ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

چکیده
در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموز مشغول به تحصیل می باشد. با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که: خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند.
در این زمینه جهت برخورد با مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.
لازم به توضیح است که این دانش آموز رادر در حالی که اصلا هیچ یک از مطالب درسی را یاد نگرفته بود، با دنیایی از بی قراری و پرخاشگری به خانه ی من آوردند و من با لطف خداوند، همکاری بی دریغ والدین و خود دانش آموز توانستم تنها در مدت چند روز به او بیاموزم.
این دانش آموز به لطف خداوند امسال مشکلاتش بسیار کم شده است، با دوستان و سایر همکلاسی هایش ارتباط برقرار می کند. مفاهیم و مطالب درسی را بهتر می آموزد و می توانم بگویم یکی از موفق ترین عرصه های کاری من در طول سنوات خدمتم همین کار و آموزش این دانش آموز بوده است.

مقدمه
یکی از مهمترین مشکلاتی که دانش‌آموزان با آن مواجه هستند ضعف املاست. اولین گام برای برطرف کردن هر ضعفی شناخت آن می‌باشد. چنانچه معلّم و مربی به موقع و دقیق مشکلات دانش‌آموز را تشخیص دهد می‌تواند سریع راه حل مناسب و منطقی را برای حل مشکل انتخاب و در جهت بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان اقدام نماید.
نوشتن مستلزم به کارگیری مهارت‌های گوناگونی است. مهارت‌های مکانیکی نوشتن مانند دست خط، خطی کردن و نقطه گذاری و مهارت‌های زبانی مانند درک معنای کلمه‌ها و دستور زبان و مهارت‌های تفکر مانند سازمان‌دهی و برقراری ارتباط میان مطالب از مهمترین مهارت‌هایی هستند که در نوشتن نقش دارند، باید همواره توجه داشته باشیم مشکل دانش‌آموز در کدام حیطه می‌باشد. بنا بر جدیدترین آمار حدود ۵ تا ۶ درصد از دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری هستند به عبارت دیگر در یک کلاس ۳۰ نفری ۲ دانش آموز مبتلا به اختلال یادگیری داریم که آمار بالا و قابل توجهی است. یک کارشناس ارشد روان شناسی با بیان این که برخی کودکان در یک یا چند حیطه از ۳ اصل خواندن، نوشتن و ریاضیات دچار مشکل یادگیری هستند، گفت: این افراد در صورت آگاه نبودن معلمان و والدین با برچسب هایی مثل کند ذهن و شاگرد تنبل کلاس مواجه خواهند شد. عزت نفس این کودکان بر اثر شکست های متوالی روحی پایین می آید و مشکلات یادگیری آن ها به طور معمول با افزایش سن آن ها وخیم تر می شود. نابرابری معنادار بین پیشرفت درسی و بهره هوش، نداشتن توجه و تمرکز، بیش فعالی، بی توجهی در کلاس درس، ناتوانی در حل مسئله، انگیزه کم، وابسته بودن به دیگران در انجام کارها و مهارت های اجتماعی رشد نیافته و تاخیر جدی در آموختن را می توان از مشخصه های ناتوانیهای یادگیری برشمرد…

 


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم


دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

 

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی تدریس,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,سایت اقدام پژوهی,اقدام پژوهی همه مقاطع,قادام پژوهی بهبود خط دانش آموزان,اقدام پژوهی بدخطی دانش آموزان,اقدام پزوهی اموزگار دوم ابتدایی,اقدام پژوهی آموزگار دوم ابتدایی,اقدام پژوهی بدخطی در دانش اموزان,اقدام پزوهی درباره دانش اموزان بدخط,اقدام پژوهی مقطع دوم,گزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی,گزارش تخصصی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی بدخطی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه میتوانم مدرسه شاد داشته باشم و زنگ تفریح را برای دانش آموزان لذت بخش کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم مدرسه شاد داشته باشم و زنگ تفریح را برای دانش آموزان لذت بخش کنم

چکیده
“شادمانی باعث انبساط روح و مایه وجود نشاط است.” امام علی(ع)
مدرسه، نخستین جامعه ای است که کودک بعد از نهاد خانواده در آن گام می نهد، و در همین جامعه کوچک، علم و دانش، ایمان، محبت، تعاون و مهارت های زندگی را فرا می گیرد. کودکان و نوجوانان دوازده سال در مدرسه زندگی می کنند، یاد می گیرند و ساخته می شوند. اولین تجربه های زندگی اجتماعی کودکان در محیط مدرسه فراهم می شود و بسیاری از برداشت های ذهنی، پیش فرض ها، باور و بازخوردهای آنان نسبت به زندگی و مدرسه در کلاس درس، مورد آزمون، سنجش و تجربه قرار می گیرد.
صاحب نظران هدف های اصلی آموزش و پرورش را در پنج اصل مطرح می کنند:
۱) یادگیری عمیق مباحث مندرج در برنامه درسی ۲) تقویت روحیه مطالعه و تحقیق در دانش آموز ۳) شناخت استعدادهای دانش آموزان و هدایت آنان ۴) فراگیری مهارت های لازم برای زندگی اجتماعی مناسب ۵) ایجاد مهارت های لازم برای اشتغال در جامعه.
آموزش و پرورش مدرن به این مسئله مهم پی برده و معتقد است که یادگیری باید از همان کودکی همه ابعاد زندگی را پوشش دهد و به همین دلیل است که در کشورهای توسعه یافته به موازات آموزش علوم و فنون به جنبه های دیگری چون توسعه خود، رشد هیجانی و عاطفی، تمرکز حواس، مهرورزی، نوع دوستی، مدیریت، امیدواری به زندگی نیز در متن برنامه ریزی های آموزشی و تربیتی تحت عنوان مهارت های زندگی وارد شده است. در چنین شرایطی است که تربیت از “دالان مدرسه” به “گستره جهان هستی” وارد می شود و شوق زیستن با شور و نشاط دانستن یگانه می شود.



لینک دالنود:


دانلود گزارش تخصصی همیار معلم و نقش آن در فرایند یادگیری دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی همیار معلم و نقش آن در فرایند یادگیری دانش آموزان

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان, دانلود گزارش تخصصی معلمان, دانلود گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی نقش نماز در انضباط اجتماعی

دانلود گزارش تخصصی نقش نماز در انضباط اجتماعی

چکیده:
انسان موجودی است مدنی الطبع و چند بُعدی. فطرتش او را به طیف‌گرایی می‌کشاند و او را از بُعد درون گرایی به برون گرایی گسیل می‌دارد. هجرت آدم از جنّت و سکونت در ارض، و یا به قول مادّیون، هبوط او از غار به دشت و سیر مراحل کوچ به روستا، شهرک، شهر و دست یابی به تمدّن و تشکیل انجمن، شورا و مجمع نظریه جمع گرایی را تأیید می‌کنند.
گر چه «نماز» ارتباط انسان با خداوند منّان است، عامل پیوند همبستگی انسانها بایکدیگر نیز می‌باشد. در طول تاریخ یک قانون و یک سنّت حاکم بوده است و آن اینکه:
روابط اجتماعی آدم‌های یک مجموعه که بر اساس مادیّات و جذب منافع، علی الظاهر استوار بوده است دوامی نیافته و چند صباح بعد، شیرازه ارتباط از هم گسیخته است.
لیکن ارتباطات جمعی که بر پایه خدا و خدا محوری استوار بوده و مفاهیم:
۱ ـ واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا (آیه ۱۰۳ سوره آل عمران)
۲ ـ یا ایهاالذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوا الله لعلکم تفلحون (آیه ۲۰۰ سوره آل عمران)
را جزو دستور کار جمع خود قرار داده است، علاوه بر ایجاد حس اعتماد بین مجموعه، پایداری را در پی داشته است.

 


لینک دانلود:ر

دانلود گزارش تخصصی نقش نماز در انضباط اجتماعی


دانلود گزارش تخصصی نقش نماز در انضباط اجتماعی

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی مدرسه شاد , اقدام پژوهی مدیر مدرسه , اقدام پژوهی معاون پرورشی , اقدام پژوهی معاون مدرسه , اقدام پژوهی درباره زنگ تفریح , اقدام پژوهی شاد و مفرح سازی زنگ مدرسه , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی کامل , اقدام پژوهی درباره معاونت آموزشی مدرسه , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره , اقدام پژوهی درس , اقدام پژوهی هنر اموز , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه رفتارهای میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم
چکیده
در ابتدای سال جدید در بین دانش آموزان پایه دوم متوجه شده ام که یکی از دانش آموزانم بنام عسل در کلاس درس فعال نیست و اگر از آن پرسیده ام به شدت ترس داشت.آن ترس در آن به حدی بود که شروع به گریه می کردن.بعد از مشاهده این مسئله در کلاس درسم که در مدرسه ابتدایی آل محمد بود.تصمیم گرفتم که با مدیر مدرسه و دیگر همکاران و خانواده آنها در این زمینه صحبت کنم و ریشه ی اصلی این ترس را در دانش آموزم عسل پیدا کنم با توجه به این که در محیط مدرسه ترس داشت،در محیط خانواده باید امنیت و آرامش روحی را در محیط های مذکور از طریق دادن مسئولیت – تشویق و … فراهم می کردم.سپس به کمک همکارانم اقدامی پژوهی را به عنوان برطرف کردن ترس از دانش آموزم عسل،مدرسه آل محمد نوشتم.

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی{چگونه میتوانم ترس دانش آموزم عسل را برطرف کنم}است.هدف من از انجام این پژوهی برطرف کردن ترس عسل در کلاس است.با توجه به یافته های علمی:بخشی از رشد کودک، متضمن آموختن و کنترل اضطراب و ترس است، کودکان ترس های بسیاری دارند و ممکن است برخی از آن ها در بزرگسالی هم دچار ترس باشند. اما بسیاری از استرس های و اضطرابهای دوران کودکی در اثر گذشت زمان و تجربه از بین می روند و تنها بخشی از آنها تغییر شکل می دهد و بصورت نیرویی مؤثر در رفتار درمی آیند. اما ترس و اضطراب به یک مفهوم نیستند، ترس علت و موقعیت مشخص دارد و در اکثر موارد، کاربرد و تأثیر مثبت دارد . مثلاً کودکان با وجود ترس می تواند از جان خود حفاظت کنند. اما اضطراب هم کارکرد مثبت دارد و هم کارکرد منفی. یا به عبارت بهتر، احساس اضطراب تا یک جای خاص کارکرد افراد را بهتر می کند و از یک جایی به بعد، افزایش اضطراب باعث افت کارکرد می شود.ارتباط و دلیل منطقی که من را به انجام چنین پژوهشی کرد،روبرو شدن با این مسئله در کلاس درس است و نیز برطرف کردن ترس عسل بوده است.

 


لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزم را برطرف کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی استرس , اقدام پژوهی استرس و اضطراب , اقدام پژوهی استرس دانش آموزان , اقدام پژوهی استرس امتحان , اقدام پژوهی استرس کودکان , اقدام پژوهی درباره استرس , اقدام پژوهی در مورد استرس , اقدام پژوهی کاهش استرس , نمونه اقدام پژوهی استرس , دانلود اقدام پژوهی استرس , اقدام پژوهی در مورد استرس دانش آموزان , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی آشنایی با رشته برق و آینده شغلی آن

دانلود گزارش تخصصی اشنایی با رشته برق و آینده شغلی آن

چکیده:
مهندسی برق یکی از مشاغل مهم و کلیدی صنعت برق و مخابرات به شمار می رود. انرژی یکی از مهم ترین سرمایه های هر کشور به حساب می آید. در میان آنها نیز انرژی برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که میزان تولید و مصرف آن در بخش تولید از شاخص های رشد اقتصادی کشورها محسوب می شود.
داشتن تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک از الزامات ورود به شغل مهندسی برق می باشد. در کشور ما گرایش های تخصصی مختلفی برای مهندسی برق تعریف شده است که اگر فارغ التحصیلان مهندسی برق متناسب با گرایش تخصصی خود مشغول به کار شوند، مطمئنا بازدهی بیشتری خواهند داشت. در ادامه توضیحی در مورد زمینه های شغلی این گرایش ها ارائه می شود .

مقدمه :
اگر نگاهی به اطرافمان بیندازیم، انبوهی از وسایل برقی را خواهیم دید. امروزه زندگی بدون وسایل الکتربکی غیر ممکن شده است. پس برای استقلال و همگامی با رشد جهانی نیازمند متخصصانی هستیم که با اندوختن توشه علمی به کسب تکنولوژیهای جدید اقدام کنند.
با نگاهی اجمالی به صنعت در می یابیم که در ابتدا (از رنسانس با قرن بیستم) تمام ابزارها و صنایع، مکانیکی بوده اند و مهندسی عموماً به طراحی و ساخت این وسایل مکانیکی اطلاق می شد، اما با به کارگیری الکتریسیته در صنایع، از حجم ابزارها و دستگاهها کاسته شد و صنایع پیچیده تر گردید.
رشته برق در آغاز با مکانیک همراه بود و الکترو مکانیک خوانده می شد، اما با رشد و پیشرفت چشمگیر این رشته، رشته برق راه خود را از مکانیک جدا کرد و به عنوان یک رشته مستقل مطرح گردید. با توجه به وسعت صنعت برق و پیشرفت زیاد آن، این رشته خود به چند گرایش تقسیم شده است. به دلیل استقبال بی نظیر از این رشته در ۳۰ سال اخیر، برجسته ترین استعدادها به این رشته جذب شده اند. این به نوبه خود باعث ارتقای سطح علمی و پژوهشی و اعتبار روز افزون دانشگاه های ایران در جهان شده است.

 


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی اشنایی با رشته برق و آینده شغلی آن


دانلود گزارش تخصصی اشنایی با رشته برق و آینده شغلی آن

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی هنر آموز , گزارش تخصصی هنر آموز برق , گزارش تخصصی هنراموز برق , گزارش تخصصی هنر آموز برق ورد , گزارش تخصصی رشته برق , گزارش تخصصی رشته برق هنرستان , گزارش تخصصی هنر آموزان برق , گزارش تخصصی هنر آموز الکتروتکنیک , گزارش تخصصی هنر آموز برق صنعتی , گزارش تخصصی هنر آموز رشته برق صنعتی , گزارش تخصصی هنر آموز برق بصورت ورد , گزارش تخصصی بصورت ورد هنر آموز برق , گزارش تخصصی رشته برق برای ارزشیابی , گزارش تخصصی هنر اموز برق برای ارزشیابی , گزارش تخصصی افزایش تمرکز هنر جویان برق , پکیج گزارش تخصصی , گزارش تخصصی Doc , گزارش تخصصی رایگان , پکیج اقدام پژوهی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی دبیران , دانلود گزارش تخصصی مدیران , دانلود گزارش تخصصی معاون مدرسه , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی مدیران , گزارش تخصصی معاون , گزارش تخصصی معاون مدارس , گزارش تخصصی معلمان , پکیج , پکیج کامل , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش , ,
ارسال توسط ali ahamadi


 

اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرانه دانش آموزم را در کلاس درس کمتر کردم

چکیده

در این تحقیق ابتدا مشکل (پرخاشگری) دانش آموزم را عنوان کرده ام و سپس تلاشهای خود را که در این زمینه برای کاهش مشکل وی انجام داده ام به رشته ی تحریر درآورده ام گرچه مشکل وی صددرصد  از بین نرفت ولی تا حدود زیادی کاهش یافت . ریشه اصلی پرخاشگری و استرس در خانواده است چون خانواده ای بودند که زیاد باهم ارتباط صمیمی نداشتند و شغل پدر و ارتباط عاطفی والدین با فرزند تأثیر معنی داری بر وضعیت پرخاشگری و باورهای هنجاری دانش آموز درباره پرخاشگری داشت. البته در این زمینه همکاریهای زیادی از سوی اولیاء دانش آموز و همکارانم در مدرسه انجام گرفت .

پرخاشگری معمولا به رفتاری اطلاق می شود که قصد از آن صدمه رساندن به فرد دیگر یا نابود کردن دارایی افراد است . پرخاشگری معمولا دو گونه است نوع اول خصمانه است و غالبا به وسیله درد یا آشفتگی برانگیخته می شود نوع دوم پرخاشگری هیجانی است و هدف اولیه آن آسیب رساندن است به عنوان مثال وقتی دو خواهر و برادر با یکدیگر دعوا می کنند و به یکدیگر مشت می زنند نمونه ای ازاین نوع پرخاشگری مشاهده می شود نوع دوم پرخاشگری وسیله ای است که الزاما به واسطه خشم یا هیجان ایجاد نمی شود هدف این نوع پرخاشگری به دست آوردن پاداشهای مطلوب همچون پول یا کالاهای باارزش است مانند کودکی که کودک دیگری را می زند تا اسباب بازی مورد علاقه خود را بدست آورد .



لین دانلود:

اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرانه دانش آموزم


اقدام پژوهی چگونه رفتارهای نادرست و پرخاشگرانه دانش آموزم

 





ارسال توسط ali ahamadi

 

گزارش تخصصی ارائه راهکارهای مفید جهت کاهش افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات متوسطه اول

دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهای مفید جهت کاهش افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات متوسطه اول

چکیده:
ما دبیران به خصوص در رشته ریاضی باید به اندیشه، نوآوری و خلاقیت دانش آموزان بها دهیم. چندان اصرار نداشته باشیم که دانش آموزان فقط هر چه را که ما در اختیارشان گذاشته ایم حفظ کنند، بلکه خصلت پرسش گری را در آنان تقویت نماییم.هدف دیگر آموزش تغییر از یاد دهی به یاد گیری است . این امر در ریاضیات تنها در صورتی می تواند انجام شود که منبع و متن قابل فهم برای یادگیری در دسترس فراگیران باشد. بعضی از دانش آموزان دارای توان خود یاد گیری هستند ولی بیشتر دانش آموزان به ساختارهایی نیاز دارند تا به صورت سازنده در یاد گیری به آن ها کمک کند. باید مطالب را حتی الامکان به صورت ملموس و ساده بیان کرد. قسمتی از این فرآیند تبدیل دانش آموزان از حالت غیر فعال به فعال است که بیشترین انرژی را می طلبد. مثلا گروه بندی دانش آموزان در گروه های سه نفره که امکان همکاری همه اعضا بیشتر شود و انتخاب یک نفر به عنوان مدیر گروه برای برقراری نظم و همکاری با دبیر. حال با این مقدمه به ارائه راهکارهایی برای هریک از موانع و مشکلاتی که قبلا ذکر گردیده است به صورت مجزا می پردازم. امید است که مورد توجه قرار گیرد.

مقدمه:
هر معلمی که عهده‌دار تدریس ریاضی است یکی از ضروریات کار او واقف بودن به آسیب‌های آموزشی ریاضی می‌باشد تا بتواند اهداف آموزشی و مفاهیم پیچیده ریاضی را روشن‌تر و ملموس‌تر به دانش‌آموزان انتقال دهد و آنان را فعال‌تر وارد شبکه بازی با موجودات ریاضی نماید.

معلم پس از تغییر محتوای آموزشی و درک موقعیت زمان و مکان و ویژگی‌های یادگیرنده با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری در امر آموزشی می‌تواند بر چالشهای موجود فائق آید.

در این صورت یادگیرنده هم ضمنِ پرورش خلاقیت‌هایش با آسودگی خیال و اطمینان خاطر به فراگیری می‌پردازد و اگر کار گروهی باشد در گروه، شرکت فعال خود را نشان خواهد داد پس رسالت خطیر متخصصان تدریس ریاضی در واقع شناخت یادگیرنده، چگونگی شکل‌دهی مفاهیم ریاضی، دوباره‌سازی مفاهیم ریاضی و سرانجام از بین بردن معضلات موجود است.



لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهای مفید جهت کاهش افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات متوسطه اول


دانلود گزارش تخصصی ارائه راهکارهای مفید جهت کاهش افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات متوسطه اول

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی ریاضی, گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول, گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی هفتم, گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم, گزارش تخصصی ریاضی ششم, گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی, گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان, گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی, گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی, گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول, گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم, گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی, گزارش تخصصی درس ریاضی هفتم, گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم, گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم, گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان, گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی, گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم, گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز (نام دانش آموز) را به کلاس درس علاقه مند کنم

چکیده
عنوان اقدام پژوهی حاضر این است که ، چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزم فاطمه شامحمدی را به درس و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟ و هدف اصلی آن نیز افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن می باشد. اما نکته ای که اشاره به آن خالی از لطف نمی باشد ، آن است که اگر چه موضوع و عنوان اقدام پژوهی حاضر، تکراری به نظر می رسد ، اما باید اذعان نمود که گاهی از اوقات ، تکرار نه تنها زیبا و ضروری ست ، که بسیار حیاتی نیز می باشد !

مقدمه
هدف از انجام دادن پژوهش حاضر، بررسی روش های ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزان به مطالعه و پژوهش، طراحی الگوی مناسب برنامه درسی برای آن و تعیین اثربخشی آن بود. برای این منظور ادبیات نظری و پژوهشی موجود در این زمینه به دقت بررسی شد و دیدگاه های گوناگون برای رسیدن به الگویی مناسب طبقه بندی شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پس از آن، کاربردی ترین عناصر نظریات مطرح شده در این زمینه در یک الگو ترکیب شد. الگوی پیشنهادی در این پژوهش بر چهار عنصر بنیادی متکی است که در یک بافت پژوهش-محور اجرا شد. این عناصر عبارت اند از:
۱. ویژگی های دانش آموزان که سبب ایجاد علاقه وانگیزه به مطالعه و پژوهش در آنها می شود.
۲. ویژگی های معلمان که علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش را در دانش آموزان افزایش می دهند.
۳. متغیرهای جو کلاس که می توانند محیطی برانگیزاننده برای مطالعه و پژوهش ایجاد کنند.
۴. متغیرهای آموزشی که علاقه مندی نسبت به فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی را افزایش می دهند.. به طور کلی نتایج پژوهش حاضر حاکی از آن است که الگوی پیشنهادی در ایجاد کردن علاقه و انگیزه در دانش آموزان برای فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی نقشی تعیین کننده دارد.

 


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز (نام دانش آموز) را به کلاس درس علاقه مند کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز (نام دانش آموز) را به کلاس درس علاقه مند کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره,اقدام پژوهی درس,اقدام پژوهی هنر اموز,نمونه موضوعات پیشنهادی اقدام پژوهی,دانلود رایگان مقالات اقدام پژوهی,مقاله اقدام پژوهی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی,دانلود رایگان اقدام پژوهی,دانلود رایگان اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

...گزارش تخصصی بررسی راهکارهایی برای جذابیت درس هندسه متوسطه

...

دانلود گزارش تخصصی بررسی راهکارهایی برای جدابیت درس هندسه متوسطه

چکیده:
هندسه به عنوان بخشی از ریاضی ، یکی از درس های مهم ، مشکل و در عین حال ، پر جاذبه و شیرین دوران تحصیل است. ( البته گهگاهی نیز مخاطره آمیز می شود و لازم است موردتوجه قرار گیرد .) هر معلمی که در مقطع راهنمایی ، درس ریاضی را تدریس کرده باشد ، متوجه این می شود که دانش آموزان در بخش هندسه ، دچار سردر گمی می شوند و مسائل مربوط را نا ملموس تلقی می کنند . علت این امر می تواند دلایل خاص خود را داشته باشد . باید از دید دانش آموزان به مسأله نگاه کرد و عملکردهای آن ها را در حل نمونه های متنوع مربوط به هندسه بررسی نمود تا منشا این مشکل پیدا شود و راه حل مناسب پیشنهاد گردد .در این مقاله سعی شده است که برخی از مشکلات یادگیری هندسه و راه حل هایی برای آموزش بهتر این بخش از درس ریاضی ارائه شود .

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی بررسی راهکارهایی برای جذابیت درس هندسه متوسطه


ر

گزارش تخصصی بررسی راهکارهایی برای جذابیت درس هندسه متوسطه

 





ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی دبیر ورزش چگونگی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه

دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه

چکیده:
فعالیت بدنی منظم می‌تواند سبب حفظ سلامتی شود، اعتماد به نفس را افزایش دهد و تصور مثبت و مناسبی نسبت به خویشتن در فرد ایجاد کند. با توجه به روند رو به رشد چاقی در دانش‌آموزان و عواقب و مشکلات ناشی از آن از جمله بیماری‌های قلبی – عروقی، مشکلات اسکلتی – عضلانی، دیابت و … لازم است مربیان و والدین توجه ویژه‌ای به فعالیت کودکان و نوجوانان داشته باشند تا نسل آینده ما در این زمینه با بحران مواجه نشود.

مقدمه:
در جمع معلمان تربیت بدنی همه نوع معلمی یافت می شود و به درستی نمی توان ادعا کرد که تمام آن ها از شرایط یک معلم تربیت بدنی خوب برخور دارند در میان آن ها معلمانی هستند که با تمام وجود به کار و حرفه خود علاقه مند بوده حضور آن ها در این جمع تنها به خاطر دوست داشتن آن و به خاطر خدمت و پرورش نونهالان هموطن خود است آنان شرایط لازم را قبلا” کسب کرده یا با جدیت تمام در راه تحصیل آنند.از طرف دیگر معلمانی نیز هستند که واجد شرایط این شغل نبوده و به حرفه خود به عنوان شغل دوم می نگرند و بدون در نظر گرفتن مسؤلیت های مهمی که در این حرفه متوجه آن ها است به این امر خطیر روی آورده اند.صرف نظر از علل وجودی آن ها در این جمع و صرف نظر از کمبود فضای ورزشی و امکانات و وسایل و عدم برنامه های جامع تربیت بدنی، به جرأت می توان گفت که بقای درس تربیت بدنی در مدارس ما که تضمین کننده سلامت نسل آینده جامعه است بستگی زیادی به معلمان خوب تربیت بدنی دارد.

 


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه


دانلود گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی , گزارش تخصصی معلمان , گزارش تخصصی درباره , گزارش تخصصی در مورد , گزارش تخصصی دبیر , گزراش تخصصی معلم , گزارش تخصصی مربی , گزارش تخصصی آموزگار , گزارش تخصصی ورزش , گزارش تخصصی درس ورزش , گزارش تخصصی دبیر ورزش , گزارش تخصصی معلم ورزش , گزارش تخصصی مربی ورزش , گزارش تخصصی آموزگار ورزش , گزارش تخصصی درس تربیت بدنی , گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی , گزارش تخصصی درباره درس ورزش , گزارش تخصصی در مورد درس تربیت بدنی , گزارش تخصصی در مورد درس ورزش و فعالیت های بدنی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انرژی مثبت به دانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انرژی مثبت به دانش آموزان کارهای آموزشی را بهبود بخشم

چکیده
دیدگاه های مختلفی در مورد شیوه مدیریت مدارس وجود دارد عده ای از مدیران مدارس ریشه بسیاری از مشکلات و راه حل های مدارس را در منابع مالی ، فیزیکی و بودجه آن می دانند این افراد بیشترین توجه خود را به مدرسه معطوف می دارند عده ای دیگری اعلام می دارند که اگرچه توجه به منابع موجود در ورودی های سیستم ازاهمیت بالایی برخوردار است اما باید به بهبود کارهای اموزشی با استفاده از انرژی مثبت به دانش اموزان توجه کرد

در مدیریت کیفیت جامع که خود محصول مدیریت فرایند مداراست تلاش می کند برنامه ریزی استراتژیک را وارد رفتار روزانه مدارس کند در این روش که به مشارکت همه کارکنان تاکید می ورزد روش ها، ابزار و مدل های مناسبی برای بهبود بخشیدن به کیفیت کار مدرسه به مدیران و کارکنان ارائه می دهد که لازم است مدیران و کارکنان با آموزش این شیوه ها تغییرات عمده ای را در روشهای کاری خود به وجود آورند و همزمان با این تغییرات برنامه ریزی مناسبی را معمول واجرا نمایند .
در این مقاله ضمن تاکید به مدیریت فرایند مدار و ارائه تعریفی از مدیریت کیفیت جامع راه کارهایی را برای دستیابی مدیریت به این شیوه ارائه داده ام. .

 


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انرژی مثبت به دانش آموزان کارهای آموزشی را بهبود بخشم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انرژی مثبت به دانش آموزان کارهای آموزشی را بهبود بخشم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی دبیرستان , اقدام پژوهی دبیرستان ریاضی , اقدام پژوهی دبیرستان شیمی , اقدام پژوهی ادبیات دبیرستان , موضوعات اقدام پژوهی دبیرستان , اقدام پژوهی دینی دبیرستان , اقدام پژوهی زیست شناسی دبیرستان , اقدام پژوهی درس ادبیات دبیرستان , اقدام پژوهی علوم اجتماعی دبیرستان , اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان , اقدام پژوهی دبیران , اقدام پژوهی دبیران ریاضی , اقدام پژوهی دبیران شیمی , اقدام پژوهی دبیران زبان انگلیسی , اقدام پژوهی دبیران علوم تجربی , اقدام پژوهی دبیران ورزش , اقدام پژوهی دبیران متوسطه , اقدام پژوهی دبیران فیزیک , اقدام پژوهی دبیران ادبیات , اقدام پژوهی شورای دبیران , اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول , اقدام پژوهی درس ریاضی دبیرستان , اقدام پژوهی معلمان ریاضی دبیرستان , اقدام پژوهی ریاضیات دبیرستان , اقدام پژوهی ریاضی متوسطه , نمونه اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان , اقدام پژوهی دبیر ادبیا,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی تاثیر ورزش در رشد شخصیت دانش اموزان و کاهش افسردگی

دانلود گزارش تخصصی تاثیر ورزش در رشد شخصیت دانش اموزان و کاهش افسردگی

چکیده:
امروزه با پیشرفت علوم زیستی و روانشناسی کاملاً مشخص شده که موجودی به نام انسان مجموعه ای است از ویژگی های جسمانی و مشخصه های روانی که مطلقاً از یکدیگر قابل تفکیک نیستند. تغییرات بدن انسان مساوی است با تغییرات روح و دگرگونی روح با دگرگونی بدن برابر است. بدن انسان همیشه به صورت یک کل واحد عمل می کند، نه به صورت یکسری بخش های جد از هم. ذهن و بدن از هم جدا نیستند و تقریباً هیچ پدیده ای وجود ندارد که تأثیرات آن تنها جسمی یا روانی باشد. نه ذهن از عناصر و استعدادهای مستقل تشکیل شده است و نه جسم از بخش های متفاوت به وجود آمده است. تغییر در هر بخش آن می تواند برکل بدن اثر بگذارد.
از سویی دیگر، همسازی‌ یکی‌ از متمایزترین‌ جنبه‌های‌ حیات‌ معنوی‌ هر فرد، شخصیت‌ او می‌باشد. شخصیت‌ هر فرد همان‌ الگوی‌ کلی‌ یا ساختمان‌ بدنی‌، رفتار، علایق‌، استعدادها، توانایی‌، گرایش‌ها و صفات‌ دیگر او است‌. به‌ این‌ ترتیب‌ می‌توان‌ گفت‌ که‌ منظور از شخصیت‌، مجموعه‌ یا کل‌ خصوصیات‌ و صفات‌ فرد است‌. در رابطه‌ با اثر ورزش‌ بر شخصیت‌ انسان‌، یکی‌ از گسترده‌ترین‌ عقاید این‌ است‌ که‌ ورزش‌، از راه‌های‌ گوناگون‌ در روحیه‌ و شخصیت‌ ورزشکاران‌ اثر مثبت‌ می‌گذارد. چنین‌ تأثیرات‌ مثبتی‌ ممکن‌ است‌ موقت‌ یا دایمی‌ باشد یا در مورد افراد جوان‌تر، به‌ این‌ دلیل‌ که‌ فرایند رشد و تکامل‌ روانی‌ و عاطفی‌ آنان‌ درحال‌ تکوین‌ است‌، بیش‌ از افراد مسن‌ صحت‌ داشته‌ باشد. احتمالاً مهم‌ترین‌ جنبه‌ این‌ تأثیرها‌، رشد شخصیت‌ است‌. علاوه‌ بر رشد شخصیت‌، ورزش‌ به ‌طور موثری‌ در تحول‌ «جنبه‌ اجتماعی‌ شخصیت‌» یا «صلاحی

 


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر ورزش در رشد شخصیت دانش اموزان و کاهش افسردگی

دانلود گزارش تخصصی تاثیر ورزش در رشد شخصیت دانش اموزان و کاهش افسردگی

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی , گزارش تخصصی معلمان , گزارش تخصصی درباره , گزارش تخصصی در مورد , گزارش تخصصی دبیر , گزراش تخصصی معلم , گزارش تخصصی مربی , گزارش تخصصی آموزگار , گزارش تخصصی ورزش , گزارش تخصصی درس ورزش , گزارش تخصصی دبیر ورزش , گزارش تخصصی معلم ورزش , گزارش تخصصی مربی ورزش , گزارش تخصصی آموزگار ورزش , گزارش تخصصی درس تربیت بدنی , گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی , گزارش تخصصی درباره درس ورزش , گزارش تخصصی در مورد درس تربیت بدنی , گزارش تخصصی در مورد درس ورزش و فعالیت های بدنی , گزارش تخصصی ورزش ابتدایی , گزارش تخصصی معلمان ورزش , گزارش تخصصی زنگ ورزش , نمونه گزارش تخصصی معلمان ورزش , گزارش تخصصی ورزشی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی چگونگی یاری رساندن به هدایت تحصیلی دانش آموزان با شیوه سنجش و ارزیابی

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

چکیده

گزارش تخصصی  حاضر به بررسی یکی از عوامل مهم ارزشیابی یعنی امتحان پرداخته و سعی شده است با ارائه تاثیرات طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد برافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان، همکاران محترم را به طراحی سوالات جذاب ودر برگیرنده تمامی سطوح یادگیری ترغیب نماید. امید است همکاران محترم با مطالعه این فعالیت مختصر به ادامه راه و ارائه روش های بهتر بپردازند.

 

 

مقدمه 

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند. در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد. امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد. از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است   

 

 

 



لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی یاری رساندن به هدایت تحصیلی دانش آموزان


گزارش تخصصی چگونگی یاری رساندن به هدایت تحصیلی دانش آموزان

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی هدایت تحصیلی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان , گزارش تخصصی معاون آموزشی , گزارش تخصصی مرتبط با شغل , گزارش تخصصی ریاضی , گزارش تخصصی معاون اجرایی , گزارش تخصصی معلم , گزارش تخصصی معاون پرورشی , گزارش تخصصی ابتدایی , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه سوم , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم , گزارش تخصصی معلمان ابتدایی برای ارزشیابی , گزارش تخصصی معلم ابتدایی , نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی , گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی , دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان , گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس , گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان , گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی , گزارش تخصصی معاونت آموزشی , نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی , تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی , گزارش تخصصي معاون پرورشي , دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی , گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی , گزارش تخصصی مرتبط با شغل پرستاری , گزارش تخصصی مرتبط , ,
ارسال توسط ali ahamadi

 گزارش تخصصی چگونگی تاثیر مثبت گذاشتن برعملکرد تحصیلی دانش آموزان با راهبردهای یادگیری

 

مختصری از گزارش تخصصی :

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل گزارش تخصصی چگونگی تاثیر مثبت گذاشتن برعملکرد تحصیلی دانش آموزان با راهبردهای یادگیری

چکیده

مطالعه، همانند هر کار دیگر نیازمند استفاده ازروش درست است، رشد و شکوفایی اندیشه، توانائیها و فرهنگ هر انسان به کمیّت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد. یکی ازدلایل افت تحصیلی برخی ازدانش آموزان این است که شیوه مطالعه آنها بر طبق روشها و اصول صحیح مطالعه نیست. رعایت نکردن اصول مطالعه موجب پایین آمدن کارآیی و تضعیف روحیه، کاهش اعتماد به نفس، خستگی و دلزدگی از مطالعه می شود.  واقعیت این است که در دنیای امروز که عصر اطلاعات و نبرد اندیشه هاست و انسان با انبوه اطلاعات مواجه است، نمی توان با همان روشهای قدیمی به پیش رفت، در دنیای امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است. آنچه اهمیّت یادگیری را آشکار می سازد مسأله تطابق و سازگاری است و هر کس که استعداد یادگیری بیشتری دارد و می تواند به خوبی آن را به کار بندد بیشتر می تواند با محیط خود سازگاری داشته باشد. 

مقدمه 

یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دوعنصر اساسی معلم و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال    وموثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس معلم تحقیقات خوبی صورت گرفته است و معلمان در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوندولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است.  امروزه جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان و کمک به ارتقای عملکرد تحصیلی آنان به عنوان یک اصل مهم در نظام آموزشی هر جامعه مورد نظر است. استفاده از راهبردهای یادگیری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان تاثیر می گذارد. یک دانش آموز همانگونه که نیازمند یادگیری خواندن، نوشتن و حساب کردن است، باید نحوه مطالعه و یادگیری را نیز بیاموزد. در واقع اساس منطقی آموزش بر این اصل استوار است که به دانش آموزان یاد بدهیم چگونه یاد بگیرند، چگونه به خاطر بسپارند و چگونه مساله حل کنند. پس بر آن شدن تا راهبردهای یادگیری را به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی شدم

 


لینک دانلود:

فایل گزارش تخصصی چگونگی تاثیر مثبت گذاشتن برعملکرد تحصیلی دانش آموزان با راهبردهای یادگیری



 

فایل گزارش تخصصی چگونگی تاثیر مثبت گذاشتن برعملکرد تحصیلی دانش آموزان با راهبردهای یادگیری

 





ارسال توسط ali ahamadi

ارتقا شغلی با موضوع معلمان شايسته از نگاه قرآن

خداوند اولين معلم

خداوند در آغاز وحي به رسولش فرمود. بخوان به نام پروردگارت كه انسان را از خون بسته اي آفريد بخوان كه پروردگارت از همه كريم تر است همان كه به وسيله قلم به انسان آنچه را نمي دانست آموخت. (علق 1 تا 6)
و در عروس صحيفه اش چنين فرمود. الرحمن علم القرآن خلق الانسان علمه البيان.
آن مهربان كه قرآن را تعليم داد. انسان را آفريد و به او سخن گفتن آموخت. (الرحمن 1 تا 3)
حال ببينيم اين معلم بزرگ عناوين تعليم خود را چه چيزهايي مي داند.
1- آموزش نوشتن 2- آموزش برنامه زندگي 3- آموزش سخن گفتن
خصوصيات اين تعليمات.
1- هر سه اين امور در راستاي هدف خلقت و براي دستيابي به آن مي باشد. (رسيدن به كمال)
2- خداوند توانايي نوشتن و سخن گفتن را به انسانها عطا نمود و رسيدن به سطوح مختلف آن را به خودشان واگذار كرد.
3- حتي در برنامه زندگي تنها به اموري بسنده كرد كه بشر به دليل محدوديتهايش در دانش قادر به كسب آن نبود (مانند امور مربوط به عالم پس از مرگ) و يا مدت زماني طولاني مي طلبيد تا به بعضي از آنان پي ببرد و در اين فاصله عده زيادي قرباني مي شدند (واجبات و محرمات)
4- در دانشگاه الهي پاياني براي مدارج علمي قابل تصور نيست.
توصيه ها:
- استفاده از تعقل و تفكر (ان في ذلك لايات لقوم يتفكرون) (جاثيه 13)
- تزكيه و پاكسازي درون (يزكيهم و يعلمهم الكتاب) (جمعه2)
- عدم انباشتن محفوظات صرف (مثل الذين حملوا التوريه ثم لم يحملوها كمثل الحمار يحمل اسفارا) (جمعه5)
خصوصيات متعلمين
- يكسان بودن همه آنها در سرمايه هاي فطري (و لقد كرمنا بني آدم) (اسراء7)
- دسترسي تمام وقت به اسناد. (لا تأخذه سنه ولانوم (بقره 255) (هر وقت خواستي با او سخن بگويي نماز بخوان و هرگاه خواستي او با تو سخن بگويد قرآن بخوان)
- سرمايه گذاري خاص بر كساني كه قابليتهاي ويژه از خود نشان مي دهند (انبياي و اوليا)الله اعلم حيث يجعل رسالته (انعام 124)
- امتحان براساس ظرفيتها (لايكلف الله نفسا الا وسعها) (بقره 286) و با هدف برطرف كردن نقاط ضعف و آگاهي متعلمين از كاستي هاي خودشان.

 


لینک داتلود:

ارتقا شغلی با موضوع معلمان شايسته از نگاه قرآن


ارتقا شغلی با موضوع معلمان شايسته از نگاه قرآن

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:تجربیات دبیر الهیات , تجربیات معلم الهیات , تجربیات دبیر الهیات دبیرستان , تجربیات دبیر دین و زندگی دبیرستان , تجربیات دبیر الهیات رتبه خبره , تجربیات دبیر الهیات رتبه عالی , تجربیات معلم دین و زندگی دبیرستان , تجربیات دبیر قران دبیرستان , تجربیات مدون دبیر الهیات دبیرستان , تجربیات دبیر الهیات برای ارتقای شغلی , تجربیات یک دبیر الهیات , تجربیات معلم دین و زندگی ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجربیات دبیر دین و زندگی ارتقای شغلی خبره به عالی , تحقیق ارتقای شغلی دبیر الهیات , مقاله ارتقای شغلی دبیر الهیات , تحقیق ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر الهیات , مقاله ارتقای شغلی دبیر الهیات خبره به عالی , مستندات ارتقای شغلی دبیر الهیات , تجربیات یک معلم الهیات , تجربیات یک دبیر دین و زندگی دبیرستان ,,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم  خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم

مختصری از اقدام پژوهی :

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم
چکیده
ناسازگاری دانش آموزان ، یکی از مسائلی است که معمولاً معلمان با آن مواجه هستند . یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . معلّمان در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد .

مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی من چگونه می توانم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم میباشد.هدف من از انجام این پژوهش کاهش خشونت در دانش آموزان است.به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مسئله رفع گردد. عواطف و احساسات ، نحوه رفتار و عملکرد انسان را مشخص می سازد و در چگونگی اداره امور زندگی روزمره نقش بسزایی دارد . رفتار پرخاشگرانه که از انگیزه پرخاشگری سرچشمه می گیرد از دیدگاه های گوناگون به طرق مختلف تعریف شده است . پرخاشگری به معنی ستیزه جویی و جنگ طلبی و رفتار تندو خشن است و برای توصیف حالتهای عاطفی مختلف از رنجش عادی تا غیظ و غضب شدید بکار می رود . در پیرامون خویش شاید کودکانی را بیابیم که در همه زمینه های ارتباطی ، حتی بدون اندیشیدن ، مایلند به نوعی مخالفت خود را ابراز کنند . این کودکان از ادامه زندگی خود رنج می برند و خانواده و افراد محیط خود را با مشکلات زیادی مواجه می سازند . هر چند ویژگی مخالفت کردن و پرخاشگری در نوع انسان یک پدیده هنجار بشمار می آید و در کودکان نیز این ویژگی با نوسان و توالی متغیری طبیعی به نظر می رسد . اما در برخی از کودکان ستیزه جویی از سطح ، عمق و شدت بیشتری برخوردار است که باید با آن به صورت یک رویکرد روانی برخورد کرد . این اختلال روانی به صورت مخالفت کردن در مقابل هر چیزی به همراه بحث و جدل کلامی دائم و تمایل نداشتن به انجام هر گونه رفتار منطقی بروز می کند این عارضه ی روانی قبلاً به عنوان پرخاشگری نهفته خوانده می شد .

فهرست

 


لینک دانلود:


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت را در دانش آموزان کاهش دهم


 

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری دانش آموزانم را کاهش دهم؟ , نمونه اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری دانش آموز را کاهش دهم , اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان را در کلاس کاهش دهم؟ , اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز محمد را در کلاس , اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان , علم زندگی , چگونه می توانیم پرخاشگری را در دانش آموزان ابتدایی برطرف کنیم , اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس , چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز را در کلاس کاهش دهم , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی چگونه توانستم خشونت و پرخاشگری دانش آموزان پسر پایه اول , فایل اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , , فایل اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , - بانک علمی , آموزان دانش پرخاشگری اقدام پژوهی مورد دانش آموزان اقدام , دانلود اقدام پژوهی کاهش پرخاشگری دانش آموزان , , ارزش های انسانی , اقدام پژوهي چگونه توانستم مشکلات عاطفي و رفتاري دانش آموزان را , آموزشی , فایل اقدام پژوهی نقش تربیت بدنی در کاهش پرخاشـگری دانش آمــــوزان , راهکارهای جلوگیری پرخاشگری , اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان را در کلاس کاهش , گام به گام آنلاین , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم

 

 

چکیده

 

پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می‌شوند ارزشیابی کمتری می‌گیرند و این امر باعث دلسردی آن‌ها نسبت به درس می‌شود.

معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می‌شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.

بنا براین ما باید در املا از روش‌های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم.لذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره می‌نمایم.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم


اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی املا اول ابتدایی , اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی , اقدام پژوهی املای اول ابتدایی , اقدام پژوهی املا اول دبستان , اقدام پژوهی املا پایه اول ابتدایی , اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی , نمونه اقدام پژوهی املا اول ابتدایی , اقدام پژوهی املا پایه دوم ابتدایی , اقدام پژوهی درس املا دوم ابتدایی , اقدام پژوهی درس املا پایه اول ابتدایی , اقدام پژوهی املا اول , اقدام پژوهی املا پایه دوم , اقدام پژوهی املا پایه اول , اقدام پژوهی املا سوم ابتدایی , اقدام پژوهی درس املا سوم ابتدایی , اقدام پژوهی املا پایه سوم , اقدام پژوهی درس املا پایه اول , اقدام پژوهی درس املا کلاس اول , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقد ,,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه سوم,اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا ابتدایی,اقدام پژوهی املا پنجم,اقدام پژوهی املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املاء,اقدام پژوهی املا راهنمایی,اقدام پژوهی املا کلاس پنجم,اقدام پژوهی املای اول ابتدایی,اقدام پژوهی املای دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول دبستان,اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه اول ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی املا دبستان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی املا,اقدام پژوهی درس املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املای فارسی,اقدام پژوهی املای راهنمایی,اقدام پژوهی درس املاء,اقدام پژوهی املا مقطع راهنمایی,
ارسال توسط ali ahamadi

 

گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

ریاضی و حل مسائل مربوط به آن همیشه یکی از معماهاي مشکل براي دانش آموزان پایه ابتدایی به شمار می رود وزنگ ریاضی آنچنان براي بچه ها خوشایند نیست.یادگیري جدول ضرب در پایه سوم از مشکلات همیشگی معلمان خصوصاً معلمان چند پایه بوده و هست و اغلب همکاران به دلیل کمبود وقت و مشکلات دیگر کلاس هاي چند پایه یاددهی ضرب را حفظ آن تلقی کرده و با برگه اي (روي آن ضرب هاي تدریس شده توسط معلم( آن ها را به حیاط می فرستند تا بچه ها ضرب هاي خوانده شده را حفظ کنند ولی من امسال با مشاهده وضعیت حل مسائل ریاضی پایه هاي چهارم و پنجم توانستم با کمک اولیاء دانش آموزان و اطلاعات علمی همکاران گرامی و مجلات رشد و… از وسایل ساده و دور ریختنی راه جدیدي براي یادگیري ضرب پیدا کنم و بچه ها با استفاده از کارت هایی که روي آنها عدد و علائم ریاضی نوشته شده بود با هم بازي کرده و تمامی ضرب هاي لازم را یاد بگیرند.علاوه بر پایه سوم دو پایه ي دیگرچهارم و پنجم در کلاس گاهی با اینها همبازي شده و مسابقه اي بس هیجان انگیز را برپا می کردند و براي این بازي حتماً باید جدول ضرب را در ذهن خودمرور می کردند تا بتوانند برنده این بازي شوند

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب


گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی ریاضی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبیرستان,گزارش تخصصی درس ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیران ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ابتدایی جدول ضرب,گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان,گزارش تخصصی درس ریاضی ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پنجم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم گزارش تخصصی ریاضی , گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی هفتم , گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی ریاضی ششم , گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی , گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی هفتم , گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم , گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم , گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم , گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزان را برطرف کنم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

 

در ابتدای سال جدید در بین دانش آموزان پایه دوم متوجه شده ام كه یکی از دانش آموزانم بنام عسل در كلاس درس فعال نیست و اگر از آن پرسیده ام به شدت ترس داشت.آن ترس در آن  به حدی بود كه شروع به گریه می كردن.بعد از مشاهده این مسئله در کلاس درسم که در مدرسه ابتدایی آل محمد بود.تصمیم گرفتم كه با مدیر مدرسه و دیگر همكاران و خانواده  آنها در این زمینه صحبت كنم و ریشه ی اصلی این ترس را در دانش آموزم عسل پیدا كنم با توجه به این كه  در محیط مدرسه ترس داشت،در محیط خانواده باید امنیت و آرامش روحی را در محیط های مذكور از طریق دادن مسئولیت تشویق و ... فراهم می كردم.سپس به کمک همکارانم اقدامی پژوهی را به عنوان برطرف کردن ترس از دانش آموزم عسل،مدرسه آل محمد نوشتم.

 



لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزان را برطرف کنم


اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموزان را برطرف کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی استرس, اقدام پژوهی استرس و اضطراب, اقدام پژوهی استرس دانش آموزان, اقدام پژوهی استرس امتحان, اقدام پژوهی استرس کودکان, اقدام پژوهی درباره استرس, اقدام پژوهی در مورد استرس, اقدام پژوهی کاهش استرس, نمونه اقدام پژوهی استرس, دانلود اقدام پژوهی استرس, اقدام پژوهی در مورد استرس دانش آموزان, اقدام پژوهی اضطراب, اقدام پژوهی اضطراب امتحان, اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزان, اقدام پژوهی اضطراب جدایی, اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزان ابتدایی, اقدام پژوهی اضطراب اجتماعی, اقدام پژوهي اضطراب, اقدام پژوهی اضطراب و استرس, اقدام پژوهی اضطراب ریاضی, اقدام پژوهی اضطراب جدایی از مادر, اقدام پژوهی کاهش اضطراب امتحان, اقدام پژوهی درمورد اضطراب امتحان, اقدام پژوهی درباره اضطراب امتحان, اقدام+پژوهی+در+کاهش+اضطراب+امتحان, اقدام پژوهی در مورد اضطراب دانش آموزان, اقدام پژوهی اضطراب دانش آموز, اقدام پژوهی کاهش اضطراب دانش آموزان, اقدام پژوهی بصورت ورد, اقدام پژوهی آماده, اقدام پژوهی کامل بصورت ورد, اقدام پژوهی مقطع دبیرستان, اقدام پژوه, ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی معاون و مدیر دبستان

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

دربين نيروهاي آموزش و پرورش، مديران/ معاونان بايد كساني باشند كه با بردن نامشان به ياد خوبي، صفا، صداقت وتمامي فضايل اخلاقي افتاد اما متاسفانه اين موضوع بالعكس است .با راه حل هايي كه در اين گزارش اجرا آوردم در پايان زماني كه همكاران متوجه صداقت ودرستي تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغييرات ايجاد كردند نگاه های سنگين گذشته وجود نداشت و .باعث تعامل بهتري مي شد درك واقعي همكار در شرايط مختلف عامل مهمي در بهبود روابط و تغيير ديد گاه نسبت به مدير مدرسه گرديد.زماني كه مشكلي به وجود مي آمد و بنده با كمال ميل اداره كلاس يا هر موردي كه مشكل را برطرف ميكردرا قبول ميكردم ،در برخورد هاي بعدي مشاهد ه مي كردم كه همكار با چه تواضع و احترام خالصانه اي برخوردمي نمود. واين موارد منجر به اين شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاري د اشته باشم.

مقدمه

ارتباطات در نظر شما چه معني مي دهد؟ هريك به ما از تناسب شخصيت و تجارب خود بدان جواب متفاوتي خواهيم داد .ارتباطات با تفهيم سر وكار دارد اشخاصي با كه يكديگر در ارتباط اند بايد بدانند كه چه مي گويند و چه ميشنوند. تعامل، رابطه دو سويه اى است كه انسان ها براى رفع نياز و انگيزه براى زندگى ايجاد مى كنند. ارتباط و تعامل سبب مى شود انسان سلامتى و آرامش بيشترى را احساس كند. نخستين ارتباط و تعامل اجتماعى  در بسترخانواده شكل مى گيرد و خانواده ها مى توانند براى اعضاى خود و حتى جامعه مفيد و مضر باشند. ارتباط وتعامل مى تواند نقش پيشگيرانه از انواع آسيب و ها اختلالات داشته باشد.ارتباط و تعامل زير بسترهايى دارند در كه رابطه بروز و ظهور مى كنند ما در. زندگى روزمره ارتباطات گوناگونى داريم،ارتباط با خودمان، محيطمان و طبيعت. كسى كه نتواند با خود، محيط و طبيعت سازگارى خوبى داشته باشدفرد سالمى نيست. حضرت على »ع« خطاب به كارگزاران مى فرمايد: «انعطاف پذير و انتقادپذير باشيد ،انتقامجو، عيب و جو بهانه گير نباشيد با. آرامش و احترام به حرف ديگران گوش كنيد، حرف ديگران را قطع نكنيد و امين و رازدار باشيد.» همه معصومين با  بيان هاى مختلف به تاكيد ارتباط و تعامل اشاره فرمودندکه به طور مثال احترام و تكريم، احساس همدلى، اخلاق تشكر و قدردانى، خوش بينى، فضايل اخلاقى، د يندارى، صداقت، محبت و مهربانى، كارگشا بودن، تحمل و و صبر مدارا، رعايت حقوق ديگران، اميدوارى، شنونده خوب بودن و بسيارى ديگر حكايت از مهارت و ها ايجاد ارتباط در زندگى بشر دارند



لینک دانلود:

گزارش تخصصی معاون و مدیر دبستان


گزارش تخصصی معاون و مدیر دبستان

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصي معاون پرورشي,دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی هنرستان,گزارش تخصصی معاون اجرائی,تدوین گزارش تخصصی معاون اجرایی,دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی,گزارش تخصصی برای معاون اجرایی,گزارش تخصصی در مورد معاون اجرایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبستان,گزارش تخصصی معاون فناوری,گزارش تخصصی معاون فناوری مدرسه,گزارش تخصصی معاون فناوری دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی معاون فناوری,گزارش تخصصی معاون فناوری مدارس,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی یک معاون آموزشی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران ابتدایی رایگان,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس راهنمایی,گزارش تخصصی مدیر,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیر دبستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران هنرستان,نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی یک مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر هنرستانگزارش تخصصی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی معاون مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی مدیر هنرستان,گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی ناظم مدرسه,گزارش تخصصی معاون دبیرستان,گزارش تخصصی معاون هنرستان,گزارش تخصصی معاون سرویس مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه سرویس, ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به نظم و انظباط علاقه مند کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به نظم و انظباط علاقه مند کنم

چکیده

 

در تعليم و تربيت كودكان انضباط هميشه مورد توجه بوده ، ولي در اينكه اين انضباط چگونه بايد باشد و چگونه مي توان آن را آموزش داد عقايد متفاوت است .

«هدف از انضباط اين است كه كودك را قادر به سازش با قوانين و مقرراتي كه فرهنگ يك گروه پذيرفته است بنمايد ، به طوري كه رفتار خود را با توقعات و خواستهاي گروه اجتماعي كه در آن زندگي مي كند هماهنگ نمايد» (بدري مقدم ، 1379)

در مواردي كه رفتار فرد در جهتي بر خلاف مقررات و قوانين گروه ، يعني بر خلاف انتظار و توقعات آنهاست او را فردي بي انضباط مي نامند . البته وقتي در آموزشگاه از انضباط صحبت مي شود مراد نظم و ترتيب و سكوت دانش آموزان نيست ، بلكه معني وسيعتري مورد نظر است به اين معني كه انضباط بايد منجر به انگيزش جهت حفظ مقررات شود و به صورت عادت درآيد .

يكي از مشكلاتي كه معلمان و اولياي آموزشگاهها با آن مواجه هستند بي انضباطي و عدم رعايت مقررات از طرف دانش آموزان است .



لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به نظم و انظباط علاقه مند کنم


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به نظم و انظباط علاقه مند کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی نظم و انضباط در مدرسه , اقدام پژوهی نظم و انضباط , اقدام پژوهی در مورد نظم و انضباط , اقدام پژوهی نظم , اقدام پژوهی نظم در مدرسه , اقدام پژوهی درباره نظم , اقدام پژوهی بی نظمی , اقدام پژوهی بی نظمی دانش آموز , اقدام پژوهی درباره نظم وانضباط , اقدام پژوهی برقراری نظم , اقدام پژوهی بی نظمی دانش آموزان , اقدام پژوهی در مورد نظم , اقدام پژوهی درباره ی نظم , اقدام پژوهی درمورد بی نظمی , اقدام پژوهی در مورد نظم وانضباط , اقدام پژوهی معاون آموزشی , اقدام پژوهی معاون آموزشی دبیرستان , اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان , اقدام پژوهی معاون آموزشی راهنمایی , اقدام پژوهی معاونین آموزشی , نمونه اقدام پژوهی معاونین آموزشی , موضوعات اقدام پژوهی معاونین آموزشی , اقدام پژوهی معاونت آموزشی , نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی , اقدام پژوهی یک معاون آموزشی , نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان , اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی , اقدام پژوهی معاونان آموزشی , نمونه اقدام پژوهی معاونان آموزشی , موضوع اقدام پژوهی معاون آموزشی , موضوع اقدام پژوهی برای معاون آ ,,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری به کمک راهبرد های خلاقانه

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری به کمک راهبرد های خلاقانه

چکیده :

خلاقیت موهبتی الهی وهمگانی است که ظهور آن مستلزم پرورش آن است. لذا مدرسه می تواند عامل مؤثری دررشد توانایی های خلاق کودکان ونوجوانان باشد.تاثیر محیط آموزشی برخلاقیت از جنبه های مختلف است.شرایط فیزیکی ،روابط عاطفی واجتماعی بین افراد،زمینه های علمی و یادگیری ،انگیزه کار،مدیریت و غیره.

معلمان به سبب ارتباط وسیعی که با دانش آموزان دارند،بیش ازسایرعوامل می توانند نقش مؤثری دررشدخلاقیت دانش آموزان داشته باشند.چنان که می توان گفت. معلمان نقش کلیدی در تجربه های خلاق دانش آموزان ایفا می کنند.

برای همه ما روشن است که برنامه وروش های آموزشی ما نه تنهاخلاقیت پرور نبوده بلکه با روش های غیر منطقی وقالبی هر گونه فرصت را برای ظهور این توانایی در ذهن دانش آموزان از بین برده است.در جوامع دیگر این موضوع به طور جدی بررسی شد،چنان که تورنس(1970)اعلام کرد؛روشهای آموزش وپرورش فعلی از موانع جدی رشد وتوسعه ی خلاقیت است.لذا بسیاری از جوامع به بازنگری جدی در نظام اموزش وپرورش خویش پرداختند.

 

 

مقدمه :

نگرش معلمان به خلاقیت،میزان شناخت آنها به موضوع ونحوه تدریس واداره کلاس ،تاثیر مستقیمی برغنی سازی محیط کلاس برای رشد خلاقیت دانش آموز دارد.

دوره خلاقیت باعث شده است که کلاس،دانش آموز محورباشد ومعلم نقش راهنما پیدا کرده است وچنان که اولیای شاگردان می گوینددید فرزندانشان نسبت به اطراف وطبیعت و کلاس خیلی بهتر شد،و همه دنیا را بادید مثبت می بینند وعلاقمندشده اند که مطالب بیشتری داشته باشد البته خود من هم روش کارم در مدرسه وکلاس عوض شده وسعی میکنم شخصیت دانش آموزان را زیر سوال نبرم وبیشتر با تشویق باعث پیشرفت انها شوم.

   یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی  موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است.  اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده،  به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا می‌کند.  اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و توانایی‌های معلمین قرار می‌گیرد. بسیاری از  معلمین متأسفانه آموزش را نمره بالا گرفتن دانش آموزمی دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که نمره اش خوب باشد، توجه بیشتری می‌کنند و خود را تنها فرمانده کلاس می‌دانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر می‌دانند و برای بروز خلاقیت آموزش می‌دهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسان‌ترکردن یاد گیری کمک می‌گیرند

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری به کمک راهبرد های خلاقانه



گزارش تخصصی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری به کمک راهبرد های خلاقانه

 





ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم بی انضباطی دانش آموز پایه پنجم آموزشگاه را برطرف کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بی انضباطی دانش آموز پایه پنجم را برطرف کنم

چکیده
یکی از اهداف تعلیم و تربیت، کمک به افراد در زمینه ی زندگی با دیگران و احترام گذاشتن به آن هاست؛ بنابراین برای این که فرد بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد؛ به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد. یکی از راه های اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن، رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکم فرماست. در این مقاله سعی شده است که با استفاده از تجارب نگارنده، راه کارهای علمی نظم و انضباط در کلاس درس، به صورت فشرده و مفید در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

مقدمه
جامعه وقتی سلامت خود را حفظ می کند که افراد آن حق و حقوق خود و دیگران را بشناسند و رعایت کنند؛ پس هدف از انضباط، این است که فرد را قادر به سازش با قوانین و مقرراتی کند که فرهنگ یک گروه پذیرفته است، به طور خلاصه می توان گفت، اهمیت انضباط به این سبب است که نتایج ذیل را به دنبال دارد: سلامت جامعه، شادی و نشاط فرد، سازش فردی و اجتماعی، احساس امنیت، اعتماد به نفس، جلب محبت دیگران و صرفه جویی در وقت.
اگرچه ممکن است این تصویر در ذهن وجود داشته باشد که علت اصلی عدم انضباط کلاسی، مشکلات رفتاری دانش آموزان است، ولی نباید این اصل مهم را فراموش کرد که: نظم و انضباط خوب کلاسی، نتیجه‌ی یک تدریس خوب و یک تدریس خوب، نتیجه ی داشتن یک طرح درس خوب است.

 


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بی انضباطی دانش آموز پایه پنجم را برطرف کنم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بی انضباطی دانش آموز پایه پنجم را برطرف کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز, ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی افزایش تفهیم درس عربی

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

برقراری ارتباط عاطفی میان معلم و دانش آموز پیش مطالعه یادگیری کلمات جدید هر درس خواندن متن عربی و صحیح خوانیپس از خواندن متن دانش آموز به ترجمه فارسی توجه کند جملات به فارسی روان معنی شوند از حفظ کردن معنی جملات خودداری شود قواعد خلاصه وار مطالعه شوددرک مطلب تمرین شوداستفاده از کتاب های کمک آموزشی کتاب های کمک آموزشی نباید ازنوع ترجمه متن درس ها و پاسخ تمرین ها باشد بلکه این کتاب ها با طرح سئوالات باعث ایجاد تفکر در دانش آموز می شوند استفاده از فیلم و کتاب های گویا تهیه فلش کارت های متنوع شرکت دانش آموزان درفعالیتهای گروهی استفاده از روشهای مختلف تدریس برای جلوگیری از یکنواخت شدن روند تدریس – برگزاری مسابقات برای ایجاد روحیه رقابت در میان دانش آموزاند جدا سازی کتاب مکالمه و تمارین – تجهیز مدارس به کتب مرجع قواعد و لغت نامه های عربی به فارسی و بالعکس مکالمه عربی استفاده از مجلات عربی خیلی کوتاه برای تقویت مکالمه عربی توسط دبیران ساخت دست سازه های آموزشی کاردستی توسط دانش آموزان مطلع بودن معلم از الگوها و شیوه های نوین تدریس

 

مقدمه

زبان فارسی در مدارس زیاد طرفدار ندارد، زبان انگلیسی هم همین‌طور ولی با این حال طرفداران زبان عربی در مدارس از این دو نیز کمتر است تا آنجا که بی‌میلی به این درس را می‌شود از عضلات منقبض صورت دانش‌آموزان وقتی نام درس عربی می‌آید، فهمید.عربی زبان آسانی نیست، یعنی از زبان فارسی پیچیده‌تر است و قواعدی گیج‌کننده دارد. این ذات این زبان است اماسال‌هاست کتاب‌های درسی نیز مزید برعلت شده و این پیچیدگی ذاتی راپیچیده‌ترکرده است.دانش‌آموزانی که هنوز درسیستم قدیم آموزشی درس می‌خوانند یعنی هنوز دانش‌آموز دبیرستان محسوب می‌شوند، نه دانش‌آموز دوره متوسطه دوم، همچنان با کتاب‌های خشک و بی‌انعطاف عربی کلنجار می‌روند اما دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و هشتم یعنی اول و دوم راهنمایی قدیم، دو سال است دو کتاب تازه‌تالیف می‌خوانند که یک سر و گردن از کتاب‌های قدیم بالاتر است

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان پایه هفتم



گزارش تخصصی افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان پایه هفتم

 

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی عربی , گزارش تخصصی عربی هفتم , گزارش تخصصی عربی نهم , گزارش تخصصی عربی رایگان , گزارش تخصصی عربی متوسطه اول , گزارش تخصصی عربی هشتم , گزارش تخصصی عربی دهم , گزارش تخصصی عربی پایه نهم , گزارش تخصصی عربی متوسطه دوم , گزارش تخصصی عربی راهنمایی , گزارش تخصصی درس عربی هشتم , گزارش تخصصی درس عربی متوسطه اول , گزارش تخصصی درس عربی متوسطه دوم , گزارش تخصصی درس عربی پایه هشتم , گزارش تخصصی درس عربی راهنمایی , گزارش تخصصی معلمان عربی راهنمایی ,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار ناپسند( فحش و الفاظ رکیک) را در دانش آموزم برطرف کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار ناپسند( فحش و الفاظ رکیک) را در دانش آموزم برطرف کنم

چكيده       

 

شايد بتوان گفت كه رفتار های نامتعارف  وناسزا گفتن در بين نوجوانان يكي از دغدغه هايي است كه خانواده ها از ان رنج مي برند چرا كه نگران آينده فرزندشان  ميباشند دراين اقدام پژوهی سعي بر آن شده است كه  عوامل ايجاد اين رفتار و راه حل هاي اساسي براي كاهش اين رفتار  نامتعارف  بيان شود.من در اين اقدام پژوهی  ابتدا به بيان   موضوع پرداختم  وسپس  باتوصيف وضعيت موجود به بيان مسئله   وجمع آوري شواهدي مبني بروجود مشكل يا همان مسئله پرداختم  بعد از آن  به گرد اوري اطلاعات  از طريق مشاهده وياداشت برداري   وهمچنين از يافته هاي علمي ديگران استفاده شده است وبا استفاده از شيوه شش پرسش  يافته ها تجزيه و تحليل شده است راه حل هاي پيشنهادي  با مشاركت همكاران  بيان شده وپس از اعتبار سنجي توسط همكاران وشوراي دبيران   اجرا گرديد وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزيابي قرار گرفت   ودر نهايت  نتيجه گيري منطقي  صورت گرفت   كه نتايج آن در اين تحقيق بيان شده است

مقدمه

روان شناساني که اعتقادات نظري متفاوتي دارند در مورد چگونگي تعريف پرخاشگري اساساً با هم توافق ندارند. موضوع اصلي اين است که آيا بايد پرخاشگري را براساس پيامدهاي قابل ديدن آن تعريف کنيم يا براساس مقاصد شخصي که آن را نشان مي دهد.

گروهي پرخاشگري را رفتاري مي دانند که به ديگران آسيب مي رساند يا بالقوه مي تواند آسيب برساند. پرخاشگري ممکن است بدني باشد ( زدن – لگد زدن – گاززدن) يا لفظي ( فرياد زدن، رنجاندن) يا به صورت تجاوز به حقوق ديگران ( چيزي را به زور گرفتن)، نقطه قوت اين تعريف عيني بودن آن است به رفتار قابل مشاهده اطلاق مي شود. نقطه ضعف آن اين است که شامل بسياري از رفتارهايي است که ممکن است به طور معمول پرخاشگري تلقي نشود.

پرخاشگري وسيله اي رفتاري است در جهت رسيدن به هدفي؛ پرخاشگري

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار ناپسند( فحش و الفاظ رکیک) را در دانش آموزم برطرف کنم



اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتار ناپسند( فحش و الفاظ رکیک) را در دانش آموزم برطرف کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:قدام پژوهی رفتاری , اقدام پژوهی اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی رفتار , اقدام پژوهی مشکلات رفتاری , اقدام پژوهی اختلال رفتاری , اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری , اقدام پژوهی درباره اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی در مورد اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی در مورد اختلال رفتاری , نمونه اقدام پژوهی اختلالات رفتاری , اقدام پژوهی بهبود مشکلات رفتاري , اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ , چگونه می توانم رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف را در , اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند فحش و استفاده از الفاظ , فایل معلم دانلود اقدام پژوهي رفع رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ , اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه مي توانم رفتارناپسند فحش و استفاده از , 101 – اقدام پژوهی چگونه مي توانم رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ , اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف , دانلود اقدام پژوهي با موضوع چگونه مي توانم رفتارناپسند فحش و استفاده , اقدام پژوهی چگونه مي توانم رفتارناپسند فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف , 101 , چگونه مي توان , ,
ارسال توسط ali ahamadi

http://rayta.ir/images/84872rayta.ir.png

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود گزارش تخصصي افزایش علاقه و انگیزه دانش آموزان نسبت به شرکت در نماز جماعت

چکیده

در دوره کودکی و نیمه نخست دوره نوجوانی اهمیت این امر بیشتر است. شرکت در مراسم مذهبی از قبیل نماز جماعت، نماز جمعه، مراسم اعیاد مذهبی، مراسم سوگواری در ماه محرم، مراسم شب های قدر، جلسات دینی و ... در پرورش عواطف دینی کودکان و نوجوانان بسیار موثر است. حضور در این قبیل برنامه ها پیوند قلبی آنها را با دین و معنویات افزایش می دهد و زمینه را برای شکوفایی ایمان فراهم می سازد. این پیوند قلبی با دین سرمایه ای گرانبها برای این دوره و دوره های بعدی است. دراین جا باید به نقش منحصر به فرد نماز اشاره کنیم، نماز ارتباط قلبی انسان با یادخداست و نقشی بسیار سازنده درتربیت روحی واخلاقی انسان دارد.کسانی که با نمازآشنا هستند به پایگاه روحی و معنوی باارزشی دسترسی دارند. نوجوانان به این پناهگاه معنوی بیشترنیازمندند. نوجوانانی که اهل نماز هستند در صورتی که لغزش هایی داشته باشندبا اتکاء به این ارتباط پیوسته و منظم، راحت ترمی توانند از لغزش های خود برگردند و خود را احیا کنند.از این رو نباید از نقش اساسی نماز در تربیت کودکان و نوجوانان غفلت کرد



لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصي افزایش علاقه و انگیزه دانش آموزان نسبت به شرکت در نماز جماعت


دانلود گزارش تخصصي افزایش علاقه و انگیزه دانش آموزان نسبت به شرکت در نماز جماعت

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی درمورد نماز, دانلود گزارش تخصصی علاقه مند کردن دانش آموز به نماز,نمونه گزش تخصصی معلمان پرورشی در مورد نماز,گزارش تخصصی معلم در مورد نماز, دانلود گزارش تخصصی نماز و دانش آموزان- معاون پرورشی مدرسه, گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی درباره علاقمند کردن به نماز, گزارش تخصصی برگزاری نماز, گزارش تخصصی در مورد نماز جماعت, گزارش تخصصی معلمان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان به نماز, گزارش تخصصی نماز, گزارش تخصصی کارشناس نماز, گزارش تخصصی,دانلود گزارش تخصصی علاقه مندی به نماز, دانلود اقدام پژوهی نماز, دانلود مقاله مسجد, دانلود مقاله معلم در مورد نماز, دانلود مقاله نماز, مقاله در مورد نقش معلم در رونق, مقاله درمورد نقش معلم در توسعه نماز, نقش فرنگی در توسعه مسجد, نقش فرهنگیان در توسعه فرهنگ نماز, نقش معلم در ترویج دین, نقش معلم در ترویج فرهنگ خداشناسی, نقش معلم در ترویج فرهنگ مسجد, نقش معلم در توسعه نماز, نقش معلم در حضور دانش اموز در نماز, نقش معلم در رونق قران خوانی, نقش معلم در مسجد شناسی, نقش معلم در نماز خوانی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات سیستم دانش آموزی مدرسه ام را بهبود سازم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات سیستم دانش آموزی مدرسه ام را بهبود سازم
چکیده
این پژوهش با هدف اثر بخشی موفقیت من و علاقه به این کار و تهیه تنظیم مدارک دانش آموزان انجام شده.اما از آنجایی که این جانب متوجه شدم علاوه بر عدم درک بعضی از مطالب در مورد سیستم دانش آموزان وحین برخورد با مشکلات آن هنوز دچار کسالت و ضعف اجرایی هستم.
اهمیت موضوع این است که یک معاون خوب باشم و سخت است که در تمامی مراحل آن خوب بوده باشم.

مقدمه
در نظام تعلیم و تربیت به کمک متخصصین امور مشاوره میتوان با ریشه یابی و شناخت محیط کار و آزمایشگاه را برای رشد و پرورش استعداد یابی آماده ساخت.مغز مقطع ابتدایی و تمام کارهای معلمین و دانش آموزان به دست معاونین اجرایی است پایه اصلی یک مدرسه ابتدا از کار اجرایی ثبت نام مشخصات دانش آموزان ثبت کار معاونین آموزشی و معلمین و برنامه ریزی و کلاس بندی در تغذیه توصیفی و

 


لینک دانلود:



دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات سیستم دانش آموزی مدرسه ام را بهبود سازم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات سیستم دانش آموزی مدرسه ام را بهبود سازم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی مدیران, اقدام پژوهی مدیران ابتدایی, اقدام پژوهی مدیران متوسطه, اقدام پژوهی مدیران مدارس راهنمایی, اقدام پژوهی مدیران دبیرستان, اقدام پژوهی مدیران راهنمایی, اقدام پژوهی مدیران مدرسه, اقدام پژوهي مديران, اقدام پژوهی مدیریت مدرسه, اقدام پژوهی مدیر, نمونه اقدام پژوهی مدیران ابتدایی, نمونه اقدام پژوهی مدیران مدارس ابتدایی, اقدام پژوهی مدیران مدارس ابتدایی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی مدیران, اقدام پژوهی مدیر مدرسه, اقدام پژوهی مدیر مدرسه راهنمایی, نمونه اقدام پژوهی مدیران مدارس, اقدام پژوهی مدیران مدارس, اقدام پژوهی مدیر دبیرستان, اقدام پژوهی مدیریت دبیرستان, اقدام پژوهی مدیریتی, اقدام پژوهی مدیریت, اقدام پژوهی مدیریت زمان, اقدام پژوهی مدیریت آموزشی, اقدام پژوهی مدیریت مدارس, اقدام پژوهی مدیریت کلاس, اقدام پژوهی مدیریت زنگ تفریح, اقدام پژوهی مدیریت کلاس درس, اقدام پژوهی با موضوع مدیریت زمان, اقدام پژوهی درباره مدیریت مدرسه,,
ارسال توسط ali ahamadi

 

گزارش تخصصی چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

چكيده

تحقيق انجام شده پيرامون ميزان تاثير سطح سواد والدين و با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان را نشان مي دهد كه سطح سواد پدر با موفقيت و عدم موفقيت دانش آموزان اثر قطع دارد و سطح سواد مادر نيز در انجام موفقيت يا شكست بي تاثير نيست.ميزان سطح سواد والدين بر موفقيت دانش آموزان تاثير چشمگيري دارد و همچنين در اين تحقيق اثر قطعي تاثير سطح سواد والدين بر پيشرفت تحصيلي، افت تحصيلي، مشكلات رفتاري و مشكلات تحصيلي دانش آموزان مسجل است و ميزان سطح سواد والدين با پيشرفت تحصيل دانش آموزان ارتباط مستقيم و مثبت دارد

مقدمه
  کارشناسان آموزشی معتقدند یکی از مؤثّرترین عوامل در پیشرفت و ارتقاء سطح آموزشی هر منطقه ای ،حضور فعّال و مؤثّر اولیای دانش آموزان و هماهنگی آنان با مدرسه است .امّا تاکنون الگوی مناسب برای برقراری ارتباطی تأثیر گذار و مداوم برای مشارکت اولیاءطرّاحی نشده است واین امر موجب کم رنگ شدن نقش آنان در تحصیل و بی میلی در مشارکت و بی اعتماد ی به نظام آموزشی شده است.علی رغم راهکارهای پیش بینی شده و برنامه های پیشهادی کارشناسان آموزشی هنوز شاخص میزان مشارکت اولیاء صرفاً در کمک های مادّی سنجیده می شود . آیا هدف از مشارکت اولیاء تنها برای جلب کمک های مالی است ؟ به نظر کارشناسان تشکیل کمیته های مشورتی اولیاء و در نظر گرفتن محل خاص برای حضور مداوم و خطّ تلفن مخصوص اولیاء در جهت بهبود روابط اولیاء با مدرسه مؤثّر خواهد بود .بارها در کلاس درس خود مشاهده می کردم که تعدادی از دانش آموزانم به دلایل مختلفی نسبت به بقیه دچار افت تحصیلی هستندودرارزشیابی  های کتبی وشفاهی  دچار وضعیت ضعیفی هستند..


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان


گزارش تخصصی چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی افزایش مشارکت اولیاء , گزارش تخصصی مشارکت اولیا , دانلود گزارش تخصصی انجمن اولیا , دانلود گزارش تخصصی نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان , درسی فایل , فروش فایل , فروش فایل ارزان , نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان , چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی ارزان , گزارش تخصصی رایگان , گزارش تخصصی نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان , گزارش تخصصی و پیشنهاد ارزشیابی , گزارش تخصصی چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان , گزارش تخصصی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب , گزارش تخصصی مدیر مدرسه , گزارش تخصصی معاون مدرسه , گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه , گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی , گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه , گزارش تخصصی مدیر دبیرستان , گزارش تخصصی معاون آموزشی , گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه , گزارش تخصصی مدیر هنرستان , گزارش تخصصی مدیر مدرسه بصورت ورد , گزارش تخصصی معاون مدرسه بصورت ورد , گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه بصورت ورد , گزارش تخصصی معاون مدرس , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم املا دانش آموزانم را بهبود بخشم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

نظر به اینکه درس املا و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش آموزی که در درس املا ضعیف است عملاً در سایر دروس نیز حتی با وجود استعداد بالا قابلیت پیشرفت نخواهد داشت ، زیرا دانش آموزی که نتواند به سوالات سایر دروس به درستی پاسخ دهد و یا حتی سوالات را تشخیص دهد . در همه دروس دچار ضعف خواهد شد . به همین دلیل تصمیم گرفتم برای انجام پژوهش خود وضعیت یکی ازدانش آموزان خودم را که دچار مشکل بود را مورد بررسی قرار دهم .

اقدامات صورت گرفته که باعث رفع مشکل صدف شد در ادامه درج شده است . در اینجا لازم است از همکاران محترم خود که مرا در انجام پژوهش یاری نموده اند تقدیر و تشکر نمایم . همچنین از مدیریت محترم برای یاری و کمک در انجام پژوهش تقدیر می نمایم .

مقدمه

املا در اصطلاح پایه های ابتدایی ، به تبع دیگران چیزی نوشتن است . منظور آن است که مربی مطلبی را بیان می کند و دانش آموز آن را طبق ویژگی های نوشتاری تعیین شده در کتاب درسی بدون کم و کاست می نویسد



لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم املا دانش آموزانم را بهبود بخشم


اقدام پژوهی چگونه توانستم املا دانش آموزانم را بهبود بخشم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی قانون پذیری , اقدام پزوهی ابتدایی , اقدام پزوهی عدم قانون پذیری , اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری , اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز , اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز , ,
ارسال توسط ali ahamadi

این تحقیق مخصوص خبره و عالی تجربیات ریاضی در مقطع دبیرستان می باشد

 

تجربیات مدون مشکلات روش های تدریس ریاضی و ارائه راهکار برای بهبود

 

تجربیات مدون شغلی مقاله ارتقاء شغلی 

چكيده :

در اين مقاله سعي شده مشكلات و معضلات روش هاي آموزش رياضي با توجه به تنوع اين روش ها و پيشرفت روز افزون تكنولوژي آموزشي  بيان شود ، به نظر نگارنده آموزش رياضي يك هنر است كه معلم مي تواند با آراستن آن به فنون مختلف ساعاتي لذت بخش را براي خود و دانش آموزان به ارمغان آورد ،همچنين راهكارهاي عملي براي آموزش  هرچه بهتررياضي و درنتيجه ايجاد انگيزه و علاقه نسبت به درس پرداخته شده ، ودر پايان نيزپيشنهادهايي براي هرچه بهتر شدن آموزش رياضي در استان ارائه مي شود. اميد است  كه همكاران بتوانند با استفاده از پيشرفت هاي سريع علوم روش هاي نوعي در آموزش رياضي ابداع نمايند و دانش آموزان را از روش هاي سنتي و كسالت آور گذشته نجات دهند.



لینک دانلود:

تجربیات مدون مشکلات روش های تدریس ریاضی و ارائه راهکار برای




تجربیات مدون مشکلات روش های تدریس ریاضی و ارائه راهکار برای

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:تجربیات مدون ریاضی, تجربیات مدون ریاضی دبیرستان, تجربیات مدون دبیر ریاضی, تجربیات مدون یک دبیر ریاضی, تجربیات مدون معلم ریاضی, تجربیات مدون دبیر ریاضی راهنمایی, تجربیات مدون دبیران ریاضی, تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان, تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی, تجربیات مدون درس ریاضی, تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان, تجربیات مدون دبیر ریاضی متوسطه اول, دانلود تجربیات مدون دبیر ریاضی, تجربیات مدون یک معلم ریاضی,,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه میتوانم مشکل نوشتاری دانش آموزان را برطرف کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوان مشکل نوشتاری دانش آموزان را برطرف کرد
چکیده
اینجانب،فاطمه چکاک(کاردانی آموزش ابتدایی و … سابقه خدمت) آموزگار متوسط یک در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای دانش آموز متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می‌رسید، شدم. با شواهدی که من از این مشکل دانش آموز داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری‌اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن، مداد در دست گرفتن، شکل صحیح حروف، اندازهٔ بیاض و سواد حروف، ابتدا و انتهای نگارش حروف و … را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت‌هایی را در زنگ‌های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت‌های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم. و همچنین برای رفع موانع فیزیکی، جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.

مقدمه
در پژوهش حاضر، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است. همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می‌شود.
این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائهٔ شواهد و تحلیل داده‌ها، راه حل‌هایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع، توصیه‌هایی شده است.
آموزشگاهی که این پژوهش در آن انجام می‌شود، دارای ویژگیهای زیر می‌باشد:
دانش آموز مورد نظر دختری با قد متوسط (۱۲۰ سانتی متر) و وزن (۲۵ کیلو گرم) می‌باشد. او فرزند چهارم یک خانوادهٔ ۴ نفری می‌باشد. و والدین او دارای سواد چهارم ابتدایی هستند و از نظر مالی در سطح متوسط می‌باشند. او دارای یک برادر ۳ ساله نیز می‌باشد.

 


لینک دانلود:



دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوان مشکل نوشتاری دانش آموزان را برطرف کرد


دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوان مشکل نوشتاری دانش آموزان را برطرف کرد

 

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,تجربیات و اقدام پژوهی,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی دبیر دینی و عربی و قران,اقدام پژوهی درس هدیه های اسمانی,اقدام پزوهی درس هدیه,اقدام پزوهی اموزگار هدیه,اقدام پژوهی پایه ابتدایی,اقدام پزوهی ابتدایی, ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی دبیر شیمی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

چکیده :

درعصر حاضر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر ابعاد گوناگون بشر تاثیر گذاشته است،چنانچه تاثیرات این علم بر دروس علوم پایه از جمله درس شیمی نیز مشهود و حائز اهمیت است. در بسیاری از کشورهای دنیا گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دروس مورد توجه قرار گرفته است،ولی در برخی کشورها به دلایل گوناگون توجه کمتری صورت گرفته است.در کشوری مثل ژاپن دانش آموزان برخی از مدارس درس های علوم خود را خارج از مدرسه می گذرانند .با استفاده از سیستمهای دیجیتالی وخدمات رایانه ای دیگر، آنها از گیاهان و حشرات عکس های دیجیتالی تهیه،واندازه و محل آنها را یادداشت می کنند و سپس آنها را از طریق وب سایت مدرسه ارسال می دارند. بطور کلی کشورهای آسیایی به تدریج استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات را در سرزمینهای خود  بهبود بخشیده اند ولی وجود برخی عوامل از قبیل ناهماهنگی در تربیت معلمان و میزان سرمایه گذاری در این زمینه مشکلاتی برای تعدادی از این کشورها بوجود آورده است.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات



گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی درس,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی بدیر شیمی,گزارش تخصصی درباره درس شیمی,گزارش تخصصی معلم شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی معلم شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درباره شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر شیمی متوسطه,گزارش تخصصی شیمی متوسطه,گزارش تخصصی معلم شیمی متوسطه,گزراش تخصصی دبیر شیمی بصورت ورد,گزارش تخصصی معلم شیمی بصورت ورد,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان, ,
ارسال توسط ali ahamadi

 

گزارش تخصصی دبیر شیمی : چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

چکیده :

درعصر حاضر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر ابعاد گوناگون بشر تاثیر گذاشته است،چنانچه تاثیرات این علم بر دروس علوم پایه از جمله درس شیمی نیز مشهود و حائز اهمیت است. در بسیاری از کشورهای دنیا گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دروس مورد توجه قرار گرفته است،ولی در برخی کشورها به دلایل گوناگون توجه کمتری صورت گرفته است.در کشوری مثل ژاپن دانش آموزان برخی از مدارس درس های علوم خود را خارج از مدرسه می گذرانند .با استفاده از سیستمهای دیجیتالی وخدمات رایانه ای دیگر، آنها از گیاهان و حشرات عکس های دیجیتالی تهیه،واندازه و محل آنها را یادداشت می کنند و سپس آنها را از طریق وب سایت مدرسه ارسال می دارند. بطور کلی کشورهای آسیایی به تدریج استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات را در سرزمینهای خود  بهبود بخشیده اند ولی وجود برخی عوامل از قبیل ناهماهنگی در تربیت معلمان و میزان سرمایه گذاری در این زمینه مشکلاتی برای تعدادی از این کشورها بوجود آورده است.

 

 

مقدمه :

نوشتار زیر مطالبی در مورد فناوری اطلاعات وارتباطات در آموزش وزمینه های لازم برای استفاده مؤثر ومفید از این ابزار کمک آموزشی است از آنجا که پیشرفت علم در دنیای جدیدبسیار سریع می باشد برای استفاده از علوم جدید نیازمند ابزاری سریعتر از رسانه های قدیمی تر از جمله کتب و روزنامه ها و مجلات نوشتاری در کتابخانه ها مورد نیازاست از طرفی آموزش علوم به موازات پیشرفت آن باید صورت گرفته تا فراگیران را در عصر تکنولوژی ارضا کند .استفاده از فناوری اطلاعات بویژه در دروس متوسطه و درسهای علوم پایه مثلاًدر درس شیمی بسیار واجب و ضروری به نظر می رسد .هرچند که در ده سال اخیر تغییرات ایجاد شده در کتب شیمی متوسطه استفاده از این فناوری را در تدریس شیمی را فرا راه معلمان شیمی گذاشته است با این حال موانعی برسر راه استفاده مؤثر از آن وجود داشته است که تا کنون این روش از تدریس تجربه نشده و بنابر این بازدهی آن حداقل در کشور ما مورد بررسی قرار نگرفته است. در این مقوله ابتدا بحث را از شیوه های فعال یادگیری،تکنولوژی آموزشی و فنآوری اطلاعات در آموزش شروع کرده و سپس در مورد جایگاه آن در آموزش شیمی بگوییم.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات



گزارش تخصصی چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی,گزارش تخصصی دبیر,گزارش تخصصی معلم,گزارش تخصصی درس,گزارش تخصصی درس شیمی,گزارش تخصصی شیمی,گزارش تخصصی بدیر شیمی,گزارش تخصصی درباره درس شیمی,گزارش تخصصی معلم شیمی,گزارش تخصصی دبیر شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی معلم شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی درباره شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر شیمی متوسطه,گزارش تخصصی شیمی متوسطه,گزارش تخصصی معلم شیمی متوسطه,گزراش تخصصی دبیر شیمی بصورت ورد,گزارش تخصصی معلم شیمی بصورت ورد,گزارش تخصصی درس شیمی دبیرستان,گزارش تخصصی شیمی دبیرستان, ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه نهم مدرسه را به استفاده از اینترنت ترغیب نمایم

 

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه نهم مدرسه را به استفاده از اینترنت ترغیب نمایم

چکیده

شبکه ای است از کامپیوترهای دنیا طوری که با از کار افتادن و بروز مشکل در تعدادی از کامپیوتر ها (قسمتی از شبکه)هیچ مشکلی در شبکه اتفاق نمی افتد .

هدف اولیه از ایجاداین شبکه  ریشه در رقابت بین اتحاد جماهیر شوری و آمریکا برمی گردد که  شوروی با آزمایش موشکی با نام «اسپونیک»به آمریکا می فهماند که می تواند شبکه های ارتباطی آمریکا را هدف قرار دهد. آمریکایی‌ها در پاسخگویی به این اقدام روس‌ها، موسسه پروژه‌های تحقیقی پیشرفته “ARPA” را به‌وجود آوردند. هدف از تاسیس چنین موسسه‌ای پژوهش و آزمایش برای پیدا کردن روشی بود که بتوان از طریق خطوط تلفنی، کامپیوترها را به هم مرتبط نمود. به طوری که چندین کاربر بتوانند از یک خط ارتباطی مشترک استفاده کنند. در اصل شبکه‌ای بسازند که در آن داده‌ها به صورت اتوماتیک بین مبدا و مقصد حتی در صورت از بین رفتن بخشی از مسیرها جابه‌جا و منتقل شوند. در اصل هدف “ARPA” ایجاد یک شبکه اینترنتی نبود و فقط یک اقدام احتیاطی در مقابل حمله احتمالی موشک‌های اتمی دوربرد بود. هر چند اکثر دانش امروزی ما درباره شبکه به‌طور مستقیم از طرح آرپانت “ARPPA NET” گرفته شده‌است. شبکه‌ای که همچون یک تار عنکبوت باشد و هر کامپیوتر ان از مسیرهای مختلف بتواند با همتایان خود ارتباط دااشته باشد واگر اگر یک یا چند کامپیوتر روی شبکه یا پیوند بین انها از کار بیافتاد بقیه باز هم بتوانستند از مسیرهای تخریب نشده با هم ارتباط بر قرار کنند.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه نهم مدرسه را به استفاده از اینترنت ترغیب نمایم




اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه نهم مدرسه را به استفاده از اینترنت ترغیب نمایم





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی,اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی آماده,اقدام پژوهی کامل بصورت ورد,اقدام پژوهی مقطع دبیرستان,اقدام پژوهی مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی,اقدام پژوهی دبیر,سایت اقدام پژوهی,کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی,بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران,اقدام پژوهی همه مقاطع,اقدام پژوهی قانون پذیری,اقدام پزوهی ابتدایی,اقدام پزوهی عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری,اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز,اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز,,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی برطرف کردن مشکلات درس شیمی و ارتقا سطح علمی آن

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده :

تربیت معلم و آموزش معلم را می توان از جمله حساس ترین و مهم ترین مولفه هاي نظام تعلیم و تربیت دانست چرا كه موفقیت یا عدم موفقیت در ایجاد تحول در نظام هاي آموزشی منوط به توانمندي ها و قابلیت هاي حرفه اي معلمان است كه مجریان اصلی برنامه در محیط واقعی هستند .شایستگی هر نظام آموزشی به اندازه ي شایستگی معلمان آن نظام است لذا توجه به آموزش ضمن خدمت دبیران با توجه به چالشهاي جدید امري ضروري است. كمبل وایلز آموزش ضمن خدمت را كوششی براي ارتقاء شایستگی كاركنان آموزشی از طریق دوره هاي آموزش كلاس هاي باز آموزي، نشست ها و گروه هاي تحقیق، بازدیدها سخنرانی ها و اصلاح وضع كاركنان تعریف می كند .آموزش ضمن خدمت دبیران نوعی كوشش نظام دار است كه هدف اصلی آن عبارت است از هماهنگ و همسو كردن آرزوها، علایق و نیازهاي آتی افراد با نیازها و اهداف سازمان در قالب  – بلند مدت – كارهایی كه از افراد انتظار می رود .آموزش ضمن خدمت به هر صورت كه احرا شود كوتاه مدت  غیر حضوري بررسی و تحلیل كتب درسی در صورتیكه مبتنی بر نیازها و پیش دانسته هاي –حضوري كاركنان باشد، به كسب دانش، مهارت و نگرش سطح بالاتر و رشد فكري، حرفه اي و شخصیتی كاركنان منجر می شود و در نهایت باعث بهبود شاخص بهره وري و افزایش كمی و كیفی تولید و خدمات خواهد شد شیوه  -2 - تشكیل كلاسهاي نقد و بررسی كتب درس شیمی 1 :هاي معمول در آموزش هاي ضمن خدمت عبارتند از برگزاري كنفرانس آموزش شیمی به منظور گسترش فرهنگ شیمی، تبادل تجربه ها بررسی شیوه هاي نوین - بهره گیري از وسایل 4 - استفاده از نشریه ها و مجله هاي رشد شیمی 3 تدریس، ارائه مسائل آموزش شیمی  .5 - بهره گیري

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی برطرف کردن مشکلات درس شیمی و ارتقا سطح علمی آن


گزارش تخصصی برطرف کردن مشکلات درس شیمی و ارتقا سطح علمی آن

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی قانون پذیری , اقدام پزوهی ابتدایی , اقدام پزوهی عدم قانون پذیری , اقدام پزوهی برطرف کردن عدم قانون پذیری , اقدام پزوهی درباره عدم قانون پذیری دانش آموز , اقدام پژوهی در مورد عدم قانون پذیری دانش اموز ,,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم انزوا و گوشه گیری دانش آموزم را کاهش دهم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم انزوا و گوشه گیری دانش آموزم (نام دانش اموز) را کاهش دهم
چکیده
کودکان سرمایه های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصییت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است، آینده فرد و جامعه را بنا می نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می‌سازد، توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارت جبران ناپذیری به بار می آورد.
دوره سوم کودکی سنین ۶تا۱۲ سالگی را شامل می شود به دوره دبستان معروف است آغاز آموزش رسمی کودک در این دوره خواندن و نوشتن و حساب کردن را می آموزد. علاقمند است کارهایش را خوب انجام دهد، کودک است محتاطانه عمل می کند، اعتماد به نفس دارد و می خواهد هر کاری را خودش انجام دهد. رشد جسمانی در این دوره کندتر از دوره قبل است. در دوره دبستان دختران اندکی بلندتر و سنگین ترند .در رشد جسمانی کودکان دبستانی تفاوتهای کمی و کیفی وجود دارد. ازنظر سلامت، احتمال پوسیدگی دندانها و پیدایش بیماریهای نظیر روماتیسم قلبی، دیابت، فلج و انواع حساسیتها افزایش می یابد. سلامت جسمانی در سازگاری عاطفی و اجتماعی کودک موثر است و بیماریهای طولانی موجب گوشه گیری می شود .

 


لینک دانلود:



دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم انزوا و گوشه گیری دانش آموزم (نام دانش اموز) را کاهش دهم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم انزوا و گوشه گیری دانش آموزم (نام دانش اموز) را کاهش دهم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی انزوا, اقدام پژوهی در مورد انزوا, اقدام پژوهی گوشه گیری و انزوا, اقدام پژوهی گوشه گیری, اقدام پژوهی گوشه گیری دانش آموزان, اقدام پژوهی درمورد گوشه گیری, اقدام پژوهی درباره گوشه گیری, اقدام پژوهی برای گوشه گیری, اقدام پژوهی با موضوع گوشه گیری, اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری دانش آموزان, اقدام پژوهی در باره ی گوشه گیری, اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری, اقدام پژوهی آماده, اقدام پژوهی بصورت ورد, اقدام پژوهی دوره ابتدایی, اقدام پژوهی دوره راهنمایی, اقدام پژوهی مقطع متوسطه, اقدام پژوهی مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی بصورت ورد و کامل, اقدام پژوهی در حد سی صفحه, گوشه گیری دانش آموزان و یفع ان, اقدام پژوهی درباره گوشه گیری دانش آموزان, چگونگی رفع مشکل گوشه گیری دانش آموزان, اقدام پژوهی در مورد, اقدام پژوهی درباره, اقدام پژوهی درباره انزوا, اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری و انزوا, اقدام پژوهی کامل بصورت ورد, ا,,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی آماده سازی و آموزش ریاضی به دانش آموزان

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده :

هدف بزرگ ریاضیات، تقویت فکر کودک می باشد. و هر چه زودتر حاصل شود ،احتمال موفقیت او در زندگی آینده بیشتراست کودک از زمانی که به دنیا می آید ،ریاضیات را در اثر تجربه محیط اطراف خودمی آموزد ، زیرا کلیه اشیا اطراف کودک به نوعی با ریاضیات ارتباط دارد و او بدون آنکه از ریاضیات و مفهوم کلی آن اطلاعاتی داشته باشد ،روابط ریاضی و موارد استفاده علمی آن را فرا می گیرد.سوال کودک درباره اشیا اطراف خود به روابط ریاضیات موجود بین اشیا مربوط می شود.    

به نظر می رسد کودکان برای یادگیری نگرش ها ،پیشداوری ها و ارزش های اخلاقی والدین و معلمان خود آمادگی دارند .گرچه مطمئنا"نمی دانیم که نگرش های والدین در مورد ریاضیات  تا چه حد در کودکان تاثیر می گذارد با این وجود بسیاری از دانش آموزان درس ریاضی را یک درس دشوار می دانند . مفاهیم و مهارت های ریاضی  در درون خود با هم یک ارتباط نزدیک و شبکه ای دارند . لذا برنامه ریزی و آموزش باید به شکلی باشد که دانش آموزان این ارتباطات و روابط درونی را درک کنند و ریاضیات را به صورت یک پارچه یاد بگیرند .



لینک دانلود:

گزارش تخصصی آماده سازی و آموزش ریاضی به دانش آموزان



گزارش تخصصی آماده سازی و آموزش ریاضی به دانش آموزان

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی ریاضی , گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی هفتم , گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی ریاضی ششم , گزارش تخصصی ریاضی راهنمایی , گزارش تخصصی درس ریاضی اول ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی دوم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی دوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس فارسی اول ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول , گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم , گزارش تخصصی درس ریاضی سوم ابتدایی , گزارش تخصصی درس ریاضی هفتم , گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم , گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم , گزارش تخصصی ریاضی چهارم دبستان , گزارش تخصصی درس ریاضی چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی ششم ابتدایی , گزارش تخصصی ریاضی پایه ششم , گزارش تخصصی درس ریاضی راهنمایی , ,
ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش أموزان را تقویت کنم

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم
چکیده
پس از ۱۷ سال خدمت در مدرسه همراه با عشق و علاقه تنها مسئله‌ای که ذهنم را مشغول کرده و باعث تکدر خاطرم شده روابط انسانی و عاطفی در بین دانش‌آموزان برکلاسهاست و من به عنوان مدیر کار آزموده و با تجربه سعی بر شکستن این جو سرد و ایجاد علاقه و انگیزه برای بوجود امدن روابط انسانی و عاطفی دربین دانش‌آموزان دارم.

مقدمه
آموزش به معنای تجربه ای مبتنی بر یادگیری و به منظور ایجاد تغییرات نسبتا” پایدار در فرد با هدف قادر سازی او به انجام کار و بهبود بخشی تواناییها ، تغییر مهارتها ، دانش ، نگرش و رفتار اجتماعی دانسته و تلقی شده است .بنابراین آموزش در واقع تغییر نگرش و مهارت افراد است.
با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.در سالهای اخیر تحقیقاتی انجام شده است که تأثیر برخی ابعاد غیر درسی را بر رشد جنبه های آموزشی و شخصیتی دانش آموزان اثبات کرده است. اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر در تحصیل و موفقیت دانش آموزان بسیار مؤثرند. بدون تردید مدیران و معلمان بیش از هر عامل دیگر در به وجود آوردن جوّ مناسب در مدرسه و کلاس مؤثرند و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان وابسته به جوّ سازمانی مدرسه است.

 

 

لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی روابط اجتماعی , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی رایگان , اقدام پژوهی مدیران مدارس , اقدام پژوهی معاون مدرسه , اقدام پژوهی معلمان , چگونه توانستم روابط اجتماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم , دانلود اقدام پژوهی , نمونه اقدام پژوهی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , تجربیات و اقدام پژوهی , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها , کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , تجربیات مدون دبیران , اقدام پژوهی همه مقاطع , تجربیات دبیران , اقدام پژوهی مدیر مدرسه , ,
ارسال توسط ali ahamadi

گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله

 

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله ی روش های تدریس مشارکتی در ساعات جغرافیا

چکیده

مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزان سال دوم انسانی  که جغرافیا درس تخصصی آنان مي باشد نسبت به رشته تجربی وریاضی علاقه کمتری نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.   –  چرا دانش آموزان به درس جغرافیا علاقه چندانی ندارند؟     –  آیا شیوه تدریس بنده یا  دبیران سال های قبل سبب بی انگیزه نمودن آنها به درس جغرافیا شده است؟  –  عدم آشنایی دانش آموزان به نحوه  ی مطالعه این درس ،سبب بي علاقگي آنها به اين درس شده است ؟  –  عدم توجه به ارزشیابی  های مستمر وتکوینی در یادگیری درس جغرافیا تاثير داشته است ؟ –  عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی درتدریس توسط دبیران موثر بوده است ؟  –  چگونه می توان دانش آموزان را به درس جغرافیا علاقه مند سازم؟  اینها سوالاتی بودند که باید پاسخ آنهارا پیدا کرده وراهکارهای مناسب برای آنها پیدا می کردم. ارزشیابی بخشی از فرایند یاددهی – یادگیری است. همه دست اندرکاران امور آموزشی وتربیتی با کلمه ارزشیابی  و امتحان آشنایی دارند

 




لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله ی روش های تدریس مشارکتی در ساعات جغرافیا



گزارش تخصصی چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله ی روش های تدریس مشارکتی در ساعات جغرافیا

 





ارسال توسط ali ahamadi

اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله عالم محضر

 

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله عالم محضر خداست را در بین دانش آموزان چهارم و پنجم نهادینه کنم

چکیده
دوستی صمیمانه با خدا آرزویی است که هر قلبی را گرفتار هیجانی غریب می‌سازد. هر چه بیشتر از خدا را درک کنیم و او را بشناسیم، چشم‌انداز تحقق این آرزو وسیع‌تر و این ماجرا هیجان‌انگیزتر می‌شود.
آشنایی عمیق و صمیمانه با خالق هستی، اندیشه کوچکی نیست و تحقق این اندیشه قادر است چنان نیرویی در ما بیافریند که تا پایان عمر وجود ما لبریز از شادی، شعف و شگفتی و بالاتر از هر چیز امیدی بی‌پایان و شفابخش شود.

مقدمه
نقش معلم در تربیت دانش آموز بر هیچ کس پوشیده نیست ، تماس نزدیک بین معلم و دانش آموز و نفوذی که معلم بر دانش آموز دارد نقش مهمی در علامت فکری و روانی ایشان ایفا می کند و ممکن است به شیوه های گوناگون مثل تقلید الگوسازی و گاهی اوقات همانندسازی بروز کند . معلم باید علاوه بر نقش تربیتی و پرورشی که در مدارس انجام می دهد الگودهی را به عنوان یک ابزار تربیتی مورد استفاده قرار دهد . معلم به دقت ، تفکر دانش آموزان را تحت نظر قرار می دهد در مواقع مناسب توجه آنان را به کل هستی و مبدا خلقت جلب نماید و همچنین با رفتار خود ارزش ها را در دانش آموزان درونی سازد .
روانشناسان و مربیان تعلیم و تربیت معلم را مرجع واقعیت برای دانش اموز می دانند ، در این حیطه از آنان انتظار می رود رفتار فعالیت های معمولی خویش را براساس اصول و ضوابط سلامت روان مورد آزمون و ارزشیابی قرار دهند و با آزمون نگرش ها و احساسات ، ارزشها و رفتار خویش از سویی و مشاهده ی دانش اموزان و تعبیر و تفسیر رفتار آنان و کشف مشکلاتشان می توانند موفقیت های آموزشی را در جهت مثبت ، پیشگیری و یا درمانی از نو سازمان دهند.

 

 

لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله عالم محضر خداست را در بین دانش آموزان چهارم و پنجم نهادینه کنم

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله عالم محضر خداست را در بین دانش آموزان چهارم و پنجم نهادینه کنم

 





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب: اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی درس پرورشی , اقدام پژوهی فعالیت پرورشی , اقدام پژوهی معاون پرورشی , نمونه اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی مربیان پرورشی , اقدام پژوهی مربی پرورشی , اقدام پژوهی معلمان پرورشی , موضوعات اقدام پژوهی پرورشی , اقدام پژوهی معاونین پرورشی , نمونه اقدام پژوهی درس پرورشی , اقدام پژوهی فعالیت های پرورشی , نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی , دانلود نمونه اقدام پژوهی پرورشی , نمونه اقدام پژوهی مربیان پرورشی , نمونه های اقدام پژوهی پرورشی , نمونه اقدام پژوهی معاونین پرورشی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی آماده , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد , اقدام پژوهی مقطع دبیرستان , اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , اقدام پژوهی مقطع راهنمایی , اقدام پژوهی تدریس , اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد , اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی , اقدام پژوهی دبیر , سایت اقدام پژوهی , بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران , اقدام پژوهی همه مقاطع , اقدام پژوهی عالی , اقدام پزوهی , eghdampajoohi , اقدام پژوهی در مورد اقدام پژوهی درباره , اقدام پژوهی درس , اقدام پژوهی هنر اموز , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی