنوان مکانی جهت گذرانیدن اوقات فراغت، انسجام می یابد.
 
موضوع طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی ، کوششی است در جهت بررسی مشخصات عمومی و خصوصیات ویژه این بنا، تا آنجا که بتوان این اطلاعات را در راستای اهداف و خواسته های امروزین و همچنین با توجه به مشخصات اراضی مورد طراحی، معیار ها و ضوابط طراحی، یک مجتمع فرهنگی به عنوان محلی برای کار، تفریح و استراحت تعیین و ارائه گردد.
 
برای تاثیرپذیری و تاثیرگذاری بر فرهنگ، ملزوماتی مورد نیاز است، از قبیل ضرورت شناخت فرهنگ و ضرورت حفظ و اعتلا و آموزش آن.در پی شناخت این ضرورت هاو با توجه به اهداف و بررسی وسایل رسیدن به این اهداف از قبیل استفاده از اوقات فراغت مردم، انگیزه ای شد برای انتخاب موضوع طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج فارس تهران.
 
در این طرح سعی بر آن بوده که تمام اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، بتوانند از این مجموعه برای غنی سازی اوقات فراغت خود استفاده کنند و با در نظر گرفتن علایق هر یک از آنها، فضاهای طراحی شده بتواند پاسخگوی نیازهای همگانی گردد.
 


لینک دانلود:


پروژه طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی


پروژه طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:پروپوزال طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی,پایان نامه طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی,پروژه معماری مجتمع فرهنگی تفریحی,رساله مجموعه فرهنگی تفریحی,رساله مجتمع فرهنگی تفریحی,طراحی مجتمع فرهنگی تفریحی,پایان نامه مجتمع فرهنگی,پایان نامه مجتمع فرهنگی تفریحی,پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری,پایان نامه مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان,پایان نامه مجموعه فرهنگی,پایان نامه مجموعه فرهنگی تفریحی,پایان نامه مجموعه فرهنگی شمس تبریزی,پایان نامه معماری مجتمع فرهنگی,پایان نامه مجتمع تجاری فرهنگی,پایان نامه معماری مجموعه فرهنگی,رساله پایان نامه مجموعه فرهنگی,دانلود پایان نامه معماری مجتمع فرهنگی,دانلود رایگان پایان نامه مجتمع تجاری فرهنگی,ضوابط طراحی مجموعه فرهنگی تفریحی,طراحی مجموعه فرهنگی و تفریحی,طراحی مجموعه فرهنگی تفریحی,ضوابط طراحی مجتمع فرهنگی تفریحی,پروژه معماری مجتمع فرهنگی تفریحی,طراحی مجتمع فرهنگی,طراحی مجتمع فرهنگی تفریحی,طراحی مجتمع فرهنگی هنری,طراحی مجتمع فرهنگی ورزشی,طراحی مجتمع فرهنگی مذهبی,طراحی مجتمع فرهنگی تجاری,طراحی مجتمع فرهنگی اموزشی,ضوابط طراحی مجتمع فرهنگی,اصول طراحی مجتمع فرهنگی,مطالعات طراحی مجتمع فرهنگی,ضوابط طراحی مجموعه فرهنگی تفریحی,طراحی مجموعه فرهنگی و تفریحی,طراحی مجموعه فرهنگی تفریحی,ضوابط طراحی مجتمع فرهنگی تفریحی,طراحی مجموعه فرهنگی هنری,ضوابط طراحی مجتمع فرهنگی هنری,طراحی مجموعه فرهنگی ورزشی,طراحی مجموعه فرهنگی مذهبی,ضوابط طراحی مجتمع تجاری فرهنگی,طراحی مجموعه فرهنگی آموزشی,ضوابط طراحی مجموعه فرهنگی,استانداردهای طراحی مجتمع فرهنگی,استاندارد طراحی مجتمع فرهنگی,ضوابط و استانداردهای طراحی مجتمع فرهنگی,اصول طراحی مجموعه فرهنگی,مطالعات طراحی مجموعه فرهنگی,
ارسال توسط ali ahamadi

دانلود رایگان پاورپوینت

 

 


لینک دانلود:


دانلود پاورپوینت حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی



دانلود پاورپوینت حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,حسابداری تعهدی,حسابداری تعهدی چیست,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی,حسابداری تعهدی دولتی,حسابداری تعهدی نظام نوین مالی,حسابداری تعهدی و نقدی,حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی,حسابداری تعهدی تعدیل شده,حسابداری تعهدی یعنی چه؟,حسابداری تعهدی وزارت بهداشت,حسابداري تعهدي چيست,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی تهران,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران,حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی شیراز,حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی,حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی تهران,ارزیابی مزایای سامانه های حسابداری تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی,دستورالعمل حسابداری تعهدی دولتی,ثبتهای حسابداری تعهدی دولتی,سرفصلهای حسابداری تعهدی دولتی,سیستم حسابداری تعهدی دولتی,آموزش حسابداری تعهدی دولتی,حسابداری تعهدی در سازمانهای دولتی,نرم افزار حسابداری تعهدی دولتی,حسابداری تعهدی در موسسات دولتی,حسابداري تعهدي و نقدي,تفاوت حسابداری تعهدی و نقدی,فرق حسابداری تعهدی و نقدی,مقایسه مبانی حسابداری تعهدی و نقدی,حسابداری تعهدی وحسابداری نقدی,استفاده از حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی,مبنای حسابداری تعهدی تعدیل شده,روش حسابداری تعهدی تعدیل شده,حسابداري تعهدي در وزارت بهداشت,حسابداری تعهدی در وزارت بهداشت,
ارسال توسط ali ahamadi




تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi

 

هر کدام از ما انسان ها دارای نظام باورهای مخصوص به خود هستیم ، باورهایی که همانند عینک به چشمانمان زده ایم و از پشت ان دنیای پیرامونمان را تفسیر می کنیم . یکی از مسائل مورد علاقه و بحث برانگیز که همواره در طول تاریخ مطرح بوده پول و ثروت است . هر کدام از ما با توجه به نظام باور هایمان تفسیر خاصی از پول داریم که برایمان چه درست و چه غلط قابل احترام است . گذشته از تمام باورها و دیدگاه هایی که نسبت به پول و ثروت وجود دارد که همه ان ها در جای خود قابل احترام می باشد ، یکی از دیدگاه هایی که مورد قبول اکثریت ماست این دید گاه است که " پول ابزاری است که می تواند رویاهای ما را از عالم خیال به عالم واقعیت بیاورد و ان ها را در عالم مادی محقق کند ." اگر روزی کسی دست به کاری زده و در ان موفق شده پس مطمئنا ما هم می توانیم ان کار را انجام بدهیم و حتی بالاتر ، کاری که تا به الان در طول تاریخ انجام نشده ما می توانیم اولین کسی باشیم که ان را به انجام می رسانیم . وقتی به تاریخ نگاه می کنیم افراد ثروتمند زیادی را می بینیم که وقتی زندگیشان را مطالعه می کنیم متوجه می شویم همه ان ها از راه هایی مشابه توانسته اند به پول و ثروت برسند با این تفاوت که عملکرد های متفاوتی داشته اند ولی راه یکی بوده است که می توانیم نام ان را "شاه راه موفقیت و کسب ثروت" بنامیم . خداوند رحمان نظام هستی را با قوانین و نظم بسیار دقیقی افریده است به طوری که هر عملی نتیجه ای در بر خواهد داشت و هیچ کاری در این دنیا گم نخواهد شد . قوانین خداوند مانند قوانین ریاضی دقیق و تغییر ناپذیر است . در ریاضیات وقتی قانون ضرب را به کار می بریم همیشه دو ضربدر دو می شود چهار ، این قانون همیشه ثابت است  و همیشه هم فقط یک نتیجه دارد ، قوانین خداوند نیز چنین است . ما برای رسیدن به هر هدفی باید از قوانینی استفاده کنیم که نتیجه ان ها ، ما را به هدف مطلوبمان برساند . پولدار و ثروتمند شدن هم قوانین خاص خود را دارد ، وقتی که شما از این قوانین اگاهی پیدا می کنید و به ان ها عمل می کنید در واقع در شاه راه موفقیت قدم گذاشته اید که در نهایت شما را به مقصدتان که زندگی رویاییتان است خواهد رسانید . خوشبختانه در طول تاریخ افراد بسیار زیادی بوده اند که  این راه را رفته اند و شاه راه موفقیت را به ما نشان داده اند ، بدست اوردن پول و ثروت نتیجه عمل کردن به قوانینی است که نتیجه ان قانون ها کسب پول و ثروت است .

پول , ثروت , موفقیت

 داستان موفقیت من

رشته دانشگاهی من کامپیوتر است و در یک شهرستان پانصد هزار نفری زندگی می کنم . من هم مانند همه دوست داشتم که پولدار و ثروتمند شوم و به دنبال کاری می گشتم که هم درامد خوبی داشته باشد و هم به ان علاقه مند باشم ، به همین خاطر به فکر راه اندازی یک بازار هوشمند افتادم که سفارشات شهروندان را به صورت غیر حضوری ، درب منزلشان تحویل دهم ، ولی نه پولی داشتم و نه تجربه لازم را و از طرفی من علاقه جنون امیزی به مطالعه کتاب دارم به طوری که بیشتر اوقات خود را به مطالعه می گذرانم از طرفی می دانستم که راه اندازی چنین فروشگاهی ان هم در سطح شهرستانی بزرگ وقت زیادی را از من می گیرد و شاید مانند قبل نتوانم به کار مورد علاقه ام که خواندن کتاب است بپردازم . ولی از طرفی هم نمی توانستم خود را به زندگی قبلی ام راضی کنم به همین خاطر هدفی را در ذهن خود می پروراندم که این بود "راه اندازی بازار هوشمند با کمترین هزینه اولیه به طوری که تمام کارها کاملا اتوماتیک انجام بگیرد و کمترین زمان را از من تلف کند " شروع کردم به مطالعه کتاب های گوناگون در زمینه موفقیت وکسب ثروت . مطالب کلیدی ان ها را یادداشت بردای می کردم و سعی می کردم ان را در زندگی ام عملا به کار ببندم . قوانین را یاد گرفته بودم و در حال عمل کردن به ان ها بودم و منتظر اینکه کارهایم نتیجه دهد . هیچ وقت ان شب به یاد ماندنی را فراموش نمی کنم ، چند مدتی می گذشت از اینکه قوانین را به جزئی از زندگی روز مره ام تبدیل کرده بودم ولی هنوز راه را نیافته بودم تا اینکه روزی پسر خاله ام که تازه در رشته برق قبول شده بود به من پیام داد که برای یکی از درس هایش باید پر.وژه ای را انجام می داد و نیاز به نصب نرم افزار داشت که نتوانسته بود ان را بر روی کامپیوترش نصب کند و دوستش هم هر کاری کرده موفق به نصب ان نشده بود به همین خاطر از من خواست که برنامه را برایش نصب کنم . از او خواستم که کیس کامپیوترش را به خانه ما بیاورد . وقتی که نرم افزار را بر روی کامپیوترش نصب کردم متوجه شدم که مشکل در لایسنس نرم افزار است که نرم افزار درست نصب نمی شود ، به همین خاطر با شرکت تولید کننده نرم افزار تماس گرفتم ، مسئول پشتیبانی شرکت یک خانوم خوش برخورد بود ، گفت که وارد سایت شرکتشان شوم و لایسنس جدید را از سایتشان دانلود کنم ، وقتی که به سایت مراجعه کردم متوجه شدم که لایسنس دانلود نمی شود . دوباره با شرکت تماس گرفتم ، این بار مسئول پشتیبانی ادرس ایمیلم را خواست تا لایسنس جدید را برایم ایمیل کند . اصلا نمی دانم که چه طور شد که ادرس ایمیلی را به شرکت دادم که در اوایل دوره دانشجویی ام ان را برای ارسال نمره ها که استاد قرار بود بفرست ، ساخته بودم ، در حالی که مدت زیادی بود اصلا از ان استفاده نمی کردم . ایمیل را به پشتیبان شرکت دادم و قرار شد لایسنس را برایم بفرستد ، ما ان شب عازم تهران بودیم تا به خانه خواهرم سری بزنیم ، مسافرت ما یک هفته ای طول کشید . وقتی که بازگشتیم شب بود ، ناخوداگاه به ذهنم رسید که به ایمیلم سری بزنم و ببینم که لایسنس را برایم فرستاده اند یا نه ، وقتی که ایمیلم را باز کردم ایمیل های زیادی در طول این چند سال برایم ارسال شده بود ، از بین تمام ان ایمیل ها عنوان یک ایمیل نظرم را جذب کرد که درباره راه اندازی بازار هوشمند بود وقتی که ایمیل را باز کردم و وارد سایت فرستنده ان شدم در عین ناباوری مشاهده کردم که فعالیت شرکت در زمینه راه اندازی بازار های الکترونیکی است که در ازای دریافت مبلغ اندکی یک بازار هوشمند تمام اتوماتیک با تمام امکانات را به صورت حاضر و اماده راه اندازی می کنند و اموزش های لازم را توسط تیم مجرب خود به کسانی که خواهان راه اندازی بازار هوشمند هستند می دهد . بسیار  شگفت انگیز بود راه رسیدن به هدفی که مدت ها به ان می اندیشیدم محقق شده بود و من راه را یافته بودم . بعد از ان هم باز اهدافی را برای خود در نظر گرفتم ، چون قبلا به موفقیت رسیده بودم اهداف بعدی ام را با اعتماد به نفس بالاتری دنبال می کردم و بسیار جالب است که وقتی اهدافم را با افراد دیگر در میان می گذاشتم انجام ان ها را یا نشدنی می دانستند یا بسیار سخت ، ولی وقتی راه دستیابی به اهدافم برایم محقق می شد و ان را برای همان افراد تعریف می کردم برایشان باور کردنی نبود ، واقعا باور کردنی نبود . چون ان ها از شاه راه موفقیت خبری نداشتند . البته ان زمان که اهدافم را به دیگران می گفتم نمی دانستم که نباید این کار را انجام دهم ، بعدها به ان پی بردم و دلیل ان را در کتاب بیان کرده ام .


لینک دانلود:


چگونه فقط درعرض شش ماه مغناطیس پول و ثروت شوید



چگونه فقط درعرض شش ماه مغناطیس پول و ثروت شوید

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,پول و ثروت,پول و ثروت چیست,جذب پول و ثروت,فرشته پول و ثروت,تفاوت پول و ثروت,طلسم پول و ثروت,آهنربای پول و ثروت شوید,فرق پول و ثروت,دعای پول و ثروت,عکس پول و ثروت,راههای جذب پول و ثروت,قانون جذب پول و ثروت,راز جذب پول و ثروت,جذب پول ثروت,میکائیل فرشته پول و ثروت,نام فرشته پول و ثروت,نامه به فرشته پول و ثروت,نوشتن نامه به فرشته پول و ثروت,فرشته پول ثروت,تفاوت بین پول و ثروت,تفاوت پول با ثروت,فرق بین پول و ثروت,فرق پول با ثروت,دعای افزایش پول و ثروت,دعا برای پول و ثروت,عکس از پول و ثروت,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 95     کد محصول :4193      حجم فایل:74,96 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مبناي هنر :

مبناي هنر شوق زيبا پرستي است که فطري بشر است انسان همين که از حالت حيواني بيرون آمد اسير اين شوق مي شود زيبايي طبيعي را دوست دارد و مي کوشد از آن نيز در گذرد و طبيعت را اصلاح و تکميل کند . وحشيان هم از اين شوق و کوشش بي نصيب نيستند ، بر چهره و تن خود اشکالي نقش مي کنند و به گوش ، بيني و گردن و دست و پا زيور هايي مي بندند ترسيم اشکال و صورت ها به وسيله بشر کار تازه اي نيست .در بعضي غارها نمونه هايي از نقاشي مردمان قبل از تاريخ بدست آمده که بسياري از آن ها با زبردستي تمام رسم شده است ذوق تزئين و آرايش صفت خاص بشر است و انسان را از جانوران ديگر متمايز مي سازد . تاکنون هيچ سگي ديده نشده است که گوشواره اي به گوش خود بياويزد .اما وحشي ترين قبايل که از مدنيت و فرهنگ به دور هستند با صدف و تيغ ماهي و سنگ هاي رنگين براي گوش و بيني خود زيور مي سازند . [1]

تقليد طبيعت

ارسطو هنر را تقليد طبيعت مي داند بر حسب اين عقيده وظيفه هنرمند آن است که طبيعت را هر چه نيکوتر مجسم کند . پس طبيعت است که زيباست و زيبايي هنر نتيجه تقليد آن زيبايست . پس جز نقاشي در هيچ يک از فنون هنر تقليد سر از طبيعت نمي توان ديد نغمه زيبايي که سازنده زبردستي ترکيب کرده در طبيعت وجود ندارد بناهاي عالي مانند عالي قاپو اصفهان و قصرهاي تخت جمشيد را نيز در طبيعت نمي توان يافت .آنچه در طبيعت وجود دارد موادي است که هنرمند آن ها را ترکيب مي کند و صورتي خاص و تازه به آن ها مي بخشد در نقاشي هم ارزش هنر تنها در تقليد طبيعت نيست چه بسا در نقاشي ممکن است موضوع زيبا نباشد يعني نقاش چهره زني زشت يا پيري فرتوت و فرسوده را تصوير کند و کار او شاهکار زيبايي باشد .

امپرسيونيسم

در آغاز نهضت

در ميان مکتب هاي جديد نقاشي ، اگر از مکتب بار بيزون [1] بگذريم ، امپرسيونيسم قديميترين آنهاست وقتي نقاشان امپرسيونيست نخستين بار بنمايش آثار خود پرداختند ، شيوه آنان در نظر ها سخت غريب آمد . کهنه پرستان غوغا کردند و پيروان آکادمي وحاميان «نقاشي رسمي » روش آنها را توهيني بعالم هنر شمردند . متظاهران بذوق بر کج طبعي آنان افسوس خوردند و علمداران رکود شيوة آنان را منافي «مصالح جامعه » شمردند، و آنها را به «آزاديخواهي» و «فساد عقيده» متهم ساختند .نخستين نمايشگاه نقاشان امپرسيونيست در سال 1874 گشوده شده نام «امپرسيونيسم » نيز از نام تابلوئي که مونه باين نمايشگاه فرستاده بود ساخته شد .اين تابلو طلوع آفتاب را مجسم مي ساخت و مونه کشيده بود «اثري» را که از مشاهده دفعي و آني اين منظره در چشم حاصل ميشود ترسيم کند. نام آنرا « اثري از طلوع آفتاب» نهاده بود . يکي از نقادان ، شيوه اينگونه نقاشان را که در نظر وي سخت ناپسند آمده بود بطعن «امپرسيونيسم» (شيوه «اثر » سازي ) خوانده اين نام شهرت يافت و وقتي نقاشان امپرسيونيست فراهم آمدند و گروه منظمي شدند اين عنوان را که يک روز بطعن و شوخي بر آنها نهاده بودند مناسب يافتند و بر خود پذيرفتند. هر چند اين نمايشگاه در 1874 گشوده شد ، آغاز کار اين نقاشان را بايد يازده سال پيش از آن ، يعني سالي که «نمايشگاه مردودان » در پاريس افتتاح شد ، شمرد .در اين زمان ناپلئون سوم در فرانسه باستبداد حکم ميراند نقاشي رسمي تابع ذوق اعضاء آکادمي هنر هاي زيبا بود که هر سال نمايشگاهي از آثار برگزيده آن سال ترتيب مي‌دادند. عموماً آثار کساني در اين نمايشگاه پذيرفته ميشد که در شيوه خود از قواعد مستقر نقاشي پيروي ميکردند ، و تخطي از اصول داويد [2] وانگر [3] و ديگر نقاشان کلاسيک را جايز نميشمردند و از «انحراف » و «بدعت » دور بودند .ظهور نقاشاني چون ميله [4] و روسو Rousseau[5] و کورو [6] و دياز [7] که بمکتب بار بزون تعلق داشتند ، وسعي آنها در ترسيم صحنه هاي عادي و طبيعي ، پايه هاي قيد و تکلف را در نقاشي لرزان کرد ، و راه را براي بروز بدعتهاي ديگر هموار ساخت. روز بروز بر عهده کساني که آثارشان از طرف «نمايشگاه رسمي» مردود ميشد افزوده مي‌گشت در ميان مردودان مردان با نفوذ نيز کم نبودند. ناپلئون سوم بسببي با «نمايشگاه » سر عناد داشت . اعتراض و شکايت مردودان را غنيمت گرفت و يکروز بي خبر بدين «نمايشگاه » که در شرف گشايش بود رفت ، و خواست تا پرده هاي مردود را از نظر او بگذرانند .

چون ناخشنودي خود را آشکار کرد مصلحان خير انديش متذکر شدند که در سال هاي اخير بر جمع کساني که بنقاشي روي آورده‌اند افزوده شده ، و بعضي از ايشان «شيوهاي مخصوص » پيش گرفته اند ، حق آنست که «سدي در برابر بدعت آنان کشيده شود» تا «منحرفان دلگرم نشوند» و «جامعه بخطري بزرگ دچار نگردد». آنگاه ناپلئون فرمان صريح داد تا در کنار « نمايشگاه رسمي » نمايشگاه ديگري نيز براي «مردودان » افتتاح کنند .در اين نمايشگاه عده زيادي از نقاشان جوان شرکت جستند ، امپراطور و ملکه بديدن نمايشگاه رفتند و بسياري ديگر نيز از پي ايشان روان شدند .اما بدعت و گستاخي بعضي از اين نقاشان چنان بود که نصيحتگران را عذري بدست داد تا به امپراطور بگويند پند ايشان از سر صدق بوده است ، و حق همانست که چنين نقاشان را از شرکت در نمايشگاه باز دارند .نقادان و هنرسنجان سر شناس حق را بجانب خويش دادند و زبان و قلم خويش را در دفاع از «متنانت » و «استواري » و «حيا» و «حرمت استادان قديم » بکار انداختند . در اين غوغاي ملامت صداي خفيف چند تني که تابش قريحه و نيروي استعداد بعضي از اين نقاشان را دريافتند گم شد.

کسي که بيش از همه خشم نقادان را برانگيخت ادوار مانه [8] بود که بعدها از پيشوايان نقاشان بزرگ قرن پيش پيش بشمار مي‌آيد. مانه در اين زمان (1863 ) سي و يکسال داشت مردمي متشخص و آراسته بود و زندگي آسوده و مرفه داشت در رستورانهاي خوب شهر غذا ميخورد و با «بزرگان » آمد و شد داشت اما در پس چهره متين و رفتار مودب وي طبيعي مستقل و ذهني افروخته و گستاخ نهفته بود .اثري که بخصوص حاميان هنر را بر انگيخت تابلوئي بود بنام «ناهار بر روي چمن(1)» که مانه نخست آنرا « شست و شو(2)» نام نهاده بود . در اين پرده سه تن بر روي چمن نشسته اند : دو تن مردند ، در جامه عادي زمان ، و با يکديگر بگفتگو مشغولند ، سوي زني است عريان که در کنار ايشان نشسته کمي دورتر زني ديگر بشستشو مشغول است . در نمايشگاه ، ملکه اين پرده رانديده گرفت ، اما امپراطور بصدا آمد و گفت « اين پرده حس شدم را مي آزارد (3) » هنر شناسان از کلام ملک الهام گرفتند و سخت بر آثار مانه تاختند. زني عريان، نظير تصوير خدايان يونان قديم، در کنار دو مردي که جامة عادي بتن و کلاه بر سر و عصا در دست داشته باشند چيزي نبود که آسان تحمل بتوان کرد .


لینک دانلود:


تحقیق در مورد امپرسيونيسم

تحقیق در مورد امپرسيونيسم






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,پایان نامه اکسپرسیونیسم, تحقیق در مورد امپرسيونيسم, دانلود مقاله امپرسيونيسم, پایان نامه امپرسيونيسم, اکسپرسیونیسم, امپرسيونيسم, امپرسيونيسم (دريافت گری), پست امپرسیونیسم, تحقیق امپرسيونيسم (دريافت گری), تحقیق در مورد امپرسيونيسم (دريافت گری), دانلود مقاله امپرسيونيسم (دريافت گری), دريافت گری, سمبولیسم, سوررئالیسم(وهم گری), فوتوریسم, کوبیسم, مقاله امپرسيونيسم (دريافت گری), مقاله در مورد امپرسيونيسم (دريافت گری)امپرسيونيسم, تاريخچه امپرسيونيسم, تحقیق تاريخچه امپرسيونيسم, تحقیق در مورد تاريخچه امپرسيونيسم,امپرسيونيسم,امپرسيونيسم در عكاسي,امپرسيونيسم در موسيقي,امپرسيونيسم در نقاشي,امپرسيونيسم در معماري,امپرسيونيسم چیست؟,امپرسيونيسم نقاشي,پست امپرسيونيسم,مكتب امپرسيونيسم,نئو امپرسيونيسم,امپرسیونیسم در نقاشی چیست,سبك امپرسيونيسم در نقاشي,امپرسیونیست چیست؟,امپرسيونيسم چيست,امپرسیون چیست,امپرسیونیستی چیست,سبک امپرسیونیسم چیست؟,پست امپرسیونیسم چیست,نقاشی امپرسیونیسم چیست,Impressionism چیست,امپرسیونیسم نقاشی,پست امپرسیونیسم در نقاشی,پست امپرسیونیسم یعنی چه,نقاشي پست امپرسيونيسم,مکتب امپرسیونیسم,مکتب امپرسیونیسم در ادبیات,مکتب امپرسیونیسم در عکاسی,مكتب ادبي امپرسيونيسم,مکتب امپرسیونیسم چیست,مکتب امپرسیونیسم در نقاشی,نئوامپرسیونیسم,نئو امپرسیونیسم در نقاشی,نئو امپرسیونیسم در معماری, دانلود مقاله تاريخچه امپرسيونيسم, سبك امپرسيونيسم, مقاله تاريخچه امپرسيونيسم,مقاله در مورد تاريخچه امپرسيونيسم,آشنايی با سبک امپرسيونيسم, امپرسيونيسم, امپرسیونیسم در سینما و عکاسی, تحقیق آشنايی با سبک امپرسيونيسم, تحقیق در مورد آشنايی با سبک امپرسيونيسم, دانلود مقاله آشنايی با سبک امپرسيونيسم, مقاله آشنايی با سبک امپرسيونيسم, مقاله در مورد آشنايی با سبک امپرسيونيسم,نئوامپرسیونیسم, ناتورالیسم,
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد

 


لینک دانلود:


دانلود پروپوزال رشته حسابداری5



دانلود پروپوزال رشته حسابداری5

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,دانلود پروپوزال رشته حسابداری,نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود رایگان پروپوزال رشته حسابداری,دانلود نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود پروپوزال آماده رشته حسابداری,یک نمونه پروپوزال رشته حسابداری,دانلود رایگان پروپوزال آماده رشته حسابداری,دانلود فرم پروپوزال رشته حسابداری,نمونه پروپوزال آماده رشته حسابداری,دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حسابداری,نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حسابداری,نمونه پروپوزال پر شده رشته حسابداری,نمونه فرم پروپوزال رشته حسابداری,چند نمونه پروپوزال رشته حسابداری,نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته حسابداری,دانلود رایگان نمونه پروپوزال رشته حسابداری,نمونه فرم پروپوزال پر شده رشته حسابداری,نمونه پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 66     کد محصول :4194      حجم فایل:1,86 MB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

به طور نمونه, یک برنامه انیمیشن نیم ساعته باید از هشت مرحله عبور کند:
۱- نوشتن متن
۲- خواندن به شکل خلاصه
۳- ضبط صداها و تصحیح حاشیه ها و زواید صداها
۴- درست کردن تخته سیاه داستان
۵- انیمیشن کردن
۶- رنگ آمیزی
۷- تصحیح رنگ
۸- اضافه کردن افکت های صدا و موزیک

نوشتن متن
معمولاً تیمی از نویسندگان جمع می شوند تا ایده هایشان را درباره داستانی که قرار است انیمیشن شود بیان کنند. بعد از مدت زیادی که صرف جمع آوری فکرهای بکر می شود, تیم نویسندگان محتوای نهایی داستان ها را محدود می کنند. سپس تهیه کنندگان انیمیشن هر داستان را به یک نویسنده یا تیم نویسنده به خصوصی محول می کنند. بعد از آن که یک نویسنده خلاصه و طرح کلی یک داستان را آماده کرد, تعدادی از نویسندگان دیگر جمع می شوند تا درباره داستان بحث کنند. به این ترتیب همه مشکلات را تشخیص می دهند و لطیفه ها جدیدی را پیشنهاد می دهند.

برخلاف نویسندگان برنامه های زنده تلویزیونی, نویسندگان نمایش های انیمیشن خیلی درباره شرایط اجرایی تولید نگرانی ندارند. “دیو کرینسکی” کارگردان اجرایی کارتون “پادشاه هیل” توضیح می دهد که شما می توانید در انیمیشن خیلی مکان ها داشته باشید. بنابراین موقعی که می نویسید واقعاً خیلی درباره تولید فیزیکی کار نباید نگران باشید. به طور کلی اگر نویسنده بتواند چیزی را تصور کند می تواند آن را در نمایش انیمیشن هم نشان دهد.


لین کدانلود:


دانلود تحقیق انیمیشن و انیمیشن تلویزیونی






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, دانلود مقاله انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, دانلود مقاله در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی, مقاله در مورد انیمیشن و انیمیشن های تلویزیونی,پایان نامه انیمیشن,دانلود پایان نامه انیمیشن,پایان نامه های انیمیشن,موضوع پایان نامه انیمیشن,چکیده پایان نامه انیمیشن,نمونه پایان نامه انیمیشن,مقدمه پایان نامه انیمیشن,موضوعات پایان نامه انیمیشن,پایان نامه ارشد انیمیشن,مقاله انیمیشن,مقاله انیمیشن دو بعدی,مقاله انیمیشن سه بعدی,مقاله انیمیشن سازی,*مقاله انیمیشن کامپیوتری*,مقاله انیمیشن Pdf,مقاله انیمیشن خمیری,مقاله انیمیشن در ایران,خرید مقاله انیمیشن,مقالات انیمیشن,مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی,مقاله در مورد انیمیشن سازی,مقالات انیمیشن سازی,مقاله درباره انیمیشن سازی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

آشنایی با كليات انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها                                                    

يكي از اهداف اوليه فعاليتهاي سازماني، نيل به اهداف با حداكثر كارايي مي باشد. سازمانها جهت نيل به اهداف خود از منابع مختلفي بهره ميگيرند. مواد مصرفي، ملزومات، ماشين آلات و ... وروديهاي سيتمهاي سازماني بازرگاني و صنعتي را تشكيل مي دهند.

 


لینک دانلود:

آشنایی با انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها

آشنایی با انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها

 

 

 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,انواع قراردادهای ساختمانی,انواع قراردادهای ساختمانی Pdf,انواع قراردادهای ساختمان,انواع قراردادهای پیمانکاری,انواع قراردادهاي پيمانكاري,انواع قراردادهای پیمانکاری Epc,انواع قراردادهای پیمانکاری Bot,دانلود انواع قراردادهای ساختمانی,انواع نمونه قراردادهای ساختمانی,انواع قراردادها ساختمانی,انواع قراردادها,انواع قراردادهای پیمانکاری Pdf,انواع قراردادهای عمرانی,انواع قراردادهای نفتی,انواع قراردادهای بین المللی,انواع قراردادهای تجاری,انواع قراردادهای بانکی,انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمان,انواع قراردادهای پیمانکاری عمرانی,انواع قراردادهای پیمانکاری Ppt,انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمانی,انواع قراردادهای پیمانکاری 1,انواع قراردادها پیمانکاری,انواع قراردادهای عمرانی Pdf,انواع قرارداد عمرانی,انواع قراردادهاي عمراني,انواع قراردادهاي عمراني به لحاظ فني,دانلود انواع قراردادهای عمرانی,انواع قراردادهای عمرانی ساختمانی,انواع قراردادهای پروژه های عمرانی,انواع قراردادهای نفتی ایران,انواع قراردادهای نفتی Pdf,انواع قراردادهای نفت و گاز,آشنایی با انواع قراردادهای نفتی,انواع قراردادهای نفت,بررسی انواع قراردادهای نفتی,انواع تقسیم بندی قراردادهای نفتی,انواع قراردادهای بین المللی در بازرگانی,انواع قراردادهاي بين المللي,انواع قراردادهای تجاری بین المللی,انواع قرارداد تجاری بین المللی,انواع قرارداد بین المللی,انواع قراردادهای بین الملل,انواع قرارداد بین الملل,دانلود انواع قراردادهای بین المللی,انواع قراردادهای داخلی و بین المللی,انواع قراردادهای تجارت متقابل,انواع قرارداد بانکی,تعریف انواع قراردادهای بانکی,انواع قرارداد تسهیلات بانکی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

تعداد صفحات: 38     کد محصول :4205      حجم فایل:68,43 KB      نوع فایل :rar 
 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود مقاله پژوهشی بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين

چکیده و مقدمه: بدون شك در حركت به سمت جهاني شدن، كيفيت يك عامل تاثيرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگاني، يكپارچگي اقتصاد جهاني و رشد و اشباع بازار، كيفيت نقش اصلي را ايفا كرده و يكي از مهمترين عامل هاي رقابت سازمان و موفقيت در بازارهاي ملي، منطقه اي و جهاني به شمار مي آيد. فرايند جهاني شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ايجاد الگوهاي جديد مديريت كيفيت شده است. مديريت كيفيت فراگير يك فلسفه، نظريه و روش شناسي نو در مديريت كيفيت و نظامهاي نشأت گرفته از آن است. در حقيقت، تحقق و به كارگيريTQM يكي از ثمرات و دستاوردهاي ناشي از گسترش و بين المللي سازي مديريت كيفيت طي سالهاي گذشته به حساب مي آيد. مقولهTQM به رغم عموميت داشتن در كليه زمينه ها، تاكنون فقط در كارخانه ها و برخي از مشاغل خدماتي رواج دارد. هرچند، اطلاعات زيادي در مورد اجـــرايTQM در بعضي از زمينه ها از قبيل آموزش، تحقيقات، مشاوره و… در دسترس نيست، ليكن باتوجه به جامعيت مفاهيم و اهداف نهايي TQM در لزوم دستيابي به كيفيت برتر مي توان با بهره گيري از الگوهاي كيفي به كار گرفته شده در ساير زمينه ها و تلفيق آن با شاخص هاي تاثيرگذار در بهبود فرايند آموزش به نتايج قابل قبولي در اين زمينه دست يافت.مديريت كيفيت فراگير روشي براي اداره يك سازمان است كه اساس آن بر كيفيت و مشاركت همه اعضاي سازمان استوار است و هدف آن نيل به موفقيت درازمدت از طريق جلب رضايت مشتري و تامين منافع همه افراد ذي نفع است. نظامهاي آموزشي به عنوان بارزترين نمود سرمايه گذاري نيروي انساني در زمينه شكوفايي در جامعه نقش اصلي را برعهده دارد. امروز، اين نظامها سهم قابل توجهي از بودجه هر كشور را به خود اختصاص داده و باتوجه به اهميت و نقش آن در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي جامعه ضروري است در جهت بهبود كيفيت نظامهاي آموزشي اقدامات اساسي صورت بگيرد و از هدررفتن سرمايه هاي انساني و مادي جلوگيري شود. مديريت در اين نظامها از اهميت ويژه اي برخوردار است. بنابه گفته فيليپ كومبز اگر قرار است تحولي در آموزش صورت گيرد بايستي از مديريت آن شروع شود. آموزش در يك ساختار نظام مدار مي تواند نقش كليدي در انتقال دانش داشته باشد. آموزش زماني مي تواند براساس نياز ملي و در جهت گسترش فرهنگ و دانش مديريت نوين استوار باشد كه نظام مديريتي با رويكرد مشتري محور و كيفيت گرا ايجاد شده باشد. ساختار و نظام مديريت آموزشي از اين لحاظ مورد توجه نظام مديريت كيفيت واقع مي گردد. موسسات آموزشي به عنوان پلي ميان توليدكنندگان دانش و دانش پژوهان جهت پاسخگويي به تغييرات اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي خود نيازمند تحول جدي هستند. مديريت كيفيت فراگير روشي است كه مي تواند اين تحول را در آموزش ايجاد كند. همان طور كه ساليس نيز معتقد است، مديريت كيفيت فراگير« فلسفه اي از بهبود مستمر است كه قادر است مجموعه اي از ابزارهاي عملي و فنون براي برآوردن نيازها، خواستها و انتظارات فعلي و آينده هر موسسه آموزشي را فراهم سازد. باتوجه به اينكه سازمانها و واحدهاي آموزشي، عوامل اصلي و تعيين كننده آماده سازي و تامين نيروي انساني ديگر نهادهاي توليدي و خدماتي در جامعه هستند، ضرورت مطالعه و پياده كردن اصول »مديريت كيفيت فراگير در آموزش بيش از پيش احســـــاس مي شود. بنابراين، بايد به دنبال يك استاندارد ملي براي »مديريت كيفيت فراگير در آموزش .بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش و نيز تاثيرگذاري آموزش برارتقاي كيفيت كار، عملكرد و محصول در سازمانها از اهداف مهم اين گزارش ويژه مي باشد كه در ادامه براهداف مذكور تاكيد شده است.

لینک دانلود:

دانلود مقاله پژوهشی بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,مديريت كيفيت فراگير,مدیریت کیفیت فراگیر Tqm,مدیریت کیفیت فراگیر چیست,مدیریت کیفیت فراگیر+مقاله,مدیریت کیفیت فراگیر مصطفی جعفری,مدیریت کیفیت فراگیر در مدارس,مدیریت کیفیت فراگیر+کتاب,مدیریت کیفیت فراگیر پاورپوینت,مدیریت کیفیت فراگیر Ppt,مدیریت کیفیت فراگیر سید مصطفی جعفری,مدیریت کیفیت جامع Tqm,مديريت كيفيت جامع Tqm,مدیریت کیفیت جامع Tqm چیست؟,پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر (tqm),مقاله مدیریت کیفیت جامع Tqm,پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Tqm,مدیریت کیفیت جامع Tqm Pdf,مدیریت کیفیت جامع Tqm Ppt,اصول مدیریت کیفیت فراگیر Tqm,مدیریت کیفیت جامع چیست؟,مديريت كيفيت جامع چيست,مدیریت کیفیت جامع+مقاله,مقاله در مورد مدیریت کیفیت فراگیر,مقاله درباره مدیریت کیفیت فراگیر,دانلود کتاب مدیریت کیفیت فراگیر مصطفی جعفری,خلاصه کتاب مدیریت کیفیت فراگیر مصطفی جعفری,کتاب مدیریت کیفیت فراگیر مصطفی جعفری,مدیریت کیفیت جامع در مدارس,مدیریت کیفیت جامع در مدرسه,دانلود کتاب مدیریت کیفیت فراگیر,مدیریت کیفیت فراگیر در کتابخانه ها,مدیریت کیفیت فراگیر در کتابخانه,کتاب مدیریت کیفیت فراگیر جعفری,کتاب مدیریت کیفیت فراگیر دکتر جعفری,کتاب مدیریت کیفیت فراگیر جلد دوم,دانلود کتاب مدیریت کیفیت فراگیر جعفری,مدیریت کیفیت جامع+پاورپوینت,دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر,دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر,مدیریت کیفیت جامع+ppt,مديريت كيفيت جامع Ppt,
ارسال توسط ali ahamadi

   تعداد صفحات: 103     کد محصول :4208      حجم فایل:425,25 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

استخراج معدن و حفر چال

فهرست مطالب
حفر چال. ۴
تعریف چال. ۵
۱-ایجاد فضای خالی در سنگ… ۵
۲-استخراج مواد معدنی. ۶
۳-حفر چال بمنظورهای متفاوت و متنوع دیگر از قبیل: ۶
مشخصات چال. ۶
چال های شیبدار. ۹
چال های قائم ۱۲
خواص سنگها از نظر حفر چال. ۱۴
چال زنی ضربه ای.. ۱۷
مکانیسم ضربه زدن در دستگاههای ضربه ای: ۱۸
مکانیسم چرخش مته. ۲۱
الف- چرخش در اثر حرکت پیستون: ۲۲
ب- چرخش با موتور جداگانه (مستقل): ۲۲
پرفوراتور (چکش): ۲۳
مته چال زنی ضربه ای: ۲۵
ب-مته های چند تکه: ۲۷
محاسبه تعداد مته و سرمته مورد نیاز در چال زنی ضربه ای.. ۳۰
عوامل مؤثر در راندمان چال زنی ضربه ای.. ۳۲
انرژی ضربه ای پیستون پرفوراتور و تعداد ضربات سرمته در دقیقه: ۳۶
زاویه چرخش و تعداد دورهای سرمته در دقیقه: ۴۱
فشار هوای فشرده: ۴۳
خروج ریزه های حفاری از ته چال: ۴۵
اتلاف انرژی در چال زنی ضربه ای.. ۴۶
۱-اتلاف انرژی از کمپرسور تا پرفوراتور: ۴۷
۲-اتلاف انرژی از ته مته به سرمته: ۴۷
تأثیر تکتونیک بر راندمان چال زنی. ۵۱
تأثیر قطر چال در راندمان چال زنی. ۵۲
چال‌زنی ضربه ای بروش D.T.H. 53
سرمته های D.T.H.. 55
چال زنی دورانی. ۵۶
عوامل مؤثر در سرعت چال زنی دورانی.. ۵۷
عمر سرمته: ۶۲
محاسبه سرعت چال زنی دورانی. ۶۴
تامین نیروی فشاری پشت مته در چال زنی. ۶۵
پایه های انفرادی.. ۶۵
بازوی حفاری.. ۶۹
آبکشی از چال. ۷۰
مقایسه روش های مختلف چال زنی. ۷۳
۵-۶ آرایش چال های انفجاری.. ۷۳
۵-۷ نحوه انتخاب ماشین حفاری.. ۷۵
۵-۸ محاسبه بازدهی ظاهری ماشین حفاری.. ۷۶
۵-۹-محاسبه بازدهی واقعی ماشین حفاری.. ۷۶
Whps –ساعت کار مفید در یک شیفت.. ۷۷
۵-۱۱-محاسبه حداقل تعداد ماشین حفاری مورد نیاز در معدن. ۷۷
۵-۱۲ –محاسبه هزینه حفاری.. ۸۱
۶-۱۴ –آرایش چال های انفجاری در معادن روباز. ۸۲
آرایش v گونه. ۸۶
آرایش انفجاری اچیلون با چاشنی های تاخیری.. ۹۲
آرایش انفجاری کانالی با چاشنی های تاخیری.. ۹۳

حفر چال
مقدمه:حفر چال بخش مهمی از عملیات استخراج معدن است. تا کنون هر جا که راجع به کار مواد منفجره ذکری شده، مواجه به این مطلب بوده ایم که مواد منفجره صنعتی بایستی در چال قرار داده شده(خرج گذاری) و سپس منفجر گردند. بعبارت دیگر در استخراج معادن، مواد منفجره وقتی کاربرد پیدا می کنند که چال وجود داشته باشد. لذا جا دارد که قبل از پرداختن به شرح عملیات خرج گذاری مختصری راجع به حفر چال و انواع آن نوشته شود.
بررسی چال:قبل از خرج گذاری باید طول چال را کنترل کرد. این کار بوسیله مترکشی خط کش های طویل امکان پذیر است. اگر چال از عمق مورد نظر گودتر است باید بوسیله خاکریزی ته چال عمق آنرا به مقداری که لازم است رساند. خرج گذاری در چنین چالی موجب بهم خوردن طرح آتشباری، لرزش بیشتر زمین و اتلاف ماده منفجره است. اگر چال کمتر از طول مورد نظر حفر شده باشد حفاری آنرا باید ادامه داد تا بعمق معین برسد.
اگر بعلت افتادن قطعه سنگی در چال و گیر کردن آن در اواسط چال عملاً نتوان از این چال استفاده کرد بایستی با ضربات سنبه یا رها کردن متوالی وزنه ای که به نخ بسته شده و یا استفاده از ماشین آلات چال زنی رفع گیر کرد.
موقع حفر چال ممکن است به حفره ای کوچک یا بزرگ در زیرزمین برخورد شود این محل برای شخص حفار قابل تشخیص است، زیرا در چنین موقعی مته حفاری بسرعت خود ادامه می دهد تا مجدداً به مانعی برخورد کند. خرج گذاری در چنین چالی موجب اتلاف منفجره می گردد لذا بهتر است چنانچخ مقدور باشد این حفره را از خاک پر کرد و الا با تصب درپش نقاط شروع حفره ها می توان از طول مفید چال استفاده کرد. وجود چنین چالهایی و محل حفر حفار باید با رسم نمودار چال به سرپرست عملیات آتشکاری گزارش کند. چنانچه احتمال وجود حرارت غیر عادی در چال باشد که معمولاً این چنین چالی به منطقه ای مثل ذغال سنگ برخورد کرده، بهتر است با فرستادن یک ترمومتر در چال درجه حرارت آن اندازه گیری شود.


لینک دانلود:

تحقیق استخراج معدن و حفر چال






تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد استخراج معدن و حفر چال, , دانلود مقاله استخراج معدن و حفر چال, دانلود مقاله در مورد استخراج معدن و حفر چال,آتشباری, آتشکاری, ابزار حفاری, ابزار حفاری D,T,H, ابزار حفاری DTH, ابزار حفاری آتشباری, ابزار حفاری آتشکاری, ابزار حفاری انفجاری, ابزار حفاری باطله, ابزار حفاری درون چاهی, ابزار حفاری دی‌تی‌اچ, ابزار حفاری روباره, ابزار حفاری ضربه‌ای, ابزار حفاری معدن, استخراج معادن, استخراج معادن آهن,استخراج معادن روباز, استخراج معادن روی, استخراج معادن سرب, استخراج معادن سنگهای ساختمانی, استخراج معادن مس, باطله برداری, چالزنی,چکش D,T,H, چکش DTH, چکش حفاری, چکش درون چاهی, چکش دی تی اچ, چکش دی‌تی‌اچ, حفاری, حفاری D,T,H, حفاری DTH, حفاری آتشکاری, حفاری استخراجی, حفاری انفجاری, حفاری چرخشی, حفاری درون چاهی, حفاری دی‌تی‌اچ, حفاری روتاری, حفاری سنگ خرد شده, حفاری سنگ سخت, حفاری ضربه‌ای, حفاری معدن, حفر چال, حفر چاله, حفر گمانه, راد D,T,H, راد DTH, راد حفاری, راد دی‌تی‌اچ, راد روتاری, راد ضربه‌ای دورانی, سرکوپ, سرمته, سرمته D,T,H, سرمته DTH, سرمته PDC, سرمته پی‌دی‌سی, سرمته تریکون, سرمته حفاری, سرمته حفاری آتشباری,سرمته حفاری آتشکاری, سرمته درون چاهی, سرمته دی‌تی‌اچ, سرمته روتاری, سرمته سه‌مخروطه, سرمته مخروطی, سیستم حفاری DTH, کوپ حفاری, لوله حفاری,
ارسال توسط ali ahamadi

 با استفاده از این نرم افزارها می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی هزاران بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید.


لینک دانلود:


مجموعه ای از نرم افزارهای افزایش بازدید واقعی سایت



مجموعه ای از نرم افزارهای افزایش بازدید واقعی سایت

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,نرم افزارهای افزایش بازدید,نرم افزارهای افزایش بازدید وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید با آیپی های مختلف,نرم افزار افزایش بازدید برای وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید برای سایت,نرم افزاری برای افزایش بازدید سایت,دانلود نرم افزار افزایش بازدید برای وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید سایت برای اندروید,نرم افزار افزایش بازدید برای اندروید,نرم افزار افزایش بازدید برای میهن بلاگ,نرم افزار برای افزایش بازدید وبلاگ,نرم افزار برای افزایش بازدید سایت,نرم افزاری برای افزایش بازدید وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید سایت با آی پی های مختلف,دانلود نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ برای اندروید,نرم افزار های افزایش بازدید سایت,دانلود نرم افزار افزایش بازدید با آیپی های مختلف,دانلود برنامه افزایش بازدید با آیپی های مختلف,نرم افزار افزایش بازدید تقلبی وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ,نرم افزار افزايش بازديد وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ رایگان,نرم افزار افزایش بازدید از وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید واقعی وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ بلاگفا,نرم افزار بالا بردن بازدید وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید سایت,نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان,نرم افزار افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی,نرم افزار افزایش بازدید سایت واقعی,نرم افزار افزایش بازدید سایت دانلود,نرم افزار افزایش بازدیدکنندگان سایت,نرم افزار افزایش بازدید از سایت,نرم افزار برای بالا بردن بازدید سایت,نرم افزار بالا بردن بازدید سایت,دانلود نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ,دانلود نرم افزار افزايش بازديد وبلاگ,دانلود نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ رایگان,دانلود نرم افزار افزایش بازدید کننده وبلاگ,دانلود نرم افزار افزایش بازدید وبلاگ بلاگفا,دانلود نرم افزار افزایش بازدید واقعی وبلاگ,دانلود نرم افزار بالا بردن بازدید وبلاگ,دانلود نرم افزار افزایش آمار بازدید وبلاگ,دانلود نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ,نرم افزار افزایش بازدید سایت اندروید,دانلود نرم افزار افزایش بازدید سایت اندروید,دانلود نرم افزار افزایش بازدید میهن بلاگ,نرم افزار افزایش بازدید میهن بلاگ,
ارسال توسط ali ahamadi

 تعداد صفحات: 101     کد محصول :4209      حجم فایل:77,58 KB      نوع فایل :rar 

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

محصولي که در اين طرح جهت بررسي هاي فني و اقتصادي مورد مطالعه قرار مي گيرد سيستم دزدگير خودرو نام دارد که در خودروهاي سواري به منظور افزايش ضريب حفاظتي در مقابل سرقت از آن استفاده به عمل مي آيد. نحوة توليد محصول درداخل واحد، با توجه به ماهيت اجزاء تشکيل دهندة آن که غالباً در برگيرندة قطعات الکترونيکي مي باشد، بر مبناي طراحي – مونتاژ برنامه ريزي خواهد شد. همچنين تجهيزات توليدي در برگيرندة امکانات ساده مونتاژ و کنترل کيفيت توام با آن خواهد بود.  حجم توليد ساليانه محصول با توجه به بررسي بازار تقاضاي آن جهت تأمين از نياز داخلي، به ميزان 50000 دستگاه در نظر گرفته شده و مواد اوليه مصرفي اصلي که شامل اجزاء الکترونيکي و برقي مي باشد، در عين حال خارجي بودن، از بازار قطعات در داخل قابل تهيه خواهد بود و نيز قطعات تزئيني مانند قاب برد اصلي و … براساس سفارش، از توليد کنندگان داخلي قابل تأمين مي باشد…





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, تحقیق در مورد سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو, خرید مقاله, دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله در مورد سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو, دانلود مقاله سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو, دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, مقاله در مورد سیستم هزینه یابی دزدگیر خودرو,سیستم دزدگیر خودرو,سیستم دزدگیر ماشین,قیمت سیستم دزدگیر خودرو,مدار سیستم دزدگیر خودرو,آموزش سیستم دزدگیر خودرو,بهترین سیستم دزدگیر خودرو,مقاله دزدگیر اماکن,مقاله دزدگیر,مقاله دزدگیر خودرو,مقاله دزدگیر ماشین,مقالات دزدگیر,مقاله درباره دزدگیر اماکن,مقاله در مورد دزدگیر اماکن,مقاله در مورد دزدگیر,مقاله در مورد دزدگیر ماشین,مقاله درباره دزدگیر,مقاله آموزش نصب دزدگیر اماکن,مقاله درباره دزدگیر ماشین,
ارسال توسط ali ahamadi


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

آیا می دانید تنیس روی میز که توسط بسیاری از مردم بازی می شود، در کنار فوتبال، پرطرفدارترین ورزش جهان به حساب می آید؟ محبوبیت تنیس روی میز بخاطر ماهیت هیجان انگیز آن و خصوصیات حفظ سلامتی آن بر روی بدنمی باشد .

این بازی به وسایل چندان گرانی نیاز ندارد، هیچگونه محدودیت سنی برای بازیکنان وجود ندارد، ومی توان اصول پایه این بازی را درعرض چند روز یاد گرفت، با این وجود برای پیدا کردن مهارت در انجام آن، باید مدتها تمرین نمود .
در این مطلب ، اصول بازی تنیس روی میز را با استفاده از دستورالعمل های ساده و روشن توضیح داده تا شما
بتوانید اسرار این بازی را بخوبی درک نمایید.


لینک دانلود:


كتاب قوانيـن تنـيس روي ميــز


كتاب قوانيـن تنـيس روي ميــز

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,قوانين تنيس روي ميز,قوانین تنیس روی میز+pdf,قوانین تنیس روی میز دوبل,قوانین تنیس روی میز پینگ پنگ,قوانین تنیس روی میز معلولین,قوانين بازي تنيس روي ميز,قوانین داوری تنیس روی میز,قوانین جدید تنیس روی میز,قوانین مسابقات تنیس روی میز,قوانین ورزش تنیس روی میز,دانلود قوانین تنیس روی میز Pdf,قوانین بازی دوبل تنیس روی میز,قوانین بازی دوبل در تنیس روی میز,قوانین تنیس روی میز دو نفره,قوانین تنیس روی میز جانبازان و معلولین,قوانین و مقررات تنیس روی میز معلولین,قواعد بازی تنیس روی میز,نحوه بازی تنیس روی میز,قوانین داوری بازی تنیس روی میز,قوانین و مقررات بازی تنیس روی میز,نحوه ی بازی تنیس روی میز,قوانین جدید بازی تنیس روی میز,دانلود قوانین بازی تنیس روی میز,آخرین قوانین بازی تنیس روی میز,جدیدترین قوانین داوری تنیس روی میز,قوانین جدید داوری تنیس روی میز,قوانین و داوری تنیس روی میز,دانلود قوانین داوری تنیس روی میز,قوانین داوری در تنیس روی میز,قوانین و مقررات داوری تنیس روی میز,قوانین جدید تنیس روی میز 2014,قانون جدید تنیس روی میز,قوانین جدید مسابقات تنیس روی میز,قوانین مسابقات جهانی تنیس روی میز,قوانین مسابقه تنیس روی میز,قوانین برگزاری مسابقات تنیس روی میز,قوانین مسابقات تیمی تنیس روی میز,قانون بازی تنیس روی میز,قوانین و مقررات ورزش تنیس روی میز,
ارسال توسط ali ahamadi

 

مقدمه

در زبان فارسي واژه «هنر» معادل «فن» و گاه «صنعت» به كار رفته است. در گذشته لفظ هنر معني عام تري داشته است. معاني علم، كمال، فضل، زيركي، شجاعت، عدالت، شهامت، تقوي و حكمت هم از واژه ي هنر مراد شده است

فرش در ايران به 3000 سال پيش برمي گردد جايي كه قديمي ترين فرش جهان يعني پازيريك كه مربوط به قوم سكاها بوده در نواحي سيبري در حالي كه روي يك تابوت بوده است توسط باستان شناس معروف رومي پروفسور رودِنكو رومي كشف شده است.


لینک دانلود:


 

 

 





ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 177     کد محصول :4211      حجم فایل:168,39 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

همانطور که می دانیم جمعیت جهان رو به رشد می باشد و نیاز به مواد غذایی و سایر نیازمندی های زندگی که به نحوی با محصولات کشاورزی وابستگی دارند افزایش یافته است. طبق آمارهای صندوق جمعیت سازمان ملل متحد تا پایان سال ۲۰۵۰ میلادی جمعیت جهان به ۱۰ میلیارد نفر خواهد رسید و با توجه به این فرایند رشد جمعیت جهان تأمین نیازهای غذایی این جمعیت جز با تکیه بر روش های پیشرفته کشاورزی و کشاورزی دقیق حاصل نمی گردد. به همین دلیل می باید پارامتر های افزایش و توسعه تولیدات کشاورزی را مورد بررسی قرار داد تا بتوان با بهره وری از کلیه مکانات ، سطح تولید را بالا برد.

امروزه کشورهای صنعتی دنیا ، مانند امریکا از کلیه روشهای جدید در زمینه کشاورزی نظیر سیستم مکان یابی جهانی GPS  و سایر تکنولوژی های ماهواره ای کاشت محصولات کشاورزی میزان بهره وری از زمین های کشاورزی را به حداکثر ممکن رسانده اند. و در این بین چنانچه کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم همانند ایران خود را به این تکنیک های جدید روز مجهز نسازند دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد.

یکی از عوامل تولید بیشتر محصولات کشاورزی ازدیاد سطح زیر کشت است این عامل با تسطیح اراضی ناهموار ، احیای زمین های بایر ، احداث و ساخت سد ، آبگیر ها و اجرای طرحهای آبخیز داری برای ذخیره سازی نزولات جوی می تواند تا حدود زیادی در تولید محصولات زراعی و دامی موثر باشد. و این کار جز با کاربرد ماشین های کشاورزی میسر نخواهد بود.

در هر صورت توجه به مقوله کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی می تواند ما را در شکوفایی بیشتر تولیدات کشاورزی کمک نماید که امید است در آینده نزدیک مسئولان امر کشاورزی به اهمیت آن پی ببرند.

پروژه حاضر طرح مکانیزه سد شهید یعقوبی است که جه دستیابی به تولید بیشتر و تامین نیازهای غذایی منطقه تهیه شده است. این پروژه بر اساس روش های جدید تولید و بهره گیری از مکانیزاسیون و مدیریت کشاورزی و تحلیل های مهندسی می باشد.

در این پروژه اقلیم شناسی منطقه وضعیت آب و هوایی الگوی کشت جدول زمانی و ماشین های کشاورزی و در نهایت محاسبه هزینه های مختلف طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

 موقعیت جغرافیایی و راه دسترسی به محل اراضی

اراضی مورد مطالعه و محدوده اجرای پروژه سد شهید یعقوبی در ناحیه مرکزی استان خراسان و در جنوب شرقی شهرستان تربت حیدریه قرار دارد. اراضی تحت پوشش شبکه آبیاری در مختصات جغرافیایی ۳۵ درجه و ۵ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۱۰ دقیقه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۵۹ درجه و ۲۸ دقیقه طول جغرافیایی شرقی دارد و ارتفاع متوسط اراضی از سطح دریا حدود ۱۱۵۰ متر است.

روستاهای ملک آباد ، احمد آباد ، محمد آباد ، کت ، سنگان ، باسفر و عباس آبادفراموشان در داخل اراضی پایاب سد قرار داشته و جزء روستاهای حقابه بر رودخانه می باشند.

در نقشه شماره ۱ موقعیت کلی اراضی و شبکه آبیاری نسبت به محل سد و شهر تربت حیدریه نشان داده شده است. اراضی کشاورزی محدوده مطالعاتی ، در دو طرف مسیر طبیعی رودخانه کال سالار قرار دارند و دارای شیب جانبی به سمت این رودخانه می باشند. همچنین شیب عمومی منطقه حدود ۱۳ در هزار بوده و جهت کلی آن شمالی جنوبی است.


لینک دانلود:


پروژه مکانیزاسیون سد شهید یعقوبی

پروژه مکانیزاسیون سد شهید یعقوبی





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:, پروژه در مورد مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی, پروژه مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی ,پایان نامه مکانیزاسیون کشاورزی,موضوع پایان نامه مکانیزاسیون کشاورزی,پایان نامه های مکانیزاسیون کشاورزی,خرید پایان نامه مکانیزاسیون کشاورزی,پایان نامه های رشته مکانیزاسیون کشاورزی,پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیزاسیون کشاورزی,لیست پایان نامه های مکانیزاسیون کشاورزی, تحقیق در مورد مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی,تحقیق مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی, تکنولوژی کاشت و داشت و برداشت , اقلیم شناسی منطقه , سد , بررسی شرایط انسانی کشاورزی موجود در منطقه , محاسبه هزینه ها , هزینه تاسیسات و ساختمان های اداری , محاسبه درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی , موقعیت جغرافیایی و راه دست, دانلود پروژه مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی, سد شهيد يعقوبی,مقاله در مورد مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی, مقاله مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی, مکانيزاسيون,مکانيزاسيون سد شهيد يعقوبی,مکانیزاسیون کشاورزی,مکانیزاسیون کشاورزی چیست,مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,مکانیزاسیون کشاورزی Pdf,مکانیزاسیون کشاورزی در آمریکا,مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه تبریز,مکانیزاسیون کشاورزی گرایش انرژی,مکانیزاسیون کشاورزی- صنعتی,مکانیزاسیون کشاورزی عمرانی,مکانیزاسیون کشاورزی+کتاب,ضریب مکانیزاسیون کشاورزی چیست,رشته مکانیزاسیون کشاورزی چیست,مکانیزاسیون کشاورزی در ایران+pdf,ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,وضعيت مكانيزاسيون كشاورزي در ايران,تاریخچه مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,مکانیزاسیون کشاورزی ایران,راهبرد بهینه برای توسعۀ مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,راهبرد بهینه برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در ایران,مکانیزاسیون کشاورزی امریکا,مجله مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه تبریز,مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي گرايش انرژي,
ارسال توسط ali ahamadi

فایل ورد قابل ویرایش

مقدمـه

پيمانكاري فعاليتي گسترده است كه حوزه‌هاي متنوعي مانند سد سازي، راه‌سازي، ساختمان سازي، تاسيسات نفت و گاز و خدمات را پوشش مي‌دهد. فرآيند پيمانكاري داراي جزئيات فني زيادي است كه از تهيه اسناد مناقصه شروع مي‌شود و تا تحويل قطعي كار به كار فرما ادامه مي‌يابد.

مهم‌ترين مسئله حسابداري براي پيمانهاي بلند مدت زمان شناسايي درآمد و سود و يا به عبارت ديگر تخصيص درآمدها و هزينه‌هاي پيمان به دوره‌هايي است كه در آن دوره‌ها عمليات موضوع پيمان اجرا مي‌شود.

 


لینک دالند:


دانلود تحقیق و بررسي نقش حسابداري پيمانكاري


دانلود تحقیق و بررسي نقش حسابداري پيمانكاري

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,حسابداري پيمانكاري,حسابداري پيمانكاري چيست,حسابداري پيمانكاري ساختماني,حسابداري پيمانكاري بلند مدت,حسابداري پيمانكاري خدماتي,حسابداري پيمانكاري ساختمان,حسابداری پیمانکاری Pdf,حسابداری پیمانکاری پروژه,حسابداری پیمانکاری ساختمان,حسابداری پیمانکاری در دفاتر کارفرما,حسابداری پیمانکاری ساختمان Pdf,حسابداری پیمانکاری بلند مدت,حسابداری قراردادهای بلند مدت پیمانکاری سازمان حسابرسی,حسابداری پیمانکاری خدماتی,آموزش حسابداری پیمانکاری ساختمان,حسابداری شرکتهای پیمانکاری ساختمانی,کدینگ حسابداری پیمانکاری ساختمان,نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان,دانلود نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان,برنامه حسابداری پیمانکاری ساختمان,آموزش حسابداری پیمانکاری Pdf,مقاله حسابداری پیمانکاری Pdf,جزوه حسابداری پیمانکاری Pdf,ثبت های حسابداری پیمانکاری Pdf,آموزش کامل حسابداری پیمانکاری Pdf,کتاب حسابداری پیمانکاری Pdf,حسابداری شرکتهای پیمانکاری Pdf,حسابداری پیمانکاری ( پروژه کاردانی ),ثبت حسابداری پیمانکاری پروژه,پروژه حسابداری پیمانکاری رایگان,پروژه حسابداري پيمانكاري,پروژه حسابداری پیمانکاری Word,پروژه حسابداری پیمانکاری شرکت,آموزش حسابداری پیمانکاری پروژه,پروژه حسابداری پیمانکاری ورد,پروژه حسابداری پیمانکاری ساختمان,حسابداری پیمانکاری ساختمانی,ثبت حسابداری پیمانکاری در دفاتر کارفرما,ثبتهای حسابداری پیمانکاری در دفاتر کارفرما,حسابداری پیمانکاری دفاتر کارفرما,نحوه ثبت حسابداری پیمانکاری در دفاتر کارفرما,
ارسال توسط ali ahamadi


 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

پروپوزال يا طرح تحقيق، پيش نويس پ‍ژوهشي است كه شما مي بايست براي اخذ مدرك تحصيلي خود انجام دهيد. در پروپوزال، شما به معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد، توضيح اهميت آن موضوع، ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته، و نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت می پردازيد. هم چنين روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت را ذكر مي كنيد.

دانلود پروپوزال رشته عمران

 

 


لیک دانلود:



 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:,پروپوزال رشته علوم تربیتی,نمونه پروپوزال رشته علوم تربیتی,دانلود پروپوزال رشته علوم تربیتی,دانلود رایگان پروپوزال رشته علوم تربیتی,پروپوزال آماده رایگان رشته علوم تربیتی,پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی,موضوع پروپوزال رشته علوم تربیتی,موضوعات پروپوزال رشته علوم تربیتی,پروپوزال رشته ی علوم تربیتی,پروپوزال های رشته علوم تربیتی,نمونه پروپوزال در رشته علوم تربیتی,نمونه پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی,یک نمونه پروپوزال رشته علوم تربیتی,نمونه ای از پروپوزال رشته علوم تربیتی,دانلود پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی,دانلود پروپوزال کارشناسی رشته علوم تربیتی,
ارسال توسط ali ahamadi

  تعداد صفحات: 22     کد محصول :4213      حجم فایل:75,14 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

مدیران، مشاوران و کارشناسان برنامه ریز، همواره در جست وجوی روشهای موثرتری برای تدوین استراتژی هستند. روشهایی که در صورت به کارگیری، نتایج بهتر و ملموس تری را به همراه داشته باشد. این جست وجو از سوی محققان، اندیشمندان و مراکز آکادمیک، باارائه مستمر الگوهای تازه و تکامل یافته تری پشتیبانی مــــی شود.این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد.این روش، به موازات متدولوژی و فرایندهای گام به گام، بر اقدامات شناختی و فهم قواعد کسب و کار تاکید داشته و در این راستا از الگوهای مفهومی و توصیه های تفکر استراتژیک بهره می جوید.استراتژی سه جانبه فلسفه خود را بر ماهیت فضای رقابتی متشکل از سازمان، رقیب و مشتری استوار ساخته و شرایط این سه بازیگر را برای تدوین استراتژی به کار می گیرد. این روش جدید با تاکید بر مفاهیم شناختی و تکیه بر ارکان کسب و کار، شیوه متفاوتی را برای تلفیق و تحلیل اطلاعات و تدوین استراتژی پیشنهاد می کند، هر چند در رابطه با اثربخشی استراتژی، علاوه بر روش، باید بر نقش قدرت تحلیل و خلاقیت ذهنی استراتژیست نیز تاکید شود.

 

مقدمه

استراتژی با طیفـی که یک سوی آن برنامـه ریزی استراتژیک و در سوی دیگر تفکر استراتژیک قرار دارد شناخته می شود. در واقع این دو رویکرد، نماینده دو مکتب متفاوت هستند؛ برنامه ریزی استراتژیک به مکتب طرح ریزی (PLANNING SCHOOL) تعلق دارد که در آن تدوین استراتژی یک فرایند رسمی و سیستماتیک به شمار می آید و رویکرد تفکر استراتژیک بر مکتب یادگیــری (LEARNING SCHOOL) – که در آن شکل گیری استراتژی یک روند تکوین در حین اجرا دانسته می شود – استوار است.۱در برنامه ریزی استراتژیک بر توسعه متدولوژی ها و ابزار موثرتر برنامه ریزی تاکید می شود و در تفکر استراتژیک توسعه بصیرت استراتژیست محور اصلی کار است.صاحب نظران و طرفـداران هریک از این مکتب ها به نقـاط قوت و کارآیی آن در عمل اشاره دارند، در برنامه ریزی استراتژیک، کار ساختار یافته است و گام به گام برنامه ریز را در راستای دستیابی به مناسب ترین استراتژی ممکن هدایت می کند، در حالی که کار در تفکر استراتژیک فرایند ساختار یافته ای ندارد و صرفاً با مجموعه ای از توصیه ها و الگوهـای مفهومـی پشتیبـــانی می شود. از سوی دیگر، نظریه پردازان مکتب یادگیری، از عدم کارآیی رویکرد برنامه ریزی استراتژیک در تحولات سریع محیطی – جایی که عمر عوامل موثر در موفقیت محدود است – سخن می گویند و بر ضرورت آگاهی مستمر از رفتار بازار و پاسخگویی خلاقـانه به آن تاکید می کنند.این مقاله به معرفی یک روش جدید برای تدوین استراتژی می پردازد که در آن توسعه بصیرت و ساختار یافتگی فرایند به گونه ای متوازن مورد توجه قرار گرفته است. در این رویکرد، کار تدوین استراتژی، با یک فرایند سیستماتیک و گام به گام ساماندهی می شود و در عین حال در هر گام، با تکیه بر الگوهای تفکر استراتژیک، زمینه فهم عمیق موضوعها و کسب بصیرت لازم در خلق یک استراتژی اثربخش فراهم می گردد. نام این روش استراتژی سه جانبه انتخاب شده است. این انتخاب از این جهت است که همواره سه بازیگر اصلی فضای کسب و کار را یادآوری کند؛ سازمان، رقیب و مشتری.

فضای رقابت

استراتژی رویکردی برای خلق مزیت رقابتی است و الگوهای آن برای فضای رقابتی اثربخش است. فضای رقابتی نه تنها در کسب و کار، بلکه در صحنه های نظامی، سیاسی، ورزشی و هر فضایی که در آن قواعد رقابت حاکم باشد موضوعیت دارد. فضای رقابت چگونه است؟تشریح فضای رقابت موضوعی است که خود نیاز به بحث مستقلی دارد ولی از آنجا که روش استراتژی سه جانبه مبتنی بر ساختار مفهومی این فضا شکل گرفته است، ارائه کلیات این موضوع مفید به نظر می رسد.فضای رقابتی از حداقل دو وجود مستقل(ENTITY) با هدف متعـارض، عرصه ای برای رویارویی و یک عامل رفع تنازع شکل می گیرد. تعارض در هدف بدین مفهوم است که دستیابی یک طرف به هدف، مستلزم چشم پوشی طرف (های) دیگر از اهداف خود باشد. این شرایط ممکن است به صورت بالفعل (مانند بازار جهانی خودرو) و یا بالقوه محقق گردد. در رقابت بالقوه هرچند رقیب بالفعلی وجود ندارد ولی، امکان و انگیزه شکل گیری یک رقیب قدرتمند، شرایط رقابتی را حاکم می سازد. (سیستم عامل ویندوز در طول ده سال گذشته بیش از ۹۰ درصد بازار را در اختیار داشته است ولی کماکان فضای آن رقابتی به شمار می آید و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۰۷ این سهم به کمتر از ۶۰ درصد سقوط کند۲). سازمانها در دستیابی به اهداف متعارض، مقدورات خود را برای حضور و موفقیت در عرصه رویارویی بسیج می کنند

عرصـه رویارویی رکـن لازم دیگری در شــکل گیری فضای رقابتــی است و آن عرصه ای است که در آن رقبا برای دستیابی به اهداف خود به مبارزه می پردازند. بازار (برای فضای رقابت کسب و کار)، مسابقات ورزشی، انتخابات (برای فضای رقابت سیاست داخلی کشورها) و جنگها نمونه هایی از عرصه های رویارویی هستند. در فقدان عرصه رویارویی، قدرت رقابتی یک مفهوم انتزاعی بیش نیست.عامل ضروری دیگر در فضای رقابتی، عامل رفع تنازع است. این عامل در چارچوب قواعد مربوطه، نتیجه رقابت را مشخص ساخته و پاداش دستیابی به هدف را متوجه طرف شایسته تر می سازد. مشتری برای محیط کسب و کار، داور در رقابتهای ورزشی و مردم در مبارزات انتخاباتی این نقش را برعهده دارند.بدین ترتیب سازمان، رقیب و مشتری سه کنشگر اصلی عرصه کسب و کار هستند. روش استراتژی سه جانبه بر این اساس بنا شده تا با شناخت و تلفیق داده های مربوط به این سه کنشگر، مناسب ترین حوزه برای اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس با استفاده از یک روش تحلیلی، زمینه خلق استراتژی اثربخش را فراهم سازد.


لیننک دانلود:

مقاله استراتژی سه جانبه

 




تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1396برچسب:مدیریت استراتژیک, تفکر استراتژیک,استراتژی سه جانبه,مقاله استراتژی سه جانبه,پروژه دانشجویی, تحقیق در مورد استراتژي سه جانبه ؛يك روش جديد براي تدوين استراتژي, خرید مقاله,دانلود پروژه, دانلود مقاله, دانلود مقاله ‌ استراتژي سه جانبه ؛يك روش جديد براي تدوين استراتژي, دانلود مقاله در مورد استراتژي سه جانبه ؛يك روش جديد براي تدوين استراتژي, دانلود مقاله فارسی, سایت مقاله, مقاله در مورد استراتژي سه جانبه ؛يك روش جديد براي تدوين استراتژي,استراتژی سه گانه پورتر,استراتژی های سه گانه پورتر,استراتژی سه گانه,استراتژی سه گانه خروج از رکود,استراتژی های عمومی سه گانه,استراتژی سه گانه پورتر,استراتژی های سه گانه پورتر,استراتژی سه جانبه,مقاله استراتژی سه جانبه,استراتژی سهم بازار,استراتژی افزایش سهم بازار,استراتژی های افزایش سهم بازار,استراتژی سهند خودرو,استراتژی سه گانه,استراتژی سه گانه خروج از رکود,استراتژی های عمومی سه گانه,راهکارهای افزایش سهم بازار,استراتژی های خرید سهام,استراتژی های خرید و فروش سهام,سه استراتژی پورتر,
ارسال توسط ali ahamadi
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی